![]() |
Hoeveel baantjes heb jij al gehad?
Ik gelukkig nog maar eentje. En dat is in de bakkerij waar ik nu werk.
|
3 Baantjes.
|
Ik begin met mn 9e :|
|
Ligt er aan wat je meetelt (krantenbaantje, zomerbaantje van 3 weken, etc.)
Als ik alleen tel wat ik écht onder een baantje versta, dan heb ik d'r nu 3 gehad. |
2.
Jaar folders en nu caissière. |
Ik heb een krantenwijk gehad, daarvoor deed ik folders.
Ik heb in een snackbar gewerkt, beetje die zooi runnen, was wel leuk :o Heb in een viskraam gewerkt. 3 baantjes dus (folders tel ik niet mee :o) |
1 officieel, was bji een horecauitzendbureau... heb ik nu geen tijd meer voor overgens
verder oppassen, licht huishoudelijk werk, administratie... |
23 ofzo al. :p
|
tijdje sanoma rondgebracht ( al de tijdschriften van tina tot panorama)
zomer bij de Hema Horeca en oppassen maar dat doe ik nog steeds en altijd tussendoor geweest zeg maar |
Uhm..
- Vakkenvullen bij een buurtsuper, toen ik 12 was (3 dagen ofzo, toen was k t alweer zat :p). - Krantenlopen toen ik 13 was. - Folders lopen toen ik 14 was. - In de keuken van een bejaardentehuis tijdens 14&15. - Nu sinds ik 16 ben in de bediening in een restaurant in Dierenpark Amersfoort. Dusse.. di's m'n 5e. Maar als je die 1e niet meetelt (was ook zwart uiteraard) en folder/kranten lopen geen baantje vind, is 't m'n 2e.. Oh ik pas ook nog op een heb een tijdje (half jaar ofzo) thuis schoongemaakt voor geld, maar da's ook beide zwart. |
- Oppassen was mijn eerste baantje en dat doe ik nu nog steeds.
- Bijna twee jaar als verkoopster gewerkt in een fotozaak. - Vakantiewerk bij Ikea - Vier weken bij een bakker, tot ik me een keer versliep en meteen mocht oprotten. :D - Verkoopster/caissière/vakkenvulster bij de natuurwinkel, nu al 1,5 jaar. :) Als oppassen mee telt (dat doe ik wel veel), dan heb ik al 5 baantjes gehad (en nog steeds). :) |
4
- cassiere - ziekenhuis I - interviewer bij een wetenschappelijk onderzoek naar psychiatrische stoornissen (als 2e bijbaantje) - nu: ziekenhuis II Daarnaast: - vroeger paste ik wel eens op kinderen - nu: soms laat ik medische tests op me uitvoeren voor big money |
3
-op m'n 11/12de 1/3 krantenwijk :D -oppassen( aangezien ik dit een jaar lang wekelijks heb gedaan vind ik het wel een baantje :o ) -op de brood/vleeswarenafdeling van de C1000 (gewerkt) Maar zaterdag is m'n laatste werkdag dus ik moest maar eens een nieuw baantje gaan zoeken :( |
Citaat:
Ben nu trouwens met 4e baantje bezig. |
Citaat:
|
Voor de duidelijkheid: ik laat geen medicijnen op me testen.
In veel onderzoeken hebben ze 1 groep zieken en 1 groep gezonde testpersonen (ik zit dan dus in de laatste groep). De vacatures hangen bij mij op de medische faculteit Rotterdam, je moet een beetje geluk hebben. Tip: voor echt grof geld kun je bijvoorbeeld naar http://www.pbr.nl/ daar testen ze medicijnen, het nadeel is dat je dan wel 'opgenomen' wordt, dan verdien je ongeveer 100 euro per dag (met bijna niks doen). Wat ik laat doen is bijvoorbeeld: - bloed afnemen - medische enquetes invullen - longfunctietesten - MRI scan, DEXA scan, CT scan etc - bronchoscopie (met een camera je longen in om ze te bekijken) Voor een buisje bloed krijg je al snel 20 euro en het duurt 10 minuten :D Voor een bronchoscopie krijg je 225 euro en in totaal (incl voorbereidingen) ben je er 3 uurtjes mee kwijt :D |
- tijdschriften bezorgen via Media Expresse
- schoonmaakwerk via uitzendbureau - internetredactie krant 3 dus. |
Ik ben nu bezig met m'n derde.
|
Dit is mijn eerste baantje. Nou ja, als je folders lopen meetelt dan mijn tweede.
|
2, waarvan een jaar folders, maar of dat nou echt een baantje is
Nu werk in de kroeg, stuk beter |
Ik heb twee zomers lang computers gerepareerd bij een overheidsinstelling, daarnaast klus ik op computergebied af en toe wat bij. Nu werk ik wekelijks voor een mager loontje bij de huiswerkbegeleiding van mijn school en geef ik bijles. Nooit tijdschriften of kranten rondgebracht of in een winkel gestaan.
|
Van alles. Vroeger veel ongeschoold productiewerk, in kassen, sorteerwerk bij de PTT, in een conservenblikjesfabriek, orderpicker (heel erg leuk). Ik heb een tijdje als kasbaliemedewerker bij ABN Amro gewerkt, ik heb op de financiële administratie gewerkt bij een jeugdinrichting, ik heb als studentstagiair op een advocatenkantoor gewerkt.
Alles bij elkaar denk ik zo'n 10-12 verschillende werkgevers. |
C1000 (3/4 jaar) en nu de Groenteboer (bijna 1 jaar)
Groenteboer bevalt me prima :) Visit "De Goudreinet" voor uw groenten en fruit :P |
-Oppassen
-Tijdschriften rondbrengen -Reclame rondbrengen -Vakken vullen in de rijdende winkel van mn ouders -Archieven bijwerken op een personeelsadministratie -Werken in de de winkels van mn ouders -Werken op een laboratorium Waarvan de 1 na laatste nu nog iedere week, en de laatste iedere zomer (sinds 5 jaar). |
Zit al 4.5 jaar bij de C1000 en tja oppassen (3 verschillende huizen) telt niet echt mee..
1 dus |
3.
3,5 jaar Hema -> bijbaantje 3,5 week administratie ziekenhuis -> vakantiewerk 5 weken basiszorg verpleeghuis -> vakantiewerk |
euhm, 3
Supermarkt (2 jaar) Bakker(half jaartje?) Xenos (3 jaar, waar ik nu nog werk) En natuurlijk oppassen |
Euh.. 3 maanden bij de appie vakkenvullen
ruim een jaar bij de Hema kassiere/vakkenvulster/taartenmiep en nu al bijna anderhalf jaar bij Vomar als kassiere. |
Ik ben begonnen met een krantenwijkje 1 keer in de week. Op m'n 15e verkast naar een supermarkt en daar werk ik nu nog steeds.
|
3.
- schoonmaken bij paps (vanaf mn 10e t/m 15) - winkelmedewerkster kruidvat (15e t/m 17e) - full-time bij paps tekenaar (vanaf mn 17e t/m dec 2005, dan per jan ergens anders werken, wel als tekenaar :P ) |
Vijf (vakantiewek meegerekend)
Een zomer winkelhulp Een paar jaar administratief werk Een zomer in een fabriek gewerkt Tijdje horeca via uitzendbureau En nu begin ik aan mijn vijfde baantje, ook horeca |
Enige wat ik langer dan een week heb volgehouden is werken bij de panini, v&d in Arnhem. Samen met Experiment.
|
Ik heb wel een aantal baantjes gehad.
|
Ik heb een zomer en nog een paar maanden de weekenden bij de V&D (le cafe) gewerkt.
Ook heb ik zomer (en af en toe nog wat dagjes) voor de thuiszorg schoongemaakt). Verder nog wel wat dagjeswerk, en ik schrijf hoorcollegeverslagen. |
1
|
twee jaar folders, twee jaar een huis aan huisblad en 3 jaar tvgidsen en weekbladen. een jaar bouwmarkt en me huidige werk
me vijfde baantje dus |
een zomervakantie bij de Gamma als kassamederwerker
een jaar lang folders en al jaren oppassen.. 3 dus :) |
alles bij elkaar gezien:
folderwijk paar dagen HEMA bollenschuur 4 jaar bejaardenhuis 1 jaar vrijwilligerswerk met gehandicapten vrijwilligerswerk met daklozen (recent) |
Eentje, ik werk ondertussen al 4 jaar in een eethuisje.
Ik heb wel nog eens 1 dag in een kledingzaak gewerkt, maar dat was als proef, dus geen echt baantje. |
13-14 folders
15 kranten 15 scapino (1 maand) 15-17 afwashulp 17-19 schoonmaakwerk |
1: zwart werk in een chocoladefabriekje (y)
2: kamermeisje 3. postbode |
1. Krantenwijk (sinds 11)
2. Vakkenvuller (sinds 15 3. Ondernemer (sinds 19) |
4 baantjes
- caissiere (in een supermarkt, op mn 16e) - krantenwijk - secretaresse in het ziekenhuis (noh... dat was leuk, alleen ik moest stoppen ivm studie. Kantoortijden toch) - weer caissiere nu, heb er aanleg voor :D maar nu heb ik t wel leuker dan in die supermarkt, want ondertussen kan ik de hele avond kletsen en chillen met mn collega;s omdat ik niet achter mn kassa hoef te zitten als er niemand is. En ik werk 's avonds dus... |
een 6-tal, zonder de eendaagse jobs bijgerekend
- monitrice op taalkamp - oppassen gedurende 3-tal jaar - grafisch ontwerper + management - freelance ontwerper sinds enkele jaren - kassierster/aanvulster in supermarkt gedurende 1/2e jaar - grafisch ontwerpster heden (y) |
1 zomer lang kruidvat
2 zomers en gewoon door jaar heen verpleegtehuis in de voeding en oppassen 3 dus. |
Stuk of 6
|
Ik ben nu al 4 jaar bij mijn huidige baantje als afwasmedewerker in de keuken van het ziekenhuis :) daarvoor heb ik vakkengevuld en voor 2 depots folders en kranten gelopen. Dit is dus me 4e baantje, nou das best redelijk toch? ;)
|
5 baantjes
1e -> keuken verzorgingshuis 2e -> in de zorg, verzorgingshuis (andere instelling) 3e -> thuiszorg, met persoonsgebonden budget 4e -> in de zorg, verzorgingshuis + afdeling gehandicapten 5e -> tegenwoordig doe ik mijn opleiding duaal in een algemeen psychiatrisch ziekenhuis. |
Ik ben bezig met baantje nr 4.
12 - 15 Administratief werk 16 Kamermeisje hotel 17 Kamermeisje ander hotel 17 Vakkenvuller.. |
2 baantjes gehad.
- een half jaar als administratief medewerker gewerkt (facturen sorteren, pakbonnen sorteren en meer van dat soort rotwerk) - een jaar lang verkoopmedewerker geweest bij een telecomwinkel. Nu ben ik bezig met een eigen bedrijfje, maar dat zie ik niet echt als baantje. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:24. |