![]() |
na ontmaagding..
hey..
ik vroeg me af hoelang je ongeveer last houd daar beneden, na ontmaagding et voelde eerst wat branderig erna maar nu begint et wat te jeuken.. weet niet of dat hoort..of dat het miss een soa is wie kan me ff helpen?:) xxx |
Heb je het veilig gedaan? Zo ja, waarschijnlijk geen soa. En ja het is normaal dat je het nog ff voelt.
|
uhmz neej niet veilig..
|
Sja dat is ook wel heel onverstandig van je :nono:
|
Hmm ik had helemaal nergens last van naar ontmaagding....
|
Tja, dat is nogal stom van je.
Het kan inderdaad zijn dat het ongeveer tot een week erna een beetje kan jeuken en zo. En aangezien je het onveilig hebt gedaan is een soa-test ook wel zo verstandig lijkt me.. |
Genezing jeukt. Dus ja, het kan inderdaad daardoor nog jeuken.
|
Ligt eraan wat er jeukt. Als je kleine wondjes hebt, tja, dan kan dat wel jeuken. Maar als dat niet het geval is, zou ik toch maar eens een soa-test gaan doen o.i.d.
Bij mij jeukte er niets? |
Ik zou voor de zekerheid even naar de dokter gaan.
|
ik had nergens last van.
|
Misschien is de ontmaagding bij ons makkelijker gegaan? ;)
|
- Misschien was je niet vochtig genoeg en schuurde het, waardoor je nu een beetje schraal bent (en dat het daarom jeukt).
- Misschien heb je een soa, want hij heeft een soa en jullie gebruikten geen condoom. Tot slot: Ben je aan de pil (of doe je aan andere voorbehoedsmiddelen)? Zo nee, doe dat dan. :) Ga voor de zekerheid naar de dokter, dan weet je het zeker. |
Ik had achteraf ook nergens last van, hoewel het op het moment zelf erg veel pijn deed. (Had het ook veilig gedaan).
|
:nono: Neuken moet een condoom bij :nono:
|
Volgens mij is het niet goed als je last houdt, het zou misschien wta geschuurd kunnen hebben maar als het goed is is dat een paar uur en niet daaagen.
Soa! |
Ik ken genoeg mensen die na dat ze ontmaagd waren een paar dagen tot een week last hadden van een geirriteerd gevoel en een beetje jeuk.
En nee, dat was geen soa.. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Veilig vrijen is nooit echt heel verstandig.
Maar zou die jongen wel een soa kunnen hebben, of was dit ook zijn eerste keer op seksueel gebied? Ik kan me opzich wel voorstellen dat het zou gaan kunnen jeuken, omdat het weer aan het herstellen is. Alleen heb ik daar zelf eigenlijk nooit last van gehad. Kan het een soa zijn, dan zou ik even langs de huisarts gaan, en dan hoop ik dat je ervan geleerd hebt.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11. |