![]() |
Welke serie wil jij graag terug zien?
Ik wil graag the Pretender nog eens helemaal zien. En uiteraard de beste comedy ooit, Newsradio<3
|
Teddy Ruxpin en 3rd Rock from the Sun
owja, en die tekenfilmserie van The Wizard of Oz |
Brimmstone
all in the family |
Dragonball Z/GT :cool: :o
|
My hero, eerste seizoenen van Buffy en Angel. FastLane is ook wel gaaf.
|
ja ik zou best wel eens al die old school tekenfilms/serie's terug willen zien die ze vroeger aka een 10 jaar geleden altijd op kindernet hadden..
|
Citaat:
Teddy Ruxpin Ovide Ehm... Secret Valley... En er was zo'n serie waarbij kinderen over de hele wereld bij een overkoepelende organisatie zaten die de misdaad aan gingen pakken, dat was echt heel gaaf! (y) Weet iemand nog hoe dat heette? Voor de liefhebbers: http://www.wannahaves.nl/tunes/tunes1.asp met alle liedjes van kindertv bij elkaar :cool: |
Fort Alpha en Vrouwenvleugel mogen van mij wel weer herhaald worden.
En de programma's (dus geen series) De Uitdaging en Fort Boyard mogen herhaald, danwel opnieuw gemaakt worden. Ik ben voor een complete herhalingszender. |
Ik vind dat ze John Doe wel weer eens mogen uitzenden.
|
Robin of Sherwood
|
The Wonderyears <333
|
Firefly :P
|
Citaat:
Verder zou ik Twin Peaks wel eens uitgezonden willen zien worden, want het tweede seizoen moet ik nog steeds zien. En Blackadder in zijn geheel. |
Zou Alfred Kwak Heel graag op dvd willen zien (y)
|
Oh ja, Fastlane natuurlijk! Hoe geweldig was dat! En Taxi moet ook terug!
|
Citaat:
|
Ik ben nu wel oud genoeg voor 'Pleidooi' en 'Oud geld', dus die mogen wat mij betreft wel herhaald worden want die wil ik erg graag zien.
Daarnaast zou ik mijn favoriete kinderserie (van Villa Achterwerk) 'Zakken' wel weer herhaald willen zien. |
Citaat:
|
Oz.
La femme nikita. Law and order |
Sex and the City
Maar dan nieuwe afleveringen dus! |
Hustle.
En seizoen 3,4,5 van Buffy. Die heb ik nooit gezien (n) |
Citaat:
echt ik weet zeker als ze een dag zouden hebben met alleen maar die oude dingen... echt hoge kijkcijfers zullen hebben Er was toch ook een tekenfilm serie van alibabba of zo??? |
Oeh ja La Femme Nikita en Vrouwenvleugel (y):)
Wat ik ook nog graag terug wil zien op tv is Xena, the Warrior Princess :D En dan vooral de eerste seizoenen, want die ken ik nog niet zo goed...Vind dat zo'n geweldige (stiekem heel erg foute) serie! (Heb net 2 halve seizoenen op dvd gekocht :o) @Hasseltboy: The Pretender hebben ze net weer uitgezonden. Misschien zijn ze er zelfs nog wel mee bezig...Ik kan het ff niet vinden, maar volgens mij was dat op sbs6 weer. @Puta_madre: Law&Order hebben ze ook pas nog herhaald. Op Veronica dacht ik :) |
married with children, iets nieuws :P dat is gewoon de shit
|
Alle kindernet tekenfilms.
Dragonball Z Spellbinder :cool: |
alfred j. kwak
teddy ruxpin voor nostalgie en 21 jump street, mcgyver en andere leuke jaren 80/90 series |
Citaat:
|
Citaat:
En wil die andere 13 ook nog zien :D |
All in the family
Taxi |
|
|
Fullhouse :)
|
Citaat:
|
fort alpha en unit 13(Y)
en verder veronica's fightmasters en das puur omdat ik Gill nog ff goed wil bekijken:o |
Citaat:
Of bedoel je dat je wil dat ze daarmee verder gaan? |
Citaat:
En Fastlane mag wel terugkomen (of verder gaan, het eindigde zo spannend. :p ) |
the '70s show en hbh :cool:
|
Citaat:
|
A-Team
|
Citaat:
|
heartbreak high lijkt me wel wat :cool:
|
Oz
|
Citaat:
ik probeer al tijden iemand te ontdekken die dat programma ook weleens heeft gezien. ik was al bijna zover dat ik dacht dat ik het maar gedroomd had, maar het bestaat dus wel he?! :) |
|
Teknoman!
|
Twilight zone - want dat heb ik vroeger gemist
Alfred J Kwak - wil het nog eens kijken voor alle dingen erin die me vroeger niet opvielen. X-files - die oude seizoenen zijn geniaal. Transformers - spreekt voor zich. :cool: |
The Legend of Zelda. Natuurlijk zoals deze was geintegreerd in de Super Mario Brothers Super Show :D
|
Citaat:
|
Well excuuuuuuuuuuuse me, princess! :cool:
|
Citaat:
Is alleen in 1990 en 1991 uitgezonden helaas :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |