![]() |
Lettertypes
Ik heb op cu2 geprobeerd een gedownload lettertpe te gebruiken, maar dat doet tie niet. Weet iemand nog een andere manier om toch dat ene lettertype op cu2 te krijgen ?? mzzl peter
|
gaat niet zomaar..
alleen standaard letttypes.. er zijn 3 manieren: alles ene plaatje maken [niet doen http://forum.scholieren.com/tongue.gif] alles in een pdf formaat maken [heb je niks ana op cu2] een download link op je cu2 site zetten en dan zegge dat mensne die moeten doenwloaden en in hun font map moeten zetten.. |
der is dus geen normale manier om gewoon dat lettertype er op te krijgen... nouja in ieder geval bedankt
|
het kan niet. je kunt alleen de standaardlettertypes (arial, times n.r., helvetica (bij mac geloof ik alleen of zo?), courier new en verdana/tahoma/geneva en zo gebruken) gebruiken helaas. maar ja, het is maar beter ook, anders zou iedereen onleesbare lettertypes gaan gebruiken omdat ze denken dat het mooi is.
|
via php kan het dacht ik wel
dan moet je het lettertype bestand op je server zetten o, nee, ik bedenk me nu dat php er dan een plaatje van maakt, dus schiet het nog niet op |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |