![]() |
voor de mensen die op kamers wonen of een eigen huis hebben
Hoe vaak maken jullie je huis/kamer schoon? dan bedoel ik dus de gewone dingen als stofzuigen e.d, geen grote schoonmaak.
|
Na 2 weken meestal
|
Mensen die geen eigen huis hebben maar nog gewoon thuis wonen maken ook wel eens hun kamer schoon?
|
Citaat:
|
ik ruim dagelijks op en 1 keer in de 3 dagen maak ik echt schoon
|
Ik heb maar op 4 weken gestemd, want zo lang duurt het minstens voor ik stofzuig. Maar stof afnemen bijvoorbeeld doe ik zodra ik vind dat er ergens een te dikke stoflaag op ligt (en dat is vaker dan eens in de vier weken, denk ik) en m'n bed verschoon ik natuurlijk vaker en de was wordt vaker gedaan... nou ja, je vat het wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik haat stofzuigen dus dat doe ik te weinig.
De rest maak ik schoon als het vies/stoffig is. De keuken maak ik bijna elke dag schoon. Dus weet ik veel :D |
Mijn kamer maak ik één keer in week grondig schoon. Voor de rest laat ik alles rotten.
|
Dagelijks wordt alles onder handen genomen. :) Ik heb een lief huishoudhulpje. (y)
|
Citaat:
|
elke week voordat ik naar mn ouders toe ga gaat de wind er ff doorheen maar als ik dan op zindagavond terugkom is he tbinnen een half uur toch weer een teringbende en ja dat ruim ik dan weer op als ik naar huis ga :p
|
Ik maak elke week schoon.
|
Het hoeft bij mij eng schoon en opgeruimd te zijn, maar als het thuis een rommeltje is kan ik me niet concentreren op iets anders.
|
Elke week. Soms iets vaker stofzuigen, ik verhaar nogal :o
|
Elke week.
|
elke week wordt het hele huis gedaan (y)
en stofzuigen gem 5x in de week |
Na 2 weken trek ik de stofzuiger & stofdoek maar eens uit de kast. Toilet maak ik vaker schoon in die twee weken en de keuken bijna elke dag. Dat wisselt dus per ding.
|
Best vaak, maar stofzuigen doe ik niet zo vaak, want onze stofzuiger zuigt niet zo goed. Keuken en badkamer maak ik vaker schoon dan mijn eigen kamer. Wat ook wel logisch is, want die worden door meer mensen gebruikt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik woon op kamers. Ik poets niet al te vaak, denk een keer in de 2 weken. Verder heb ik er geen zin in en tijd voor. ;):p
Tja, een typische student.. |
Ik woon op kamers en maak ongeveer een keer per week schoon.
|
Bij mij zit er geen regelmaat in. Als mijn kamer vies is maak ik 'm schoon.
|
Ik maak elke dag wel íets schoon. Elke dag een kwartier vind ik een stuk relaxter dan eens in de zoveel tijd uren achter elkaar.
Stofzuigen doe ik zo'n twee keer per maand, vegen ook zo'n 2 a 3 keer, dweilen een keertje, afstoffen 1 of 2 keer, was doen een keer of vijf, afwassen bijna elke dag, aanrecht schoonmaken bijna elke dag, fornhuis schoonmaken 1 a twee keer per week, wc schoonmaken eens in de vijf weken (ik heb vier huisgenotes). |
Dat mensen zovaak kunnen schoonmaken :|
mijn kamer maak ik ong. 1x in de 4 weken schoon. moet vandaag, maar geen tijd. |
Tussen de 2 en 4 weken, denk ik. Hangt er een beetje vanaf.
|
Als ik het nodig vind. Niet echt een vaste tijd dus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in mijn huis is een wekelijks schoonmaakrooster voor de algemene ruimtes, mijn eigen kamer wordt wel eens een week of wat vergeten zeg maar.
|
wat we delen gebeurt eens in de 2 a 3 weken. Mijn kamer heeft vandaag zijn medium-largebeurt gehad
|
Ik woon niet op kamers, maar de kamer waarin ik slaap alsmede de kamer waarin de computer staat (de zolder) stofzuig ik ongeveer eens in het half jaar.
|
We doen dagelijks wel iets, maar niet alles. Daarom maar 'na een week' gestemd.
|
dat deed ik om de week wel zon beetje,niet altijd even goed..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08. |