![]() |
Gtst [19]
Hier weer verder. :)
|
ludo wil dat kind echt nie zo maar hoor:p
en wat is die linda irritant robert trouwens ook, ja en laura ook haah. ze moeten het maar eens vertellen |
k vind t zooo saai worden, k volg het nu al twee maanden niet meer ofzo...
|
Die nieuwe kindjes brengen er wel weer wat verniewing in.. en nina die vrienden/vijanden met hen gaat worden..
komt ray nog terug eigenlijk? las ik in de gids iets over, dat ludo ray vindt, maar dit verzwijgt voor janine ofzo.. |
Citaat:
ja ik weet niet wat ludo van plan is maar hij is altijd we iets van plan:p |
die hypnose :rolleyes: (n)
|
Citaat:
|
Welke hypnose, ik heb het gemist?
Kan iemand ff een kleine samenvatting geven, want ik kan het maandagmorgen ook niet kijken. :rolleyes: |
Citaat:
|
|
onee het kan niet meer sinds kortL:s
|
shit, gister ook niet gezien en maandag vroeg opstaan trek ik niet :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lol, de herhaling is om 11 uur :D
maar goed, heb je een videorecorder? Dan zou je het op kunnen nemen. |
Zo n geweldige aflevering was het nou ook alweer niet.
|
nee idd :p zoveel mis je niet hoor.
|
ben ik de enige die het steeds slechter vind worden? Wat een nieuwe personages allemaal zeg (moet eerlijk bekennen dat ik maar passief meekijk, omdat het altijd aanstaat rond bakkie-tijd:p).
Ik vind het steeds crappier worden... denk ik :| |
Citaat:
maargoed, voor mij is het gewoon een automatischme |
Ja, inderdaad, het is al jaren slecht. :p
Eigenlijk vind ik het op dit moment nog een beetje meevallen, maar dat is omdat dat amulet-verhaal alle andere saaie verhaallijnen in spanning een beetje "compenseert". Lang geleden dat er een verhaallijn was in GTST waarbij ik echt wil weten hoe die afloopt. (y) |
Citaat:
|
Wat een raar einde; was dat gedroomd door iemand ofzo, of was het echt werkelijkheid?
:o |
ik denk wel werkelijkheid en anders komt dat van de week nog wel (y)
|
ik dacht ook werkelijkheid.
|
Citaat:
|
Whaha, dat had ik me eigenlijk ook niet gerealiseerd. :D Dat nu ook Dennis en Dian familie zijn. En omdat die stomme Laura maar wacht en wacht om het door te vertellen, staan neef en nicht nu met elkaar te zoenen en krijgen ze misschien iets. :p
|
Ik vind dat amulet-verhaal uitermate irritant. Ik vind Wiet irritant en Sjors al helemaal. (n)
Ik ben blij dat Linda er weer in zit, ik verheug me nu al op haar ruzies met Barbara die gaan komen. :cool: En Fos is leuk! :bloos: :o |
Citaat:
Het gaat daar een beetje op de familie Sanders lijken. Daar klopt ook niks van. @PakaPeaceTjing: bedoel je Florien? Ik vind die verhaallijn met Florien echt te overdreven. |
Citaat:
(en evt. nina bing :cool: ) |
heeft florien geen andere kleren ofzo?
|
Citaat:
|
lekker toch zo'n geile tuinbroek of soepjurk (y)
|
Citaat:
|
haha..jah..dat wel! Maar kvin m wel sgattig die Fos.. :bloos:
|
Pff, het wordt weer wat saai bij gtst. :o Die Laura met haar eeuwige twijfels en dan Nick die weer op Charlie is. En Linda is ook al verschrikkelijk irritant. Kunnen ze niks nieuws meer verzinnen?
|
Ik vind dat die verhaallijn met die amulet maar eens tot een einde mag komen, begint steeds saaier te worden, en Charlie wil Nick gewoon nog steeds volgens mij, mja ben eens benieuwd. :)
Oh ja, Laura is zo fukkin' irritant. Moest ik ff kwijt. :o |
Ik walg van de Nick-Charlie-Dennis-Dian verhaallijn. :s
|
tsja, dat is typisch gtst
gaat overal nét iets te lang op door, zodat het behoorlijk irritant begint te worden. |
Vandaag was een leuke aflevering, lekker veel Fos :bloos: :cool:
|
Citaat:
|
en een man.
|
niet zo naïef mensen ;)
Ik vond 't ook een leuke aflevering :) Geen gezeur met Sjors, Bing, Jack, Dian enzo. Ik begin die verhaallijn nogal zat te worden. Dat met Nina en Florien daarentegen begint juist wel leuk te worden. Ik zag alleen niet wat er nou gebeurde met dat kledingstuk, maar uit de blikken te zien heeft Nina het dus gedaan? |
Citaat:
wat ik erg zal waarderen (y) :) |
Jaa, eindelijk weer eens wat anders bij gtst. En ben ook benieuwd wat Ludo met Ray gaat doen..
|
Hehe, Ludo zit nu al weer te liegen tegen Janine: "Nee, Ray is nog lang niet gevonden!"
En even daarvoor: "Ja, houd die Groenoord in de gaten!" Heerlijk evil gewoon! :evil: Nina krijgt steeds meer van hem weg, wat een bitch gister, vooral met dat knippen in die kleren gisteren. Ondanks dat ze veel van haar vader weg heeft kan ik dat kind niet uitstaan. :o (n) |
Waarom nam Fien het eigenlijk op voor Nina. Over die kleding?
|
misschien wilt ze vriendinnen worden
|
iedereen is verkikkerd op bing..
duhh? |
Nou zo heel knap is die niet hoor...
Waarom is niemand op Morris heeft hij eindelijk ook eens een vriendinnetje of een vriendje ;) |
omdat ie niet kan acteren
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06. |