![]() |
landkaart van de hersenen
Heej :)
Ik weet niet of het hier goed staat, maar ik ben opzoek naar iets. Een soort "landkaart" van de hersenen. Die hingen bij mijn psycholoog in de wachtkamer. Het waren een soort kaarten van eilanden, en daar lagen dan plaatsen in met namen zoals Verdriet, Hoop en Liefde. Ook liepen er spoorlijnen door met hele rare namen. Streken zoals Argwaan en dat soort dingen. Ik vond ze heel erg leuk, maar ben vergeten te vragen hoe hij daar aan kwam en waar ze te koop waren. Weet iemand hier wat ik bedoel en door wie ze gemaakt zijn? Dank je! Caroline |
|
Citaat:
|
www.bbc.co.uk/science/
deze is wel goed, er zit vast wel iets met hersenen hier, en als je een soort kaart wil, moet je eens naar de slechte in Amsterdam hier zullen ze vast wel iets hebben |
Citaat:
|
*out off ideas*
|
Citaat:
|
ik ken trouwens wel wat mensen die op en amc werken, daar zou ik het kunnen vragen, maarja wat heb jij daar aan :|
|
Citaat:
|
Vraag het aan je psych?
|
Heb je het nu over landkaarten? En wat hebben die dan met hersenen te maken?
Want ik heb wel eens van zo´n boek gehoord met kaarten waarin streken Argwaan e.d. heetten:) |
Citaat:
|
Je kunt er ook één voor jezelf maken, lekker persoonlijk.(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bespreek jullie sigs maar via de pm ;)
het gaat er nu om of mensen zo'n landkaart kennen en weten door wie die gemaakt is. |
Ik weet niet eens wat je bedoelt.
|
IK WEET HET
Ze staan in een boek genaamd 'Atlas van de Belevingswereld', door Louise van Swaaij en Jean Klare. Er staan zowel teksten als kaarten in, trouwens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*kusje geeft* |
Uitbundigheid.
|
Ja. Zo ben ik nou eenmaal. Wen er maar aan :p
|