![]() |
tiptopic
Titel zegt het al.
Wat is jouw tip. Maakt eigenlijk niet uit op welk gebied. Maar het moet wel iets zijn waar jij echt in je uppie opgekomen bent. Ts: Ik ben niet geniaal... heb dusook geen tips |
Ik heb op mijn zevende geconcludeerd dat God bestond.. Maar zelf heb ik eigenlijk nooit iets bedacht? Ow ja, op mijn achtste: alles kan erger. Maar dat is ook geen tip:s
Ow ja, diepvrieslasagne kun je het beste 38 minuten in de oven zetten:D |
Bij het afdalen moet je het zadel van een MTB laag zetten ;)
|
Leer zwemmen..
|
schrijf alles in je agenda, dit voorkomt haasten stress en frustratie
|
Zorg dat je niet (chronisch) ziek wordt.. dat bespaart je een boel ellende (y) :|
|
Controleer altijd of je je huissleutels bij je hebt als je de deur uitgaat.
|
Stel nooit een projectgroep samen uit 8 meiden en 1 jongen =ramp
|
Niet nu doen, wat je ook kunt uitstellen.
|
Werk met niemand anders samen dan jezelf.
|
Haal je sleutels nooit in je hand als je langs een put loopt (ze vallen er geheid in).
|
Waardeer het altijd als je lekker geslapen hebt. Je zult t missen als je t niet meer doet :(
|
Doe nooit je lenzen uit voor de spiegel in de gang. Ze vallen, en wel tussen drie paar schoenen....
Maar of ik dat nou 'echt zelf bedacht heb'? |
Citaat:
Geef de ober maar een tip. |
Citaat:
|
neem altijd overal geld mee naartoe
|
Oh jee dit gaat wel ff duren...
Eet geen gele sneeuw. Zorg dat je NIET verkouden wordt. Als je wel verkouden wordt, zorg dan dat je wybertjes en zoethoutthee in huis hebt. Ontwikkel een apar belangrijke code-woorden. Wij hebben in de brugklas afgesproken: Ik heb drop=ik ben ongesteld. Ik ben sleugel=ik heb geen zin in school. Wat een begoefte = wat een stellletje dat het heelal wil veroveren. Zorg ervoor dat je mensen niet uitlacht om hun universele taal :p Trek je niets aan van pesters. Als je ze niet kan negeren ga dan van je afbijten. PEST NIET! Dit was het nog lang niet allemaal, maar ik moet nu mijn dierbaarste tip opvolgen: ga niet forummen als je nog wiskunde moet maken. |
Citaat:
|
Wees niet zo gek om een lucifer tot het einde te laten afbranden, alleen maar omdat hij dan zo mooi uitdooft, en je vingers er dan aan te verbranden.
|
^ Als je een lucifer helemaal af wilt branden: steek 'm aan, laat hem tot halverwege branden en blaas hem uit. Wacht even tot hij is afgekoeld en steek de andere kant aan (met een kaars ofzo).
Jottem wat handig (y) |
Citaat:
Edit: Het kan wel, het is me daarnet gelukt. |
Hè, nu is mijn tip waardeloos :(
|
Luister naar Biffy Clyro
|
bekijk alles altijd positief. ga je zelf vooral niet zielig vinden want dan wordt het alleen maar erger.
|
Begin volgend kwartiel wél op tijd met leren en met handelingsdelen (y)
|
Respecteer altijd een ander zijn mening, maar weet dat de jouwe juist is.
|
Verwacht altijd een één voor een toets, dan valt het resultaat alleen maar mee.
|
Sex veilig of Sex niet. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zonder vertrouwen is er geen verraad
|
Citaat:
Over het algemeen alleen gezegd door mensen die vinden dat ze zelf het best in alles zijn. |
Citaat:
Tip van vandaag: Citaat:
|
Ga niet vlak voor je naar school moet op de computer, dat loopt namelijk niet goed af. :)
Ach, boeiend, ik heb nog bijna drie kwartier voor ik weg moet. |
Beoordeel niet iemand alleen op uiterlijk.
Als je van de 7de verdieping naar de bg moet. Neem de lift. De trappen zullen je duizelig maken. Sta niet te dromen voor je het weet bots je tegen ene lantaarnpaal aan. Loop nooit in plassen water. Last but not least Kijk niet te vaak naar de klok :p |
Citaat:
|
Kijk neer op anderen, dat is goed voor je ego.
|
Denk nooit dat het niveau van DK op een dieptepunt is gekomen.
Deze topic is wél goed (y) |
Eet babyvoer.
|
Citaat:
:( ) |
maak geen naaktfoto's en zet ze vooral niet op internet
|
Citaat:
|
Alles komt goed (y)
|
Controleer je spelling.
|
Citaat:
|
Slagroom op een beschuitje spuiten en dan hagelslag erover, dan heb je een leuk taartje. :D
|
Maak niet uit wat je doet, hoe je bent zolang je kapsel maar goed zit.
|
Citaat:
vanaf nu? :D |
Oordeel niet over een ander.
*ahum* |
Ga naar school.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:22. |