![]() |
eetprobleem?
Heej
Ik ben heel lang bezig geweest met afvallen en ben nu van de 68 kg naar 45 kg gegaan (weeg nu alweer 50 kg..) en ben 1.82 m. Ik ben pas naar de GGZ geweest en die zeggen dat ik anorexia heb, dus moet nu naar dietiste, huisarts en naar psycholoog. Het is heel moeilijk, aan de ene kant wil ik weer 45 kg wegen, maar aan de andere kant weet ik dat dat niet goed is. Ben namelijk al jaar niet meer ongesteld, heb haaruitval, blauwe tenen en heb het altijd koud. Zijn er misschien ook anderen die een eetprobleem hebben? en er misschien samen over willen praten? |
Bij de GGZ hebben ze gelijk... maar ik denk dat dit misschien toch naar Contact Gezocht moet.
|
Heel veel sterkte en succes!
|
Ga je het nu eindelijk ook eens geloven dat het zo is?
|
ikkuh15
M - Lid |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@TS: heel knap dat je de stap hebt gezet om naar de GGZ te gaan. En dapper dat je inziet dat het zo niet langer kan en dat je contact zoekt met anderen. Heel veel sterkte de komende tijd! (y) |
Heb je op internet geen lotgenoten sites? Ik denk dat je daar goed mensen met hetzelfde tegen kan komen.
Verder goed dat je hulp hebt gezocht. Laat je maar helpen door deze mensen, al zal dat niet altijd makkelijk zijn. Sterkte ermee! |
what the fuck ik ben 160 en weeg 58 zonder een grammetje vet..
ga eten als een gek |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe depressief kun je zijn dan
|
Als je ervaringen met mensen zoekt: Contact Gezocht.
Als je iets wilt weten over afvallen of aankomen of gezond eten of whtvr over eten: het grote voedings- en gezondheidstopic (zie bovenaan). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00. |