![]() |
Katja .. Bridget BNN (y) Or (n)
ken je het , en wat vind je ervan?
|
Nope.
Wat is het? Wanneer komt het? Meer info dus :p Wil ik wel weten, ik vind Bridget/Katja altijd wel leuk :) |
vond t eigenlijk best wel saai..
|
ik vond het wel leuk (y) dus
|
Was wel leuk ja :)
@Blubje: volgens mij is het afgelopen maandag voor het eerst geweest, rond half 10, op bnn. Katja en Bridget nemen het dan tegen elkaar op in een soort van duels, om te bepalen wie ergens het beste in is. Afgelopen maandag werd bijvoorbeeld gekeken wie beste sportvrouw was, en moesten ze motorcrossen, boksen, hindernisbaan, en sprinten. |
Het is natuurlijk behoorlijk inhoudsloze televisie, maar ik vond het erg vermakelijk afgelopen maandag. Ik heb overigens wel voorkeur voor Katja Schuurman. Bridget lijkt me echt een vervelend zeikwijf.
|
Ik vind Katja ook leuker (y)
|
Citaat:
|
Het is vet fijne tijdsverdrijving :)
En katja is leuker ! |
Ik heb het niet gezien, wees eens een goeie TS en zet eens wat plaatjes in je topic, ik heb geen zin om te goegelen. (n)
|
Nee, zegt me niks. Maar ik kijk doorgaans geen BNN.
Overigens is Bridget stompzinnig. Katja heeft meer persoonlijkheid. |
Het was deze week echt leuk. Ze moesten een cabaret voorstelling doen en ze deden het echt heel goed! Ik vond het echt lollig. Katja had gewonnen (ik vond Bridget maar goed) het staat nu 2-0 volgens mij.
|
ja echt goed gegaan
vond bridget wel grappiger dan katja... |
Katja was meer een slap aftreksel van Hans Teeuwen, maar het was wel grappig.
Ik heb trouwens ook meer met Katja dan met Bridget. |
Bridget is stom en lelijk. :s
|
Wel stom, niet lelijk.
|
Nog niet gezien.
|
Ik dacht dat het stom zou zijn, maar het blijkt ééénig. (y)
|
Citaat:
|
Ik vond die kersthit van Katja honderd keer leuker dan die van Bridget.
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet aleen om te zien. Die van bridget was zo Standaard |
Citaat:
Ik heb alleen die stand up comedy aflevering gezien en die was vet. (y) Bridget had daar moeten winnen trouwens. |
Idd, daar was bridget beter.
Gister vond ik het minder leuk, die liedjes vond ik ook allebei kut. Too bad. Wat voor onderdelen komen er nog? Ik dacht wel zoiets van wie is de sexyste. Ben benieuwd wat ze daar moeten doen :) |
Citaat:
|
Tof programma. (y)
|
Die kerstplaat van de jvt en katja is echt te master!
|
Ik heb het niet gezien maar mijn voorkeur gaat uit naar Katja Schuurman omdat die het lekkerst is.
|
Net die stand-up comedy aflevering gezien, ik vond Katja's stuk verassend goed. Wel duidelijk dat ze geholpen was door Hans Teeuwen.
Dat stuk van Bridget vond ik te standaard. Gewoon stand-up comedy die je in cafe's kan aantreffen, Katja had echt cabaret. |
Ze moeten maandag pieten spelen (wie is de grootste kindervriend?)
|
Ik vind Katja wel een leuk mens (y) Bridget eigenlijk ook wel, maar Katja vind ik net iets leuker. Zij is idd minder standaard. Knapper en grappiger en betere kledingstijl :cool:
Bridget is trouwens verrassend bescheiden in deze serie. Zelfs een beetje lief :confused: |
Katja's huis is ook leuker. (y)
|
Bridget vind ik echt een biatch. Zo'n koud en kattig wijf. Katja is leuk en lekker. Het was wel weer duidelijk dat ze die draak van een plaat van Bridget lieten winnen om de spanning erin te houden. Die van Katja is echt tof en kan ook nog wel een hit worden.
|
katja's tieten zijn lelijk
|
Ik vond het een grappige aflevering. Bridget heeft gewoon gewonnen omdat er meer bellen in voorkwamen en een traditioneler was.
|
Citaat:
En pieten spelen, hoe weet je dat? En Katja's huis is idd gaaf ! |
Citaat:
|
Katja die dat kind vergeet op straat en gaat peeuwen. :D
Hier had Bridget wel terecht gewonnen, vond ik. |
Citaat:
|
Ik vond Katja beter als zwarte piet, maar Bridget was stukken beter met oppassen.
Tssk, zomaar een kind vergeten en het gas aan laten staan :nono: |
Stem voor Bridget :) !!
|
Bridget was zeker beter (bij de kinderen in huis).
Ik vind Katja altijd een beetje gemaakt overkomen. |
wat een kut programma.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:28. |