![]() |
essentie van gothic
Ach ja, dit is vast al het zoveelste topic over goth's... Maargoed, kzou graag de volgende vragen beantwoord zien door gothic's die hier op dit forum rondwandelen... Hoef dus geen antwoorden van mensen die dat niet zijn, of je moet er veel mee te maken hebben.
Daar kan ik dan hopelijk wat mee voor mijn paper over dit onderwerp. Waarom ben je gothic? Waar doe je allemaal aan mee binnen de gothicwereld? - draag je gothickleding, luister je gothicmuziek, ga je naar gothicfeesten enz. Wat is volgens jou de essentie van gothic? Wat verbind al die mensen nu aan elkaar? |
ze geilen op aandacht
|
Ik ben gothic omdat ik de satan aanbid!!!!!1111!!éénéén!!11!
en ik ben trüe kvlt gay :cool: |
zwart staat me goed dus ik zou ook gothic kunnen worden maar ik hou teveel van de zon
|
- Waarom ben je gothic?
als excuus om in mezelf te kunnen snijden - Waar doe je allemaal aan mee binnen de gothicwereld? - draag je gothickleding, luister je gothicmuziek, ga je naar gothicfeesten enz. allesss - Wat is volgens jou de essentie van gothic? Wat verbind al die mensen nu aan elkaar? dat alles zwart is? ik denk dat dat de mensen met elkaar verbind :) en dat ze snijverhalen kunnen uitwisselen misschien ook wel :). :rolleyes: |
Citaat:
|
iK bEn GoTtiK wAnT iK lUiStEr NaAr WiThIn TeMpTaTiOn!
|
dat BreEzAh-typen is opzich wel leuk geweest nu.
|
Hier lopen geen gothics rond omdat we allemaal zo op ze reageren :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en zo houden we het forum netjes en schoon. Nu de emo's nog
|
Om een groot artiest te citeren:
"Dit is al te vaak gedaan en daarom niet leuk meer." |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00. |