![]() |
Hoe voelen jongens verliefdheid
Jongens, misschien rare vraag, maar zijn jullie even zot van een meisje dat je aandacht gewonnen heeft als wij van jullie? Denken of spelen jullie ook alles wat ze zei na in je hoofd , omdat het misschien iets had kunnen betekenen? Denken jullie ook het grootste deel van de dag aan haar?
Als je terugdenkt aan een mooi moment, voelen jullie dan ook kriebeltjes? dromen jullie ook van romantische scenes samen (of echt alleen de seks die je zou kunnen hebben?)......... Of is het is typisch voor meisjes en hebben jongens het maar in beperkte mate of alleen bij de romantische typjes..? Vroeg me dat even af :D |
Ik kan niet van mezelf zeggen of ik romantisch ben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nog nooit gehoord dat verliefdheid van een jongen anders is dan verliefdheid van een meisje :confused:
Jongens uiten soms minder snel hun gevoelens maar dat wil daarom niet zeggen dat ze verliefdheid anders ervaren... |
Ik denk dat verliefdheid verschilt per jongen. En wat we romantisch vinden verschilt ook weer per mens.
Van sommige dingen krijg ik kotsneigingen, terwijl anderen het geweldig vinden. Maar goed, ik denk zelf niet dat jongens erg verschillen van meiden. |
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat nu ik verliefd ben, die persoon even zot is van mij als ik van hem ?
Want hoe ik alles steeds overga in mijn hoofd is bijna als een obsessie :| |
Je voelt een bepaalde energie in je lichaam stromen
die zo mooi is dat je hem haast niet wilt beschrijven, het is alsof je hart helemaal vol zit, met aandacht en liefde voor die ene persoon. Je denkt aan hem of haar, en je voelt dat bij je hart het steeds voller en voller wordt. En af en toe ontlaad je die energie met kleine opmerkingen, die deel uitmaken van een veel grotere verliefdheid, opmerkingen als "ik hou van je"en "je bent lief"... Dat is verliefd zijn, voor mij altans:) |
ja maar ja maar zo ver bedoel ik het niet :(
Eerder als je nog niet de hele bevestiging hebt gekregen dat de ander wel iets voor je voelt. |
Ik denk dat je bij zowel jongens als meisjes hebt dat iedereen dingen anders ervaart en voelt, dus het zal wel per persoon verschillend zijn :o
Ik kan bij sommige gebeurtenissen kriebels terug krijgen, maar dat geldt misschien voor eenzelfde gebeurtenis bij iemand anders niet, terwijl ik mogelijk niets voel, waar iemand anders kriebels voelt. En dit kan bij situaties waar het nog niets is, maar ook als het al wel wat is, alleen heb je dan misschien qua gevoel wat meer zekerheid. en waarschijnlijk heb je hier totaal niets aan, maar meer kan ik er niet over zeggen:p |
Ik denk van wel... Waarom zouden vrouwen dat wel voelen en mannen niet. Ik voel echt wel de energie door het lichaam gaan, en speel dingen terug in mijn hoofd. Mooie dingen herinner je, zelfs als het over is.. Mijn gevoel is dat het niet uitmaakt... en of ik een romantisch type ben laat ik liever over aan anderen....
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar misschien in een andere mate en mensen uiten dingen natuurlijk ook vaak op verschillende manieren. |
Citaat:
|
En wat versta je onder romantisch?
Misschien is iedereen wel romantisch om zijn eigen manier. En als dat zo is, dan voldoet ieder aan wat je in je eerste post hebt geschreven. |
romantisch? tja jongens die zoiezo houden van meligere dingen, zoals naar de sterren kijken ofzo? :s
|
Ken er genoeg die dat zo doen.. :)
Maar goed, waarschijnlijk kunnen we lange tijd doorgaan op de vraag wat romantisch is. Dus dat laat ik verder maar. ;) |
en weet ie al dat je into hem bent?
|
ik dacht erover om het hem te vertellen...maar wacht nu liever af, hij heeft wel veel meisjes om zich heen hangen. We hebben wel zo momenten, maar ook ni om over naar huis te schrijven. Kga er van uit dat als hij me wou dat hij me al wel had gezoend ondertussen..
en hij kan het wel doorhebben ja, volgens mij is het wel aan me te merken, de omgeving merkte het wel in ieder geval.. |
Citaat:
|
Uit onderzoek is gebleken dat mannen 3x zo vaak zelfmoord plegen uit LDVD als vrouwen.
|
Komt omdat vrouwen makkelijker weer aan de man komen, dus het is niet zo'n ramp als ze een keertje afgewezen worden. Mannen zijn daar dramatischer in.
|
Citaat:
|
Jongens, misschien rare vraag, maar zijn jullie even zot van een meisje dat je aandacht gewonnen heeft als wij van jullie?
- Geen idee :) Denken of spelen jullie ook alles wat ze zei na in je hoofd , omdat het misschien iets had kunnen betekenen? - Soms Denken jullie ook het grootste deel van de dag aan haar? - Ja Als je terugdenkt aan een mooi moment, voelen jullie dan ook kriebeltjes? - Soms dromen jullie ook van romantische scenes samen (of echt alleen de seks die je zou kunnen hebben?)......... - Meestal seks, maar lang niet altijd :o Of is het is typisch voor meisjes en hebben jongens het maar in beperkte mate of alleen bij de romantische typjes..? - Mwah.. ik heb wel eens gehad dat ik geen hap door m'n keel kreeg omdat ik zo verliefd was :o |
Citaat:
1. Ja 2. Ja 3. Ja 4. Ja 5. Ja, niet alleen seks :) :p Niets typisch voor meisjes dus :) |
Citaat:
|
Ik denk niet anders dan meiden eigenlijk. :o (tenminste, niet de foute jongens die alleen maar uitzijn op sex)
Gewoon veel aan haar denken, vlindertjes in je buik etc. etc. |
Citaat:
|
nou kan ik het ook vertellen,
Ik heb het allemaal, ik zie het alsof je aan de drugs bent, ik voel me wel lekker energie teveel ik drinkt veel, en nu het niks blijkt te zijn aan de andere kant kan ik gaan afkicken. |
Dat is geen kunst voor de altijd zweverige rjnirvana. ;)
|
Citaat:
|
verliefdheid is overhyped
|
Jongens, misschien rare vraag, maar zijn jullie even zot van een meisje dat je aandacht gewonnen heeft als wij van jullie?
- ? Denken of spelen jullie ook alles wat ze zei na in je hoofd , omdat het misschien iets had kunnen betekenen? - Mhm Denken jullie ook het grootste deel van de dag aan haar? - Zeker Als je terugdenkt aan een mooi moment, voelen jullie dan ook kriebeltjes? - Mhm dromen jullie ook van romantische scenes samen (of echt alleen de seks die je zou kunnen hebben?)......... - Scenes |
Citaat:
en stiekem voelt het best lekker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(n)topic
|
Citaat:
Ik ook niet, trouwens. :p |
Gelukkig maar dat ik nooit verliefd word. Lijkt me erg vervelend.
|
Ik kon me dat echt niet voorstellen maar nu ik het zo lees is het inderdaad niet meer dan logisch ja.. maarja onzekerheid e..
verliefdheid is idd '(voor de moment)meer een kwelling dan iets leuks |
Citaat:
zeker niet nu de zweverige Rjnirvana een boeddhistische wijheden kalender heeft(A)^_^ |
Citaat:
|
Ik heb iig wel hele erge en intense kriebels als ik iemand echt wil , soms zelfs zo erg dat ik er bijna misselijk van word, en ook als ik terug denk aan romantische momenten.
Dat zijn er niet veel omdat het zo snel uitwas, maar t waren fijne momenten. Zoals de anderen zeggen is liefde idd een kwelling..........tot die liefde beantwoord wordt, maar dat is niet vaak. En dan nog, love sucks, omdat er altijd een (vroegtijdig) einde aan komt. Meestal maakt die ene of jijzelf het uit, en anders is het omdat jij of die ander te overlijden komt |
Citaat:
|
Citaat:
RJ, ik denk dat die kalender het alleen maar erger maakt. :p |
Citaat:
Bij die twijfel moet je toch een andere sexuele voorkeur kiezen :) . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2e alinea : Zowel bij jongens als bij meisjes heb je de romatische en minder romantische typjes! Ikzelf behoor tot de 1e groep! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46. |