![]() |
The Locust, 013/Patronaat
wie gaat er?
24 november, 013 Tilburg 17 december, Den Haag (State X new forms festival) 18 december, patronaat Haarlem ik ga iig in Tilburg. |
Hopelijk Den Haag, maar eigenlijk meer voor Broken Social Scene en Kill Me Tomorrow.
|
Citaat:
broken social scene en kill me tomorrow<3! |
They sure do. Zo hard!
|
Ik ken 1 nummer van ze.. die ene van 60 seconden.. en dat zoog best hard :)
|
Citaat:
|
Ik heb al een poosje kaartjes voor de 013 show in de la liggen. (y)
|
zag de flyer net liggen in het patronaat, waarschijnlijk daar wel aanwezig..
|
Zeer hard aanwezig (y)
Patro natuurlijk :cool: |
Ik heb waarschijnlijk geeneens geld voor Arnhem Metal Meeting, dus waarschijnlijk niet...
|
mmm donderdag wordt moeilijk (vrijdag is mijn feestje dus veel geregel).
Ik denk dat het toch maar Haarlem wordt, ook lekker dichtbij... |
ik acht de kans redelijk aanwezig dat ik hier wel ben. Hoewel ik erbij moet vermelden dat ik dat nogal vaak zeg doch niet ga.
|
Uiteraard ben ik aanwezig :cool:
|
Gisteravond in de 013, was wel apart, had er meer van verwacht overigens.
|
Ik was er ook. Geen Pruttelpot gezien (n)
year future was kut. Locust is tegenwoordig nog meer gefocused op electronica. De Moog stal de show. Vooral aan t begin. Lekkere phase achtige lage frequenties. Voor de rest niet echt geweldig ofzo. Wel een geoliede performance. |
Mjah, ik vond het wel redelijk, maar de vorige keer dat ik ze zag vond ik het echt heel heel leuk, misschien ben ik tegenwoordig een softie.
|
Citaat:
|
tsja, ze deden gewoon wat er van ze verwacht werd denk ik. de pauzes tussen de nummers (de electronica dus) duurden veel te lang. en ze hebben geen moth eaten bladibla gespeeld.
verder wel leuk om ze eindelijk een keer gezien te hebben, maar een volgende tour hoef ik ze denk ik niet te zien. de oude nummers zijn sowieso cooler dan de nieuwe. |
Citaat:
|
Hahaha, fruit.
|
Citaat:
N1. |
Citaat:
Siked. Enzo. |
Jew Future is echt kut mensen.sorry.
|
die pruttelpot doet zich echt voor als reus he!
|
Als de reus? ;)
|
ach ja lengte zegt toch niks tenzij het om piemels gaat.
|
Haha :D
Maar inderdaad, ik ben lang, hou van bier en zie toch wel wat er op t podium staat als ik naast de tap sta. That's the difference. |
Citaat:
|
kill me tomorrow is wel lekker ja.
|
Dat ken ik dan weer niet.
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35. |