![]() |
Jongens geef je mening over badkleding
hellowah
Nou ik vraag me wel af he, heren onder ons, wat vinden jullie mooi, een badpak (vast nie) een bikkini en wat voor een dan, wat voor kleur, opvallend,gewaagd, lief? ben benieuwd !! |
liefst een zwarte bikini gecombineerd met een sarong...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind trianglebikini's in een felle kleur leuk |
Citaat:
rood - staat mij niet wit - '' roze - zo eventueel nog kunnen maar staat ook niet geweldig blauw - vind ik lelijk zwart- heb ik maar is idd saai gifgroen- das wel idee maar ja dan lijkt mijn huid nog roder (ben altijd of rood of wit) oranje- is lelijke kleur |
wat nouw oranje izz een lelijke kleur?? mijn bikini is ook oranje..... :mad: tnx!! maar de kleur oranje van mijn bikini izz wel mooi hoor!!
|
bikini!!!
kleur hangt ervanaf hoe je eruit ziet! maar een zwarte bikini is wel mooi :) |
als het maar geen badpak is.. en moet zwart zijn :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel lastig als zoveel kleuren je niet staan en je de rest niet mooi vind.. :( |
bikini, en dan niet een string ofzo.. maar zon broekje eronder staat ook wel leuk.
verder, beetje vrolijke kleurtjes.. enzo?? |
t boeit me helemaal niks want k boycot stranden dat vind ik wel zooooooooooooooow saai dat massale liggen en stinken op zo'n strand. dan ga ik liever naar een afgelegen strandje met een paar mensen en dan gelijk ook gwoon naakt. of anders voor de vrouwen een bikini, badpak whatever ze wil en de jongens een string.
|
Citaat:
Verder maakt het me niet bijzonder veel uit. Op het strand lig ik om te relaxen, niet om daar óók nog eens iedereen op (bad)kleding te beoordelen. |
ik heb een badpak, maar die doe ik eigenlijk alleen aan om te zwemmen, want als ik dat doe met een bikini of wat dan ook, dan gaat het niet meer goed zitten.
|
een triangel met een tijger of slangen print of in het donker paars of rood
|
boeit me geen fluit
|
Geen badkleding :D
|
Citaat:
|
badpak is dus echt helemaal niks..
Een bikini.. Zolang er maar geen tijgerprint op staat! |
check www.wickedweasel.com :D ;)
|
Lekker felle bikini, met leuke sarong doet mij altijd wel wat :) Nonch. knotje, gebruinde huid & de girl is af.
|
broekje is leuk,
zo'n soort hotpants maar dan om te zwemmen... |
Citaat:
|
Geen jongen, toch een mening.
Ik heb voor deze zomer 3 bikini;s, allemaal triangel. De ene is van de HM en had ik al vorig jaar, is roze met wit en paars en nog wat kleuren De andere 2 zijn nieuw en van O'Neill. De ene is roze en de andere turqoise of felblauw o.i.d De broekjes hiervan zijn ergg hooggesneden maar ook erg laag :confused: Ben er blij mee :) |
Haai Haai,
Kben ook geen jongen, en wou ook niet echt mijn mening geven over bikini's (mijne is een felle roze/paarse triangle met bloemetjes) maarruh voor de forumbazin: Waarom niet bruin dan? Door bruin lijk je bruiner en het is gewoon een mooie kleur (niet poepbruin maar een beetje exotisch bruin!) Nou ja dat was het dan! ;) |
|
Oeehh pikant
|
Citaat:
|
:D Zo kennen we je weer poki :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:28. |