![]() |
onherstelbare fout na opnieuw instaleren van XP
Ik heb op mijn laptop Windows XP opnieuw geinstalleerd althans daar was ik mee bezig.
-Ik had eerst Cd erin gedaan -Computer opnieuw opgestart(vanaf de XP cd) -Mijn 2 schijven (C en D) verwijderd en deze met partities maken tot 1 grote schijf gemaakt. -Toen alles als NTFS geformateerd(snel) tot zover alles normaal maar toen hij oude windowsbestanden ging kopieren kon hij 2 bestanden niet kopieren (setupapi.ddl en msxn.dll) ik kon toen kiezen voor opnieuw proberen, overslaan en setup afsluiten, ik heb toen gekozen voor opnieuw proberen en kreeg hetzelfde probleem, toen heb ik alle 2 de bestanden overgeslagen en ging hij gewoon verder, nadat dit gebeurd was moest de laptop opnieuw opgestart worden en toe kreeg ik de volgende melding: Citaat:
Wat moet ik nu doen? -de laptop echt helemaal 100% leeggooien? -of is er een andre mogelijkheid !!! Ik heb geen verdere software oid van de laptop, ik heb alleen een XP CD en dan MS word etc. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen Ps, ik heb mijn pc al wel vaker opnieuw geinstalleerd en dat ging altijd probleemloos, alleen op de laptop gaat het nu dus mis. |
Ff opnieuw de installatie uitvoeren.
-edit- Als hij het dan nog steeds niet die twee bestanden kan kopieeren, gebruik dan een andere cd. |
Ja maar het probleem is dat die in de installatie al aangeeft dat die de 2 bestanden niet kan kopieren, en ik heb het al 2 x opnieuw geinstalleerd nu, maar hij doet eht nog steeds niet:s
|
Citaat:
|
Ik heb hier 2 verschillende XP cd's liggen en ze doen he tallebei niet:s, daarom vroeg ik nog naar andere mogelijkheden ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:25. |