![]() |
online lootjes trekken!
Hebben er hier al mensen gebruikt gemaakt van 'online-lootjes-trek'-websites? zo ja, welke en beviel dat?
Daarnaast mijn grote vraag: Ik wil ook online lootjes gaan trekken, maar ik wil enige invloed kunnen hebben op wie welk lootje krijgt, zodat mensen bv. niet opgescheept zitten met hetzelfde lootje als vorig jaar. Heeft iemand al zo'n lootjes trek site ontdekt? mucias grazias! |
Bij www.lootjestrekken.nl
Dit is het derde jaar dat we via deze weg lootjes trekken. Bevalt goed hoor. Verder denk ik dat er geen sites zijn waar je zelf invloed kan hebben op wie welk lootje krijgt! Dat zou wel erg raar zijn. Wil je dat, dan moet je mss maar weer echt lootjes trekken (dus gewoon papierte met naam!) |
Dan kun je toch ook net zo lang lootjes trekken totdat je iemand hebt, die je vorig jaar niet had?
Wel handig zo'n site, want als je echt lootjes trekt, moet je het soms wel 10x overdoen, omdat iemand zichzelf trekt. |
Met mijn vader en zijn vriendin hebben we het op de 'online' manier gedaan, omdat het niet zo vaak voorkomt dat we elkaar allemaal tegelijk zien :p Heeft goed gewerkt :)
|
Oh, dat is handig. :)
|
Bij lootjestrekken.nl kun je in ieder geval geen invloed uitoefenen. Ik had twee keer achter elkaar dezelfde persoon (helaas). We waren met een groep van 16 man, dus best wel toevallig :o
Gelukkig heb ik dit jaar iemand anders ;) |
Ik zou toch bang zijn dat er iets fout gaat en iedereen iets maakt voor dezelfde persoon:D.
|
Nog nooit van gehoord, maar het is zeker wel handig!
|
|
http://www.sinterklaasje.nl/lootjes.html
Hier zit een optie "Voorkom dat iemand hetzelfde lootje trekt als vorig jaar" op. Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:44. |