![]() |
Hardcore
:D 10 December draait DJ Promo in Quatrebras ( Friesland )
ik, persoonlijk, vind hem een retegoeie DJ :) Wat vinden jullie van Hardcore? |
ik vind hardcore ronduit kut
|
wow, ze luisteren zelfs hardcore in friesland.
hardtcôr? |
ik snap de bedoeling van dit topic niet. is het nou de bedoeling om reclame te maken voor die dj (ik ken hem niet) of om een algemeen gesprek te houden over hardcore?
in het geval van dat laatse, ik hou wel van dj ssd, dj tear it up, dj his hero is gone, en dj manliftingbanner om maar een paar namen te noemen |
oooh dat soort hardcore.
euh. nee :) |
De bedoeling van dit Topic is idd om een algemeen gesprek over Hardcore te houden!
Er zijn mensen die hardcore ronduit kut vinden, die zouden een keer : Nosferatu & Endymion - Drunk with a gun moeten luisteren, dan denken ze er anders over. En er zijn mensen die Hardcore, net zoals mijzelf, m8ig mooi vinden!!! EN JA, Ze luisteren ook hardcore in Friesland!!! Er wordt zelfs Hardcore geproduceerd in Friesland ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Niet bepaald de soort Hardcore die hier bedoeld wordt denk ik :nono: |
Hij was idd nog niet geweest deze maand...
|
Citaat:
|
Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van hardcore, hardstyle heeft meer mijn voorkeur! Komende zaterdag naar Qlimax :D Maar daar worden allerlei verschillende hardere stijlen gedraaid hardtrance, hardstyle, techno, hardcore.. Een avond lang hardcore lijkt mij niet zo.
En ik bedoel ieder zijn muziek, als jij van punk houdt, okey cool, maar ga dan niet zeiken over hardcore. et vica versa (y) |
Citaat:
|
maar iedereen geeft hier toch ook gewoon z'n mening?
|
Ok. Maar laten we outblast enzo dan buiten beschouwing?
|
ik ben nu aan het gabberen met renoise.
ik vind gabber op zijn tijd best wel oke. als het maar niet van die ondergeproduceerde troep is, zoals outblast, korsacoff of hoe die homo's ook allemaal mogen heten. radium hellfish void settler producer <3 de scene is best jammer (veel onderontwikkelde apen annex lonsdalers), verder wordt gabber na een tijd ook saai, met dat heb ik ook met tekno, maargoed. over het algemeen luister ik sowieso het liefst naar breakcore/IDM. |
Hardcore vind ik niks, te hard.
Geef mij maar Jumpstyle :) (y) !! |
Haha dan ben ik toevallig wel daar te vinden, want we gaan eerst naaar een showtje met omission,restless youth,gascoigne,tied down en we houden een afterparty in quatrebras, whaha, (n)
|
Ik vond dat ene nummer, Unleash the Beast geloof ik, best goed :cool: (y)
|
Citaat:
|
Mokum, Oude TD (y)
|
Citaat:
|
Over het algemeen vind ik Hardcore te soft, te eentonig en te leeg. Edoch zijn de DJ's die Metal noemt heel gaaf. :cool:
en Passinger of Shit :D (y) Eigenlijk alles van Core Tex Labs :eek: |
hmja ik hou dus wel van hardcore, al begrijp ik wel dat de 'scene' op zich een slechte naam heeft. Toch vind ik ook wel dat veel mensen het te zwart/wit bekijken. Ik ga af en toe met vriendinnen naar redelijk grote hardcore-feestjes. We vallen dan best uit de toom omdat we geen sletten/lonsdale/gabber-meisjes zijn en er vrij netjes uitzien. Dat krijgen we geregeld ook te horen ('horen wij hier wel, houden we echt van die muziek?'). Maar toch worden we gewoon in onze waarde gelaten, iedereen komt immers voor de muziek.
En idd Nosferatu vs Endymion - Drunk with a gun is :cool: |
Citaat:
|
Niks aan, en de typische hardcore-typjes moet ik al helemaal niks van hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Deathchant.
Ik voel een slotje opborrelen. |
Citaat:
|
Atari Teenage Riot en The Shizit zijn eigenlijk de enige digtal hardcore acts die ik nog wel eens op heb staan.
|
Darkest Hour en The Berzerker <3
|
:D
ng ng white donkey ist oude ruffneck dingen (Y) |
Passenger of Shit <3
verder heb ik liever tekno, of oude rave. |
Laat ik dan ook maar posten.
Dj Promo is inderdaad wel aardig ja, en voor de rest.. tja ik luister eigenlijk alleen maar hardcore, het is de enige muziek waar ik niet down van word, wel jammer dat het grotendeels door domme oerapen word beluisterd. Kid Morbid (Angerfist whatever) heeft ook wel leuke muziekjes. |
en hou het aub een beetje serieus, want zolang er geen complete troep genoemd wordt is er weinig aan de hand.
passenger of shit is wel de bom ja. :cool: |
T.Raumschmiere - Ravemusik, telt dat ook?
|
Citaat:
|
mindustries is wel aardig
|
the destroyer is wel leuk
|
Ik hou wel van een goed potje gabber op z'n tijd. Jammer dat het altijd zo geassocieerd wordt met die herrie uit de jaren '80.
|
die oldskoel hardcore is vet (y)
|
Citaat:
|
Die mensen moeten er ook zijn.
|
Citaat:
Op wie anders moet je dan pisnijdig worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Afreageren op de typische nerds gaat beter hoor. |
oude gabber is vet uit de tijd van pengo en baby boom inderdaad maar dat van nu en dat hardstyle (niet mijn ding) ik vind hardstyle zoiezo eigenlijk alleen maar gabber in een duur woordje gepropt, de muziek blijft het zelfde
|
Citaat:
|
alle mensen die ik ken en lonsdale dragen zijn links of anti racisme, maar dat zal wel aan mn ongeving liggen :) Verder heb ik wel wat rotterdam terror corps op mn computer wat ik zelden eens draai.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16. |