![]() |
[FILM] Flightplan
http://october.feadin.it/news/archives/flightplan.jpg
Op 15 kilometer hoogte beleeft Kyle Pratt de nachtmerrie van iedere moeder, haar 6 jaar oude dochter Julia verdwijnt spoorloos tijdens de vlucht van Berlijn naar New York. Als Kyle de bemanning vraagt haar te helpen zoeken, twijfelt de bemanning aan haar verhaal, ze weten dat Kyle emotioneel aan de grond zit door het plotselinge overlijden van haar echtgenoot. En niemand wil aan de weduwe twijfelen, maar er is geen enkel bewijs dat Julia ooit aan boord is geweest. Kyle voelt zich vreselijk in de steek gelaten en kan alleen nog op haar eigen verstand vertrouwen om het mysterie op te lossen en haar dochter te redden. Haar zoektocht resulteert in paranoia en twijfel onder de passagiers waardoor er een gevaarlijke situatie in het vliegtuig ontstaat... Het is een best vermakelijke film maar niet spectaculair te noemen. |
Ik viel tijdens de film af en toe in slaap :o Verder was het wel een leuke film op zich (y):D
|
in slaap..??
hahah ik wou hem kijken.. kreeg ook nog de dvd.. maar nog steeds niejj gekregen.. wil hem best wel graag sien.. lijkt me best wel goede film! met jodie foster! haha lol! |
die ogen zijn onnatuurlijk blauw
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind die films met jodie foster altijd zo kut he. (n)
|
Citaat:
ontopic: ik vond het een goede film omdat je als toeschouwer heel erg lang op twee benen hinkt, danwel is ze doorgedraaid, danwel is haar dochter echt ontvoerd... ik bleef heel lang twijfelen iig. |
Silence of the lambs is de uitzondering die de regel bevestigt.(y)
Jodie Foster speelt gewoon in de verkeerde films.(n) |
Ik wil m zeker nog zien :)
|
Lijkt me erg standaard.
|
Ik vond 'm heel erg goed. Goed gefilmd, waardoor er een bepaalde sfeer in zat. Goed geacteerd door Jodie Foster. Spannend, steeds bleef ik geboeid. Ontroerend. En ook origineel. Wel een standaard einde, maar dat moest ook wel een beetje.
|
Citaat:
Ik zal deze film vast wel een keertje zien. Maar nu heb ik er geen zin in. |
Ik ben hem gisteren gaan kijken in de bioscoop en ik vond hem meer dan de moeite waard!
|
ik vind het een ongelofelijke kutfilm, ik had meer medelijden met de rest van de passagiers en het personeel van het vliegtuig dan ik had met haar had. Ze werkte me echt op de zenuwen, als ik die kapitein was geweest had ze allang in een dwangbuis met een valium of 6 achterin gelegen.
bovendien klopt de film van geen kanten. Niks wordt uitgelegd. Waarom heeft niemand haar dochter gezien? waarom staat ze niet op de passagierslijst? waarom is ze heel toevallig een expert op het gebied van boeings? en het ergste van alles - dat ze die arabieren ervan verdenkt. gatverdegatverdamme, wat goedkoop. |
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Ik doe de uitleg anders wel ff in spoilers. Citaat:
Spoiler
Citaat:
Spoiler
Citaat:
Spoiler
Ik kon me trouwens juist wel heel erg inleven in haar situatie. |
Citaat:
Spoiler
en nee sorry, ik kon me alsnog alleen inleven in de meer dan 400 andere passagiers in het vliegtuig.
Spoiler
|
hele matige film.. heb me er niet echt mee vermaakt, ontknoping was ook nogal voorspelbaar
|
Leuke film om op een brakke zondag te zien...
|
wat lijkt me dit een vervelende KUTfilm zeg.
die jodie foster speelt altijd zo'n panische irritante vrouw. net als in panic room jesus. en het plot laat me trouwens enorm denken aan die bagger film the missing ofzo. met die mensen die de lucht in worden gezogen en bla. |
Hij trekt mij ook helemaal niet. Maar veel mensen schijnen hem geweldig te vinden :confused:
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Ik houd ook niet zo van hysterische vrouwen in films:).
|
ehhh, ik vond m echt heel goed :bloos:
hahaha |
Lijkt me een leuke film.
Maar ik ben dan ook weer juist wél fan van films met Jodie Foster in de hoofdrol :) |
"Jodie Foster <3"
|
Citaat:
Ik heb m gezien en vond hem wel okay :) Ik ben absoluut geen fan van Jodie Foster en vond dr in de film dan ook irritant, maar het verhaal was wel aardig en er zat een leuke wending in. Ik dacht echt dat het heel standaard zou aflopen en dat was gelukkig niet zo :) |
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
Eerste uur is ie wel leuk, daarna is het echt een voorspelbare typisch amerikaanse film geworden, jammer (n)
Alleen peter sarsgaard is een ukje natuurlijk :bloos: |
Gaat deze hysterische supermilf van 43 ook nog uit de kleren? Anders hoef ik de film niet te downloaden hoor.
Jennifer Connelly is vandaag trouwens jarig. (L) (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vrijdag heen geweest met mijn vriendin. Toen het pauze werd vonden we het een beetje langdradig worden, maar gelukkig werd-ie vlak na de pauze spannend, het einde maakte het dus wel goed. :) Vond het wel een leuke film.
|
Citaat:
|
Ik vond de film slecht, hij was voorspelbaar en niet spannend.
|
Ik denk dat ik de film erg leuk zal vinden :) Ik zal 'm zeker gaan kijken :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29. |