![]() |
need for speed most wanted (black edition) PC
Wat een gruwelijk MOOI spel. Ok de besturing haat je of vind je vet. (lees arcade racer)
Maar het zit weer vol vette muziek en auto's pix0l pimpen is tof :cool: Iemand al gespeeld? ja je kan de demo checken als je wil :D |
Als ik dit zo lees heeft het een heel groot pimp my ride gehalte en ligt de nadruk veel minder op racen wat ik jammer zou vinden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
omg google is ook moeilijk he maar hier kan je hem downen |
Citaat:
(maar ik heb het nog niet gespeeld, ga later de demo eens proberen) |
heb 'm net ff op me xbox gespeelt, ziet er wel leuk uit. nog niet uitvoerig gespeelt...
|
Citaat:
|
Heb de Demo al gespeeld, supervet spel. Mooie graphics, mooie auto's en leuke extra's.. :)
|
Ik vond underground niks, als de auto's nog steeds hetzelfde aanvoelen vind ik dit ook niks.
|
Citaat:
|
Citaat:
VEEEL mooiere graphics dan elk ander race spel dat ik ooit zag :D |
Het speelt een beetje loom, net alsof hij constant in een soort van focus mode/bullet-time mode draait. Nee, ligt niet aan mijn computer, op de Ps2 is het ook, net zoals op de Xbox.
|
is het beter dan nfsp Underground op de ps2?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Altijd een hekel gehad aan de NFS series, maar most wanted vind ik toch wel erg tof.
|
Citaat:
|
foto's!
|
|
ingame?
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Woow. Dat shit er idd wel shön uit! Maarja, ik houd niet van het arcade-blingbling-urban-shit. NFS-PU was gewoon de beste (y)
|
dernet ff gecheckt, hij is wel vet, en niet eens zo urban.
ik vind t een goede zet ook dat t overdag in een typisch nfs:hot persuit-achtig stadje, niet zo'n big city-gangster-ghetto-stad, is het spel eigenlijk al uit? |
die downloadpage doet t niet
|
Citaat:
Ben de demo nu aan het downloaden en zal m vanmiddag eens checken. Deze doet het wel gewoon en gaat hiet met 500+ KB/S |
Citaat:
|
ik heb hem de full versie en hij is TEH gaaf (y)
|
Demo is wel ok, vond NFSU helemaaaaal niks aan, de races waren simpel en eentonig, maar door de toevoeging van politie is deze wel een stuk beter. Ook eindelijk weer echte auto's als porsches. (y) Op mijn computer ziet het er helaas niet zo goed uit, en de besturing voelt nog steeds wat sloom aan, je auto lijkt zo zwaar als een tank.
|
dit spel kan niet tippen aan Burnout Revenge :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk ook niet echt te vergelijken met NFS. |
Citaat:
Natuurlijk ook niet echt te vergelijken met NFS idd dus niet in dit topic >.< oe een plaatje uit de game de zon scheen niet dat effect is nog debieler xD http://img486.imageshack.us/img486/836/scommmmm18qf.jpg *opschep* MOI pc van 2 jaar doet het nog aardig <3 |
Graphics vind ik een beetje tegenvallen. Besturing is ook erg log en al dat geslip als je weg probeert te rijden is ook behoorlijk irritant.
|
Wel vermakelijk niet echt geniaal ofzo. Graphics vielen inderdaad wat tegen en de auto's glimmen veel te veel. Ook vind ik het ontbreken van een fatsoenlijk schademodel echt een grote schande.
|
Hmm, op mijn pc is t toch een stuk lelijker dan bij mn zwager.. :s
|
Niemand komt ook op het idee dat het aan zijn pc ligt ofzo de full versie glimt VEEL minder dan de demo.
Ik heb helemaal niet dat hele felle en in de demo wel :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wel leuk denk ik..
handling valt iig wel tegen tot nu toe. vooral als je van stilstand weg rijd, lijkt net alsof hij op de handrem staat of zo (n) maar dat was de demo, hopen dat de full beter is |
Citaat:
|
dat komt doordat die wagens uit de demo geen goede banden hebben en kut remmen
die zijn namelijk level 1 in de FULL heb je dat ongelijke gedoe niet tenzij je je auto gewoon kut opvoert :o |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36. |