![]() |
[Algemeen] trema e.d.
Op mijn vorige computer kwam als ik 'e intype er é te staan en als ik "e intypte ë te staan. Op mijn nieuwe computer moet ik dat doen met de alt-toetsen of bijvoorbeeld bij 'symbolen' in Word. Ik vind het jammer dat dat op mijn nieuwe computer niet lukt. Maar zijn er instellingen die ik kan veranderen zodat dit wel automatisch gaat?
Gerwin |
taalinstelling van je Toetsenbord op 'Nederlands' zetten, geloof ik
was iig geklooi met toetsenbord instellingen :) *edit* http://forum.scholieren.com/showthre...ht=toetsenbord |
Bedankt! Ik heb nog een vraag: als ik in Word Nederlands als standaardtaal instel (EXTRA --> TAAL --> TAAL INSTELLEN...) en vervolgens op Nederlands klik en op oke of vervolgens op STANDAARD... , dan blijft-ie daar niet op staan. Nederlandse woorden blijven rood onderstreept en er worden Engelse varianten gegeven. Hoe kan ik het blijvend op Nederlands instellen?
|
Edit ik krijg nu ± als ik de dubbele punt intoets en = bij het vraagteken. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Hoe kan ik dit veranderen, met behoud van hetgeen wat ik hierboven beschreven heb==== vraag teken niet mogelijk
|
Je moet als taal wel Nederlands instellen, maar als toetsenbordindeling moet je VS Internationaal hebben.
|
Deze kan dicht, het probeem is opgelost. (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10. |