![]() |
Welke lullige opmerking heb jij laatst te horen gekregen?
De titel lijkt me duidelijk genoeg.
TS begint. Volgens mijn tante zie ik er uit als een Hardenberger :D . En nee, dat is niet iets waar je blij mee moet zijn ;) . Nou ja ik kon de humor er wel van in zien maar ik heb toch maar even een afspraakje met de kapper geregeld :o . |
Dat ik me moest scheren :o
|
Citaat:
OT: Dat ik me niet moest aanstellen. :o |
Ja maar, soms ben ik te lui :o Stoppels mogen toch wel? :bloos:
|
Meestal ben ik degene die de lullige opmerkingen maakt:o
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat mensen me niet willen beledigen. :) |
Citaat:
|
Geleegd. :p
|
Citaat:
|
Dat 't leek alsof ik een houten poot had :D(n)
|
van een lerares, dat ik een lamme leerling was.. (was volgens haar nooit in de les)..
Nah na een flinke woordwisseling heeft ze maar even gekeken of ik een keer afwezig was geweest, ze heeft haar excusses aangeboden hoor.. :evil: |
Dat double breasted hopeloos uit de mode is. :(
|
De tante van mijn vriend zei dat ik aangekomen was. (Nou en bedankt :( ), maar dat vond ze juist mooi. :confused:
|
Ik zei tegen een vriendin: "ik ben 5 kilo afgevallen!"
Zegt ze: "Ja nu zie je er inderdaad weer goed uit!" Pfff ik zag er daarvoor ook al goed uit :( |
'Als engelkens zie moe'k altied aan 'oe Melle denk'n.'
Maar dat is eerder lief dan lullig :) |
"tering wat zie jij er brak uit"
:( |
wat ben jij bleekjes
|
Marlies, je zingt vals.
|
Ik geloof dat ik er tegenwoordig wel een boek mee kan vullen, ik probeer een lompe te verzinnen maar het is werkelijk te veel om op te noemen :s ...
|
Mijn vader zei laatst dat ik een buikje begon te krijgen. :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
-1000 ego ;'( |
Dat ik op iemand leek waar ik NIET op wil lijken.
|
Citaat:
|
Mijn oma nadat ze mijn cijferlijst zag: Hm... *kijkt bedenkelijk* nu kan ik toch nog een beetje trots op je zijn...
lol van je oma moet je het maar hebben, oftewel, het is dat je goede cijfers haalt anders had ik je al lang onterfd ^^' |
even denken ja dat weet ik nog: vanochtend kreeg ik naar mn hoofd dat ik geen normaal msn gesprek kan voeren en dat ik een leeg leven zou hebben.
Maar goed dat werd dan ook gezegd door een onboeiend persono:D. |
"je moeder bolle homo"
|
"Allochtoon..!" Ja ik was diep beledigd. :|
|
Je bent echt raar, je vindt geen 1 jongen op deze school leuk val je nog überhaupt op jongens :confused:
Een jongen-geobsedeerde meisje op me school. Vindt elke dag een ander leuk :p En :nono: ik val niet op meisjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ik denk dat ik zo zo zo intelligent ben en dat ik geen respect heb voor de gevoelens van anderen :mad:
Dat zei mn vriend tijdens een ruzie :nono: |
Jij bent nogal eeh.. ja... eeeh... lomp.
:| :| :| |
Dat iemand over mij het grapje had gemaakt: "Valt ze eigenlijk wel op mannen" En dat grapje werd natuurlijk de hele avond herhaald ;)
|
'Zo te zien kom jij net uit bed'
Stiekem was dat ook zo. |
Vandaag op school:
Leraar: Marg, je ziet er niet uit! liep wel in dikke trui, snipverkouden en met ontstoken ogen op school rond, maar dat laten we ff achterwege :d |
Citaat:
hij had trouwens wel gelijk :o ontopic: 'je ziet eruit of je ieder moment om kunt vallen.' |
Citaat:
En jah ik zie der niet uit.. Het is nu wel heel erg pijnlijk, maar heb geen zin om van de computer af te gaan.. Ontopic: "Je bent een stoute stoute meid!" van pp |
Ik; Ga jij naar The J-Stars and The Palookas zaterdag?
Hij; Weetniet, misschien, jij? Ik; Ja =) Ik; Jij? Hij; Nee, ik niet. :| |
<sarcasme> wat zie je er weer fantastisch uit </sarcasme>
nota bene door mijn eigen moeder :| |
Dat m'n lage broek écht niet kon.
Van m'n lerares Duits, maar ze is heel lief hoor :) |
Wat ben jij een vuile stink hippie.
maar eigenlijk vind ik hippies tof. |
Omg darling you are so campness its like effing hotness, babe (n)
camp = is vrouwlijk |
geen
|
Irritant Reiki Mannetje: You are stubborn! Why are you so stubborn!
Ik: ... IRM: And you're boring too! Ik: ... IRM: You've never had a boyfriend! Why! Why are you so unattractive to other people! Ik ... Ja. Dat was wel even confronterend. Eventjes maar hoor. Ik bedoel, het kwam van een Irritant Mannetje dat Reiki deed. Kom op zeg. |
Ohja, en een testuitslag beschuldigde mij ervan geen persoonlijkheid te hebben. Kom nou zeg, IK, geen persoonlijkheid? Ha. :| :| :|
(en dan nog. cup DD maakt veel goed. HA!) |
Citaat:
ot: na het stappen 'heb je je eigen kop wel eens gezien!? jeeeeeeeeezus' :D |
Citaat:
|
Ik vond het eigenlijk wel grappig..
Iemand noemde mij een domme racist en zei dat ik kortzichtig was... omdat ik een lonsdalepet op had :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12. |