![]() |
Aan welke kant maak jij een zak chips open?
Ik meestal gewoon aan de bovenkant,
MAAR Ik ken mensen die het aan de onderkant doen, en dan gaan m'n nekharen overeind staan! |
het is verschrikkelijk
|
I feel your pain.
|
ik knip een driehoekje uit de zijkant.
|
Verschillend.
|
Gewoon aan de bovenkant. :D (n)
|
Aan de zijkant :p
Serieus: gewoon aan de bovenkant. :) |
ligt dr aan welke kant ik naar boven heb, ik kijk nooit naar het plaatje :o
|
ALTIJD aan de bovenkant
Citaat:
|
Citaat:
|
[Flauwe modus]Bovenkant anders valt alle chips er uit :o [/Flauwe modus]
Aan de bovenkant, ik let er meestal wel op welke kant ik naar boven houd maar soms komt het voor dat ik te snel ben en m aan de onderkant open maak. |
Aan de bovenkant. Maar het komt eigenlijk bijna niet voor dat ik een chipszak openmaak, ik eet zelden meer chips.
|
Citaat:
|
ik maak hem soms per ongeluk aan de onderkant open en dat vind ik irritant, zelfde met blikjes groenten oid, irritant (N)
|
bovenkant :)
|
Aan de bovenkant, ik vind het vreselijk als iemand een chipszak aan de onderkant openmaakt. :|
|
Ook gewoon aan de bovenkant.
|
Weet ik het, daar let ik nooit op.
|
Citaat:
|
Aan de bovenkant natuurlijk. Ik irriteer me rot als iemand iets verkeerd open maakt!
[Net zoals met pakken beschuit, maak je ze 'goed' open, zitten die dingen er standaard op zn kop in :mad: ] |
Dat hangt er maar net vanaf wat het beste uitkomt, het interesseert me niet echt.
Net zoiets als dat mijn zusje het irritant vind als ik het dienblad scheef zet. :P |
Aan de bovenkant.
|
toen ik nog flippo's spaarde de onderkant
|
Ik scheur hem behalve aan de bovenkant, ook wel eens doormidden open.
|
Citaat:
|
Gadverdamme
|
Bovenkant
|
Dat mensen daar op letten. :|
|
Maakt me echt niks uit, tis niet dat dan de chips verkeerdom in de zak zit? :confused:
|
Citaat:
|
ik vergruis eerst alle chips... meestal pak ik in de supermarkt een zak die onderop ligt, scheelt weer werk. Vervolgens doorboor ik aan de voorzijde middenin de zak met een paperclip. Dat gaatje wat ontstaan is rek ik uit met een bic balpen, om vervolgens heel de inhoud er uit te schudden. Soms blijven er nog wat stukjes over ennn dan moet je gewoon nog een keer goed die chips vergruizen :D
|
Uhm.. uiteindelijk toch aan de bovenkant :rolleyes: ..
|
ik steek er een klein gaatje in, en hou daar een aansteker bij net zolang totdat de zak uit elkaar spat.
nee, serieus, ik let er nooit op. de kant die ik boven hou, is voor mij de bovenkant. Dat kan me verder echt niks schelen. hoort dit topic niet op DK ? |
:D
ontopic: aan de bovenkant :) |
aan de bovenkant.
Smartie en Boogie maken ze altijd aan de onderkant open om mij te pesten :( |
Citaat:
|
ik snij de zakken altijd door midden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon aan de bovenkant.
Wat is dat toch met 'waar maak je dit/dat open' topics :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bovenkant. Soms per ongeluk aan de onderkant, maar dat vind ik dan kut.
|
Citaat:
|
sinds kort aan de bovenkant (y)
|
Ik denk dat ik hier nog een nachtje over ga slapen :)
|
Ik knip een gat in het midden dan haal ik al het chips eruit en maak er een kijkzak van. :) :) :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34. |