![]() |
iemand onbereikbaar missen
ik ben in een kaksituatie verzeild geraakt...
ben net een week terug van een uitwisseling. Ginder ben ik verliefd geworden op mijn correspondente en zij op mij... En nu zit ik hier thuis... ik mis haar, weet dat we nooit samen kunnen zijn, en ik ben de relatie met mijn vriendin aan het vergooien... 'k Zou zo graag haar gewoon kunnen vergeten... en ik zou zo graag plotseling weer inzien hoeveel m'n vriendin voor mij betekent... Maar ik zit in een roes ofzo, een vakantieroes... herkenbaar? (ik moest het gewoon ff kwijt :bloos: ) |
Jep erg herkenbaar
Mijn gedachte: Ik zie haar niet, zij mij niet. Wonen erg ver uit elkaar. Op vakantie is zij rooskleuriger dan zij in de werkelijkheid is. Voor die korte tijd was het leuk, maar nu: Back to reality, en zoek een vriendin dichter bij huis, dat is een stuk beter dan een op pakweg (waar was je?) 500 km bij mij is het ook de gewoonte om niets aan contact-dingen te geven, zoals msn / telefoonnummer / adres |
Ach ja, liefde is en blijft een vreemd iets.
Zie mijn topic over mijn relatie die voorbij is... 3 jaar samen, ging niet meer enorm lekker, en nu het voorbij schijnt te zijn, voel ik me weer verliefd en weet ik wat ze echt voor me betekent en altijd betekent heeft... Doe wat romantisch met haar, ga lekker een dagje weg ofzo. |
Citaat:
en dan komt er nog bij dat ze in maart naar hier komt. Als ik nu dus met mijn vriendin verder ga, wie weet wat gebeurt er dan in maart... |
Citaat:
Ik zou niet zomaar iets weggooien als je al langere tijd bij elkaar bent. |
Gewoon niet in maart afspreken of afspraken met dat meisje maken over wat er niet en wel mag gebeuren enzo. ;)
|
ik ben nu 8 maanden samen met haar.
en zij komt sowieso een week hier logeren. da's nu net de uitwisseling he :s het is echt zo'n kutsituatie. Ik zit met m'n kop gans de tijd ginder, terwijl mijn leven hier ligt. |
Citaat:
|
verhuizen!
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44. |