![]() |
Hernoemen fora
Dus, als jij alle fora hier zou mogen hernoemen, zou je ze dan veranderen en zo ja waarin en waarom enzo?
|
Seksualiteit:
Klooien op de achterbank Psychologie: CG voor gestoorden De Kantine: De laagdrempelige onderbuik/De Tokkies CG: "Help ik ben wanhopig!" Verder heb ik geen zin meer, rest komt nog wel. |
Eigen Muziek:
Geklooi in de garage :cool: edit: mét de smiley hè! |
Ik vind ze allemaal best. :o
|
Citaat:
Vooral Dansen op Papier:) Ow ja, ik zou van Beleidszaken Beleidzaken maken. |
Verkeer & Vervoer : 'in de file'
Sinterklaas : 'De Zak Van Sinterklaas' Eten & Drinken : 'Vreten 'n Zuipen' Flora & Fauna : 'Bloemjes en Beesjes' N&A : 'De Voorpagina' S&S : 'School en zo' V&A : 'Speurdertjes' WG&R : 'Centen, Werken en Regeltjes' ART : 'Kunst en andere zooi' DoP : tja... die's wel goed eigenlijk. Letteren : 'Boeken en verhalen' F,TV,R : 'Plaatjes Kiek'n' Muziek : 'Plaatjes Draai'n' Drugs & Alcohol : 'Stoned en Bezopen' Lichaam & Gezondheid : 'Zeurpieten & Ellende' Liefde & Relatie : 'Lieve Tina' Lifestyle : 'Kiek mie no hip wez'n' Mystiek : 'De glazen Bol' Religie : 'Het Kerkbankje' Psychologie : 'Het Gesticht' Seksualiteit : Geile Pamela...' Contact Gezocht : 'Wanhopigheidshoekje' Wetenschap & Filosofie : 'Slimme onzin' |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan er niet echt iets over vinden.. Op google vind je wel vaker beleidszaken dan beleidzaken, dus dan zou ik het toch maar zo laten:P |
Alsjeblieft Meelfriek, heb je niks te doen? :o
|
Citaat:
|
De kantine: theeleuten
|
Citaat:
|
Ik kan me volledig vinden in het lijstje van MightyMarcel.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |