![]() |
Expeditie Robinson #3 DE FINALE!
En alweer het laatste topic van ER:(
Na een nieuw topic van big brother mag ik ook die van Expeditie Robinson openen :) Ik denk ik voeg gelijk even een poll toe, omdat de finale volgende week al is. Goed idee, of kan hij weer weg? even antwoord op Flowtje -------------------------------------------------------------------------------- Dat zit ik me nu dus ook de hele tijd af te vragen. Wat zouden ze voor oplossing bedacht hebben als hij Marleen en Fleur ook een stem gegeven had? Hoe werd dan bepaald wie er uiteindelijk uit moet? ---------------------- Dan kijken ze denk ik wie de meeste stemmen heeft gehad de afgelopen eilandraden. Ik weet dat marleen laatst 1 had gehad, en daardoor 2 inzette op douwe (toen max eruit vloog geloof ik) |
Mijn top 4:
1. Marnix 2. Fleur 3. Emma 4. Marleen (eigenlijk vind ik Marleen wel meer een robinson dan Emma, maar ik kan niet uitstaan wat ze Esther heeft gedaan, dus vandaar toch de 4e plek) |
Citaat:
|
Mijn top 4:
1. Marnix (y) 2. Emma 3. Marleen 4. Fleur |
Citaat:
|
Citaat:
|
1. Marnix
2. Fleur 3. Emma 4. Marleen Marnix is sociaal, wint veel proeven, heeft gevoel, is eerlijk, respectvol en een doorzetter. Fleur is ook eerlijk, zegt wat ze denkt en zet zich altijd 100% in voor proeven. Vooral de laatste tijd zit ze goed in haar vel en is het gewoon een leuke meid. Emma vind ik eigenlijk niet een echte Robinson. Het is een lief meisje hoor, maar ze springt er voor mij niet uit. Marleen is een wijze vrouw en kan veel. Maar ik vond haar gedrag tegenover Esther te belachelijk voor woorden. Als ze dit gedrag niet had vertoont zou ze bij mij stijgen naar nummer 2. |
1. Fleur
2. Marnix 3. Emma 4. Marleen Fleur, ik vind d'r gewoon stoer :cool: :) . En ze is NL-er ;) . |
Citaat:
1 stem op meerdere personen mocht niet, dan had hij dus marleen of fleur moeten kiezen wat dan weer lullig geweest zou zijn tegenover een van hun :) Verder is Marnix mijn favoriet (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Spanning en sensatie, ik kan er niet van slapen :bloos:
|
pff, ik weet het niet
1. marnix > dé robinson 2. Fleur/Marleen > Fleur is stoer sterk enzo, Marleen is erg goed voor al haar anderen - echt een moedertje zegmaar. 3. Emma > Wel goed, niet zoveel bijzonders naar mijn idee |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wauw, Marnix staat wel heel erg voor (y)
en in de titel van de poll, dat moet toch 2005 zijn? :o |
Marnix Marnix Marnix :cool:
1. Marnix 2. Fleur 3. Marleen 4. Emma |
1. Marnix. Hij heeft gewoon alles wat een Robinson moet hebben. Ik word boos als hij door die proef van volgende week er uit ligt.
2. Emma 3. Fleur 4. Marleen |
Citaat:
Ja, dat wou ik ook al zeggen ja :) |
Citaat:
|
ja ik denk toch wel dat hij wint van die wijfies haha:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Marnix natuurlijk :)
En de rest maakt mij niet zo uit. |
Citaat:
Ik vind Emma toch ook wel stoer, je zag dat ze echt wel kon overleven in haar eentje op dat eiland! (y) En ik vind het niet eerlijk dat ze ervoor wordt afgerekend dat ze zolang op dat winnaars eiland had gezeten, kon zij toch ook niks aan doen? Marleen heeft idd Esther er mee helpen uitkicken (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ze zichzelf er maar niet mee in gevaar brengt is ze poeslief. |
Citaat:
toen met esther vond ik haar en meredith helemaal niet leuk. Daarna trok dat wel weer een beetje bij. Maar ik gun haar nog steeds geen overwinning. |
Citaat:
Dus: 1. Marnix (y) 2. Emma 3. Fleur 4. Marleen |
1. Marnix
2. Fleur 3. Marleen 4. Emma. Zoiets, maar Fleur gun ik ook wel een 1e plaats. :) |
er mag van mij wel weer es een vrouw winnen
|
Citaat:
Een keer twee keer achter elkaar een man is toch niet erg. Als ze het verdienen. |
Citaat:
|
De meest terechte winnaar ooit vond ik trouwens Richard, echt een goede Robinson (y) :o
Dit jaar is Marnix de enige die het in mijn ogen echt verdient :o |
Ik kan het me allemaal niet meer zo goed herinneren :o
Jutta weet ik nog, en vorig jaar heb ik het geloof ik niet gevolgd. Wie waren de andere winnaars ook al weer? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
gestemd op Marnix. lijkt me duidelijk ;)
gun het daarnaast Fleur en Emma ook. Marleen niet door dat achterbakse gedoe met Esther. |
Citaat:
Ik vond Frank de ultieme Robinson voor Expeditie Robinson. Die was een goede overlever, genoot van de natuur én was sociaal. En dat Olivier niet had gewonnen vond ik toen wel erg jammer :( Die was zo schattig en zo mooi enzo. :) |
Citaat:
Hij was alleen nogal geobsedeerd door de taken die hij had (vooral het hout hakken, die gast had genoeg hout gekapt om daar nog 2 jaar een vuur brandend te houden :P) Frank was ook zeker een goede Robinson (y) Jutta niet, maar altijd nog beter dan Judge :o |
Citaat:
Nee, het jaar van Jutta was -wat betreft de finalisten- absoluut niet het beste jaar. Robin had toen gewoon niet van de evenwichtsbalk af moeten zijn gevallen (N) |
Voorstukje gezien op tv:
Spoiler
|
Maar wat gebeurt er dan precies in de aflevering van morgen?
Valt er nog een iemand af en gaat de finale tussen drie personen? En is dat dan ook al morgen of pas volgende week? |
Citaat:
1. Marnix (de enige echte Robinson volgens mij, heeft alles, is eerlijk, sterk, sociaal) 2. Emma (gezien de evolutie van onzeker meisje tot een meisje dat er staat) 3. Fleur (eigenlijk Marleen maar door dat gedoe met Esther) 4. Marleen Nee, je moet het toch maar doen als jong meisje wat Emma heeft gedaan. Ze zal er sterker uitkomen. |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28. |