![]() |
Customizennn
Doe jij het wel eens?
Mislukt het vaak? Vind je het leuk om te doen? Heb je tips of extreem leuke dingen gemaakt? FOTO'S!!!! TS begint: Ik heb een keer uit een heel goedkoop H&M shirtje de hals geknipt en dat zag er niet uit dus die ging in de prullebak. Verder heb ik wel s vintage baby op een shirtje genaaid want dat had ik in een winkel gezien en dat wilde ik ook. En ik heb een I (L) de cock shirtje iov een vriend gemaakt voor mezelf. oja foto's http://img466.imageshack.us/img466/2...thecock3if.jpg detail: http://img466.imageshack.us/img466/3...thecock6rc.jpg & http://img85.imageshack.us/img85/898...agebaby0sc.jpg |
'he loves the cock'
|
customizen komt er vaak op neer dat mensen geen afstand kunnen nemen van oude lelijke favoriete kledingstukken en ze nieuw leven in proberen te blazen door ze nog lelijker te maken.
maar er zijn creabea's die mooie dingen maken hoor (y) |
ik knip wel 'ns labels af als ze kriebelen
|
Ik heb weleens wat bandshirts gemaakt voor een band van lui die ik ken. En dan niet met gay-ass opstrijkplaatjes maar een hoop gedoe met textielverf.
En eh, ja, dingen verknippen in de hoop dat ze leuker worden heb ik ook weleens gedaan, maar die hoop was een beetje.. vals. :D |
Citaat:
|
Ik houd niet zo van korte mouwen :)
|
Ik ga vanavond een stuk Siouxsieshirt op een trui naaien. Dat vergeet ik altijd dus ik zet het maar even hier neer. Daar ga ik dan, hup hup :)
|
GRAPJE!!!!1 de print is te groot, ik ga een Joy Division trui maken :(
|
OMG terror koe :D
|
Citaat:
|
Ik laat kleren makennn, ennn
Citaat:
|
Zelfs dat gaat soms mis bij mij, dus verder ga ik dus echt niet. :(
|
:(
|
Ik heb een broek die echt mijn lievelingsbroek is, maar waar nu zo'n groot gat zit dat je niet alleen een stuk bil ziet, maar ook string. En dát gaat me nou net iets te ver. Dus probeer ik 'm te maken.. gaat vast niet lukken (n)
|
Ik heb een zwart shirt, was eerst clean, waar nu met grote witte letters "IK BEN EEN NEGER" op gedrukt staat (Y)
|
Citaat:
dan draag je toch geen string (y) |
Citaat:
|
ik vind customizen een beetje ellegirl eigenlijk
ik doe het ook nooit, ik maak iets zelf of ik koop het en laat het zo. ik kan me niet herinneren dat ik een gekocht kledingstuk heb verknipt.. maar misschien ook wel |
Ik zal jou eens customizen.
Alleen Britt en Leno mogen van mij customizen, want wat zij maken is ook daadwerkelijk leuk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En daar mag je niet in knippen van Toos. |
hou je misschien van haantjes mijns
|
Citaat:
|
Citaat:
is het de cock met C-O-C-K, een parodie op teuns uc, THA PIEMEL of dig je de haan? enlighten me :( |
Citaat:
|
zowel de bermuda als de witte sportsokken zijn van rucanor dus het matchte hoor
|
de gedachte der achter was dat je zowel the cock met C O C K als THA PIEMEL er van kon denken, dubbelzinnig dus :(
|
Citaat:
er moet toch een idee achter je customization hebben gezeten :confused: |
Citaat:
heb t al veranderd |
ooh
een beetje judith osborn is het wel :nono: |
Ik heb altijd een hoop geweldige ideeën enzo maar dat komt er dus nooit van. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
ik vind de mijne toch wel leuker :nono:
die van judith kunnen zo namaak op de markt |
Citaat:
|
niet echt een duidelijke foto maar:
http://picserver.student.utwente.nl/i/O6Y9KSMHLM1T voor de ckv-eindopdracht vorig jaar hebben een vriendin en ik kleding ontworpen en gecustomized. er zit niet echt een idee achter, maar we hadden een supervette modeshow opgezet dus we kregen een 9 of een 10 oid (y) |
Lelijk zeg die kettingen.
|
ik heb een paar shirtjes waar ik een stencil op gemaakt heb, onder andere van terry richardson, audrey hepburn, elliott smith en een stel geile beesten, maar die moet ik allemaal nog fixeren met een strijkbout en daar ben ik te lui voor. maar ze zijn wel gheyl. en momenteel loopt er een opdracht voor EPD om een stencil te maken met een roodkapje en een beekje erbij en een opschrift. dus bij deze ook al een gedeelte van zijn post. ofzo?
|
Citaat:
Ik laat het doen... :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30. |