![]() |
het geven van complimenten.....
WAARom geeft een jongen zo weing complimentjes?...
ik ken namelijk maar weinig jongens die meisjes complimenten geven .. ja misschien alleen zo iets van lekker ding, maar nooit van wat ben je leuk gekleed of heb je nieuwe jas.?. enz... misschien ligt het ook wel aan mij kan ook hea;) maar ik vind over het algemeen geven meisjes meer complimenten dan jongens.... wat vinden julie? |
Ik denk dat het aan jou ligt... ik krijg ook complimenten over mijn kleding of over dingen die ik gemaakt heb of acties die ik heb uitgevoerd. Dat verschilt per jongen, natuurlijk, maar dat verschilt ook per meisje.
|
Je kunt iemand natuurlijk alleen complimentjes geven als er iets te complimenteren valt he.
|
Mijn vriend ziet gelukkig wel dat als ik nieuwe kleertjes gekocht hebt en een nieuw kapel heb. :)
|
Citaat:
|
Ik ken wel een aantal jongens dat geregeld complimentjes geeft. Daarentegen ben ik daar juist weer heel slecht in. Dus wat dat betreft gaat jouw stelling over dat meisjes vaker complimentjes geven dan jongens, in mijn geval iig totaal niet op.
|
Ik krijg genoeg complimentjes van mijn vriend hoor! ;)
'T zal wel aan jou liggen denk ik? :confused: |
nee ik ben er al achter waar het aan ligt. :o
|
Maar dat vind je niet de moeite waard om met ons te delen blijkbaar??
|
mijn vriend ziet het ook gelukkig als ik iets nieuws aan heb of leuke makeup op of als ik iets gepresteerd heb of zomaar, ah heerlijk <3
|
nee beter van niet he.. wie weet maak ik weer te veel fouten in hetgeen wat ik type, en gaan we daar weer een groote discussie over houden.
|
Maar players geven toch constant complimenten?
Citaat:
|
Citaat:
|
ik geef altijd complimentjes
je gaat gewoon met de verkeerde jongens om.:) |
ik wil wel graag weten waar het aan lag!
|
Citaat:
|
Ik denk dat je heel erg lelijk bent en dat zelfs een zwerver niet eens jou ziet staan of dat je geen anti steenpuist creme op je gezicht smeert en dat daardoor niemand je complimenteerd omdat ze simpelweg niet om je gezicht heen kunnen.
Bovendien als je wilt dat mensen serieus reageren moet je niet groote met twee o's spellen en moet je jezelf het gebruik van leestekens aanleren(of krijg je dat nog volgend jaar in groep 8?) |
Citaat:
ja daarom noemen ze haar een lekker ding? nee ik krijg ook niet zo vaak complimentjes van jongens, ja een beetje wel maar beperkter dna meisjes dat doen, en minder over kleding omdat ze misschien minder van mode of stijl weten :D |
Citaat:
Ik ken genoeg jongens die complimentjes maken. Niet dat ik er altijd blij mee ben, maar daar gaat het hier niet om. |
hangt er ook vanaf hoe oppervlakkig ze zijn, als ze alleen dinegn zeggen als 'lekker ding'
|
Mijn vriend geeft mij anders vaak genoeg complimentjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat mij het geen zak boeit was voor kleren iemand aan heeft of hoe iemand z'n/d'r haar heeft, zolang het niet te erg is.:o
Mijn vriendin ook, staat ze soms een uur voor de spiegel... en waarom? Ik zie het verschil niet of ze dat nou in 5 minuten of in een uur tijd doet :confused: |
Misschien verwacht je wel iets waar zij niet aan kunnen voldoen. Jij wilt misschien bepaalde dingen horen, terwijl zij misschien iets anders als een complimentje ervaren.
Offtopic: Gelukkig heb ik een superlief vriendje die altijd lieve dingen zegt en complimentjes geeft, dus dat is mazzel hebben :p |
Meisjes geven áltijd complimentjes, of de kleding die je draagt nu mooi is of verschrikkelijk. Jongens geven alléén complimentjes als het ook echt mooi is, of als ze met je naar bed willen.
|
Hm geen last van. Mn vriend geeft me voortdurend complimentjes. Ook als ik nieuwe dingen aan heb en hij ze leuk vindt staan. Van hem weet ik tenminste wel zeker dat ie t meent :p Dat weet ik van vriendinnen dan weer niet.
|
Even goed lezen he!
ik heb het niet over mijzelf, maar gewoon in het algemeen. Niet dat jongens mij nou veel of weinig complimenten geven, dat doet er helemaal niet toe , maar ik bedoel het dus meer in het algemeen, vrienden onder elkaar ofzo. |
Citaat:
|
Ik let nooit op of andere meisjes complimentjes krijgen. Zelf krijg ik vaak (op school) complimentjes en ik heb niet eens een vriend. :D
|
Citaat:
|
de mijne juist te veel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat eerste ben ik het wel mee eens, later achter je rug om word je afgekraakt :) |
mijn vriend zegt vaak genoeg dat ie vindt dat ik er leuk uitzie en dat ik leuke kleren aanheb ofzo.
|
Natuurlijk is het wel leuk als een jongen iets over je haar of kleding zegt. Maar wanneer iemand veel complimenten gaat maken komt dat nogal opdringer over, alsof diegene jou respect wilt proberen te winnen door constant complimenten te maken. M.a.w zoeken naar goedkeuring.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sinds wanneer vinden meisjes complimenten leuk zonder te denken dat de jongen in kwestie met ze naar bed wil?
|
Citaat:
|
Nah... over kleren/haar/make-up geven jongens volgens mij vrij weinig complimentjes, maar so what? Hij vertelt me wel dat ik lief en mooi ben en dat heeft niks te maken met wat ik die dag aan heb.
|
Jongens maken gemiddeld genomen wat minder complimentjes over kleren, omdat ze er gemiddeld minder om geven en het ook niet opmerken of je nou een nieuwe trui hebt of juist al 3dagen dezelfde (ook typische jongens logica: als je 2 mooie broeken hebt, is dat genoeg want dan heb je altijd een mooie broek aan).
Jongens geven dan meer complimentjes naar iemands inhoud (slimme opmerking / je bent lief / enzovoort), eigenlijk wel beter toch :P |
Citaat:
|
Citaat:
ja, maar dat is toch gewoon zo >,< |
Wat een onzin, ik ken zat jongens die het gelijk zien als ik een nieuwe jas heb, of me zomaar een complimentje geven omdat ze mijn outfit leuk vinden, om maar 2 onbenullige voorbeelden te geven.
|
Citaat:
|
Mijn vriend doet dat dus wel. De hele dag. Heerlijk.
Edit: en andersom! |
Citaat:
:confused: dat is toch ook meer dan genoeg, ik heb wel 3 paar schoenen, nette, elke dag en werkschoenen maar dan genoeg toch? Wat moet je in hemelsnaam met 20 paar schoenen Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26. |