Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Ter aansluiting op de 'blote buik-shirtjes' topic: Decolleté OK of niet? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=130503)

)Vampje( 17-06-2002 14:04

Ter aansluiting op de 'blote buik-shirtjes' topic: Decolleté OK of niet?

Ik vind het soms kunnen, ligt ook aan de borsten en het hele figuur.

]{ing 17-06-2002 14:07

woei.. ligt er inderdaad aan :)

F0RuM-PuNK 17-06-2002 14:20

ja is ok

Roos 17-06-2002 14:54

Bij een galajurk ofzo is het mooi, in het dagelijks leven ben ik er niet zo'n voorstander van. Het ziet er heel snel uit als "kan iedereen mijn borsten zien!?"

fruitmand 17-06-2002 15:04

ik vind het wel okee, als je de goede bortsen ervoor hebt moet je daar zeker trots om zijn

als mensen een decollete proberen te maken maar een cup a hebben staat dat dus voor geen meter en is dat dus zeer fout

zelf doe ik het nooit, heb de kleine borsten daarvoor en ik zou me niet lekker voelen als ik het deed...

Paulaah 17-06-2002 15:04

Citaat:

rosi schreef:
Bij een galajurk ofzo is het mooi, in het dagelijks leven ben ik er niet zo'n voorstander van. Het ziet er heel snel uit als "kan iedereen mijn borsten zien!?"
vin ik ook..

youriw 17-06-2002 15:10

je kan volgens mij ook wel een decollete showen zonder meteen de indruk te geven van 'kijk mijn jongens eens!'. maar ik vind decollete's mooi om te zien, zekers ...

je$u$ crust 17-06-2002 15:25

(y)

niet te natuurlijk :)

Paranoide 17-06-2002 15:42

hangt van het topje/de jurk af, maar over het algemeen is het mooi :)

*~*DOOR*~* 17-06-2002 15:59

ik heb het geloof ik ook wel vaak :o

Maar ja als je een hemdje met spaghettibandjes ofzo aantrekt hijs je ze nou eenmaal niet tot je keel op...

Ditchie 17-06-2002 16:12

Zoals Rosi al eerder schreef dat bij een galajurk absoluut mooi kan zijn. Daar ben ik het helemaal mee eens.

Ik houd er persoonelijk ook niet zoveel van. Het is niet dat ik mijn borsten niet mooi vind. Alleen ik voel me altijd zo ongemakkelijk. Als je maar even voorover hangt dan.... :rolleyes: Goed, ik let gewoon op wat ik draag en hoe ik me er bij voel. Het is niet dat ik het afkeur. Dat moet ieder voor zichzelf weten alleen ik draag het liever niet.

Btw..feestje enz. zijn uitzonderingen :D

italianboy 17-06-2002 16:14

een beetje dcolleté mag best, niet teveel..

Pebbles 17-06-2002 16:28

Tis vaak wel mooi, als het niet overdreven is.. maar zelf heb ik het bijna nooit...

Piccola 17-06-2002 16:28

Citaat:

youriw schreef:
je kan volgens mij ook wel een decollete showen zonder meteen de indruk te geven van 'kijk mijn jongens eens!'. maar ik vind decollete's mooi om te zien, zekers ...
Precies!
Ikzelf heb wel een aantal van die truitjes.

AtHell 17-06-2002 17:19

Citaat:

rosi schreef:
"kan iedereen mijn borsten zien!?"
*vraagt zig af wat hier mis mee is ?? :D*

mja t ligt natuurlijk ook wel aan het figuur maar ik heb er meestal geen problemen mee hoor ;)

Diana's~Acolyte 17-06-2002 17:30

Citaat:

*~*DOOR*~* schreef:

Maar ja als je een hemdje met spaghettibandjes ofzo aantrekt hijs je ze nou eenmaal niet tot je keel op...

Sisi 17-06-2002 17:31

Ik vind dat t best wel kan, maaaaaar als je supergrote borsten hebt en er zit zo'n mega diepe spleet in waardoor iedereen naar beneden kijkt, blegh nee dat vindt ik echt niet mooi :rolleyes: :D

xxxx sisi LOVE YA ALL

Black Sugar 17-06-2002 17:51

Citaat:

*~*DOOR*~* schreef:

me to :o
Trouwens erg genant als je iets eet wat kruimelt en er rolt een kruimeltje precies tussen :eek:

rodina 17-06-2002 18:08

Citaat:

Black Sugar schreef:

me to :o
Trouwens erg genant als je iets eet wat kruimelt en er rolt een kruimeltje precies tussen :eek:

:D

juist, en ook heel fijn van die jochies die denken leuk te zijn en er muntjes in gooien.

Als je niet zo'n grote cup hebt vind ik het meestal wel mooi, maar niet TE, een bloesje halfdicht geknoopt vind ik wel heel mooi. Uhmz tja. het kan maar 't hangt van de verdere combinatie af..

konflict 17-06-2002 18:44

Ach, als 't niet teveel blootgeeft, waarom niet? Persoonlijk vind ik 't wel mooi, als 't maar niet te ordinair wordt. Denk dat veel jongens er zo over denken...

Roxy 19-06-2002 03:03

ow daar heb ik absoluut niks op tegen, ik heb wel een aantal van dat soort truitjes, maar vaak zijn die wel een beetje strak of niet zo heel laag dus dat als je moet bukken nog nie echt inkijk hebt :) maar ik vind het over het algemeen wel mooi behalve als het echt zow is dat je veel van de borsten ziet dan vink het slutty

beuk 19-06-2002 04:35

zoals ongewijfekd heel vaakgeantwooord:

zolang het niet te ordinair is: est geild :D

Fr@ukje 19-06-2002 06:46

Citaat:

rosi schreef:
sluit ik me volledig bij aan!

Triloxigen 19-06-2002 08:26

Het kan wel, maar je moet er idd een beetje de borsten voor hebben..

En dat mensne zeggen van "kijk mij en m'n voorgevel" ben ik het niet mee eens..
Zeggen ze namelijk niet als een vrouw iets aanheeft waar je net zoveel bij ziet..
en dat kan dan weer wel..

~Sjeherazade~ 19-06-2002 09:48

Ik vin het meestal wel mooi, hangt ervan af of het topje zelf sletterig is of niet, maar ik draag het zelf best vaak ...

Roos 19-06-2002 09:54

Citaat:

McLaren schreef:
En dat mensne zeggen van "kijk mij en m'n voorgevel" ben ik het niet mee eens..
Zeggen ze namelijk niet als een vrouw iets aanheeft waar je net zoveel bij ziet..

Nee, dan inderdaad niet, maar ik had het over een ander soort mensen, meisjes met een normale borstomvang, push up beha en een laag uitgesneden jurkje/shirtje, kont naar achter, borst naar voren.
Vind ik gewoon jammer. Als je een normaal truitje of blouse aan doet, zie je er veel leuker uit (in mijn ogen)

ABrules 19-06-2002 10:24

het mooiste dat er is

bubbeltjes 19-06-2002 11:38

Een beetje is mooi maar ik merk dat ik mezelf altijd best snel ongemakkelijk voel. Dan zit ik de hele tijd truitjes omhoog te hijsen enzo, nogal lomp :o

Floosje 19-06-2002 19:26

Ik vind het altijd wel mooi, maar het ligt er ook aan wat je er voor de rest bij aan hebt.

poki 19-06-2002 19:50

[QUOTE]italianboy schreef:
een beetje dcolleté mag best, niet teveel.. [/QUOTE:o Jij liegt!! Als het aan jou lang liep heel vrouwelijk Nederland met een decolleté van hier tot Tokio..... Het liefst de mannen ook nog ;)

~sweetgirl~ 19-06-2002 20:05

Citaat:

bubbeltjes schreef:
Een beetje is mooi maar ik merk dat ik mezelf altijd best snel ongemakkelijk voel. Dan zit ik de hele tijd truitjes omhoog te hijsen enzo, nogal lomp :o
Hier herken ik mezelf wel in :D :o

Aurelia AutumnRain 19-06-2002 22:28

Ligt eraan, wat zo voor de rest aan heeft. En het ligt aan hoe het truitje eruitziet.
Als ze het decollete gecombineerd heeft met een ultra kort rokje, vind ik het al snel sletterig staan.
Maar met een lange broek of rok, kan het wel mooi zijn.

Kubstudent 20-06-2002 07:31

Citaat:

rosi schreef:

Nee, dan inderdaad niet, maar ik had het over een ander soort mensen, meisjes met een normale borstomvang, push up beha en een laag uitgesneden jurkje/shirtje, kont naar achter, borst naar voren.
Vind ik gewoon jammer. Als je een normaal truitje of blouse aan doet, zie je er veel leuker uit (in mijn ogen)

En weer ben ik het helemaal eens met je.

Gewoon normaal erbij lopen, doe je al gek zat... :D

Triloxigen 20-06-2002 07:58

Laten we het zo zeggen,
ik vind vrouwen die met een borsten staan te showen gewoon fout..

Je hoeft ze niet af te plakken, maar het is niet iets wat andere vrowuen niet hebben..

shanli 22-06-2002 14:31

Citaat:

]{ing schreef:
woei.. ligt er inderdaad aan :)

Nuck 22-06-2002 14:46

Citaat:

rodina schreef:

:D

juist, en ook heel fijn van die jochies die denken leuk te zijn en er muntjes in gooien.

Als je niet zo'n grote cup hebt vind ik het meestal wel mooi, maar niet TE, een bloesje halfdicht geknoopt vind ik wel heel mooi. Uhmz tja. het kan maar 't hangt van de verdere combinatie af..

Eens.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19.