![]() |
Grootste compliment wat je kan krijgen van vriend(in)?
Voor mij is dat als ze zegt dat ze me 100% vertrouwt, of dat ze zegt dat ze hééél lang bij me wil blijven <3
Wat is het grootste compliment wat jouw vriend(in) jou kan geven in jouw ogen? |
Dunno..
|
Obvious .. dat ze van me houd.
|
Dat hij of zij bij me is. Ondanks interessantere, 'mooiere', stabielere mensen. Imo over het algemeen dan, heb voor de rest niets op terug te vallen.
^Oh bah, wat klef. |
dat zijn leven leuker is mét mij.
ha. |
denk dat dit heel persoonlijk is, en dat het voornamelijk de manier is waarop je het zegt. "Ik houd van jou" kan iedereen zeggen maar het is de manier waarop die het doet klinken denk ik. En daar hoevendie woorden helemaal niet in voor te komen.
|
"Wat heb je een grote lul."
|
dat ie niets hem meer gelukkig kan maken dan zn leven met mij te delen. :o
ik vond dat erg cliche, totdat ikeigenlijk besefte wat ie zei... je leven met iemand delen, daar heb je er maar 1 van... vond het iig bijzonder. |
"Bij jou kan ik mezelf zijn."
"Door jou heb ik geleerd relaxed met mensen om te gaan." |
*dat ik haar gelukkig maak
*dat ze van me houdt lmd. |
- Dat hij van mij houdt.
- Dat ik heel belangrijk voor hem ben. - Dat hij nog lang met mij wil doorgaan. |
Citaat:
|
you re the best sex i ever had
|
Citaat:
|
dat ik voor hem de ideale vriendin ben
beetje jammer dat ie daar pas mee komt als het uit is (n) |
Citaat:
Liefste wat ze tegen me heeft gezegd is wel; Je bent de allerliefste op de hele wereld, en ik laat je echt nooit meer gaan. I'm forever yours! Wow! Zwijmel. *offtopic* Maar ja, het is nu inmiddels een kleine week voorbij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Grootste compliment: Dat hij houdt van mij zoals ik ben en met grappig vind... |
Citaat:
|
Als hij zegt dat ik het beste ben wat hem is overkomen, en hij me speciaal vindt;) En als hij zegt dat hij me niet kan en wil missen:)
|
'Ik hou heel veel van je.'
'Als ik aan jou denk, dan zie ik iets heel moois voor me, ik kan het niet beschrijven, maar het voelt heel fijn en dan weet ik dat we altijd bij elkaar blijven.' En ook iets over z'n overleden moeder en mij, dat hij hetzelfde fijne voelt wanneer hij aan haar denkt. Dat klinkt raar, maar 't is een enorm compliment, aangezien ze volgens mij - ik heb haar nooit gekend - enorm lief was. |
Ik kan niet tegen van die slijmerige opmerkingen die ik hier allemaal zie staan, dus het grootste compliment dat hij me kan geven is inderdaad bij me blijven.
|
Dat ie me door en door kent en me een geweldig persoon vindt met een goed karakter, dat ie me lief vindt, grappig, sexy, schattig, slim... Dat ie blij is dat hij me mag kennen, dat hij trots op me is en graag met me pronkt. Zoveel eigenlijk. Het voelt gewoon ongelooflijk goed om zo'n dingen over jezelf te horen van iemand die jou heel goed kent :bloos:
|
Citaat:
|
Ik hecht niet zoveel waarde aan complimentjes, die zijn toch vooral door het tijdstip bepaald.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
belangrijk, en dan is het ook duidelijk dat het geen momentopname is:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, misschien ben ik wel een uitzondering. Complimentjes doen me namelijk niet zo gigantisch veel. Zelfs niet buiten de liefde. Als iemand zegt dat ik goed werk heb verricht dan denk ik: 'wat lul je nou, ik was er nog helemaal niet tevreden mee'. |
Dat ie van me houdt is altijd een groot compliment, lekker cliché. Maar het grootste compliment vond ik dat ie zei dat ie pas echt gelukkig was als ie naast me wakker werd. Van m'n exvriendje allemaal, maar ach :o
|
Dat ze gelukkig is met mij en dat ze van mij houdt.
|
Citaat:
dat zijn dingen die iemand graag hoort. |
dat-ie me het liefste, leukste, lekkerste en mooiste meisje die er is vindt (ja in 1 zin ja) :P
|
Complimentjes zijn kut.
|
Ik heb lang zitten denken en denk dat het plaats- en tijdgebonden is wanneer welk compliment je het meest kan raken en dus voor jou op dat moment de grootste waarde heeft :o
|
Citaat:
|
Citaat:
T'is leuk dat je bij bepaalde vragen gaat zeggen dat 't aan de situatie ligt ed; maar zo kan je bij veel vragen wel iets van externe factoren bedenken wat er invloed op heeft. Wat is je lievelings eten? ligt aan waar ik op dat moment trek in heb. Wat is je lievelings kleur? Ligt aan 't voorwerp. Wat is je lievelings serie? Ligt er aan wat er op dat moment op tv is. Wat is je favoriete stad? Ligt er aan of ik ga winkelen of feesten. Wat is je favoriete forum? Ligt er aan of ik plezier wil hebben of iets serieuzers wil doen. etc, etc Dus voor jou; externe factoren buiten beschouwingen gelaten; wat is het grootste compliment dat je ooit in ontvangst genomen hebt; wat je kan herinneren? (ik bedoel je hebt toch wel is complimenten gehad?) En kan je eventueel iets bedenken wat nog groter is maar wat je nog nooit hebt mogen krijgen? Dit geld ook voor alle andere wijsneuzen die slim onder deze vraag proberen uit te komen met 'ligt aan de situatie' oid |
Citaat:
Heb vanaf het moment dat ik dit topic gezien heb me zitten bedenken wat ik erop zou zeggen en veel dingen zijn mooi, maar kunnen qua gevoel op een ander moment weer worden overtroffen, terwijl het een week later totaal weer tegengesteld kan zijn. Citaat:
|
Ik hecht nooit zo gek veel waarde aan complimentjes. Ze zijn mij veel te vaak tijdstipbepalend, 'wil je nooit meer kwijt' en een dag later is het uit, hoezzé!
Vind het veel fijner om non-verbaal het gevoel te krijgen dat er voor hem niets leukers, lievers of mooiers is, en dat hij me met kleine lieve lach al kan laten blijken dat hij het fijn vindt om bij me te zijn. :bloos: Toch vind ik het altijd wel lief om te horen: "Mijn meisje:)" |
Dat ik het beste ben wat hem ooit is overkomen.
En dattie me mooi vind zelfs als ik met een katerig vertiefd hoofd uit bed kom. En gewoon zoals 'ie af en toe naar me kijkt en dan heel diep zucht. Dat zegt al genoeg. |
Mag dat ook zonder woorden?
Dat hij me steeds kusjes geeft als hij denkt dat ik nog slaap. En dat laat ik dan ook lekker even zo :) |
Hij zegt dat altijd op een bepaalde manier;
"Schat, ik hou zo van je". :). |
Citaat:
Ik vind het wel fijn om te horen dat ik wel belangrijk voor hem ben en als hij zegt dat hij me oooh zo mooi vindt, maar echt grote complimentjes, daar doen we sowieso niet echt aan. :) |
Hij zegt weleens dat ie me zo bijzonder vindt :)
En ook dat ie zich helemaal veilig en op zijn gemak voelt bij me en weet dat ie alles aan me kan vertellen :) |
Dat ik lief ben, en mooi, en schattig en zijn grote jongens droom die nu uit komt.
En dat hij heel trots op me is :bloos: |
Ik krijg zoveel grote en voor mij belangrijke complimentjes van mijn man. Zoals WolterB al zegt, het ligt maar net aan de situatie e.d.
Maar tot nu toe denk ik: Dat ik de enige vrouw ben met wie hij wil trouwen, kinderen wil krijgen en zijn hele leven mee wil delen... Eerste hebben we gedaan, nu de rest nog ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43. |