![]() |
The life of David Gale
Komt vanavond op tv, zag ik in de gids.
Ik kan hem niet zien, maar ik wil hem wel opnemen als ie de moeite waard is :) Het heeft me altijd een goede en boeiende film geleken. Wie heeft hem gezien en wat vond je ervan? En niks verklappen alsjeblieft, zet het dan in spoilers |
ook al ben ik een enorme kevin spacey fan, ik kan me eigenlijk vooral alleen herinneren dat ik m enorm vond tegenvallen
|
Heb 'm een jaar geleden ofzo een keertje gehuurd, het was wel oké maar er is me werkelijk waar niets van bijgebleven, niet veel bijzonders dus.
|
Ik ga hem wel opnemen, als ik het niet vergeet. (y)
|
heb hem in de bios gezien
euh welke zender? |
bah, corrupte film.
|
rtl5 geloof ik, om half 9
|
Goeie film! Ik heb m op dvd :)
Als ik de goede film voor me heb althans :p Het gaat toch over een gevangene? |
Kleine waarschuwing voor de mensen die 'm gaan kijken:
filmtotaal gaf het al aan .. het is een film van 130 minuten en RTL 5 gaat het uitzenden in 2 uur waar ook nog is reclame in zit. Oftewel er zal veel, veel, veel uitgeknipt zijn helaas. |
waar gaat ie over?
|
Over een man die erg tegen de doodstraf is, dan wordt verdacht van moord en verkrachting, en zelf in de dodencel belandt. Drie dagen voor dat hij ter dood gebracht wordt, werkt hij mee aan een interview waarin hij zijn kant van het verhaal vertelt. En de film bestaat uit allerlei flashbacks (aldus onze gids)
|
Ow haha toch de verkeerde film voor me. Maar deze heb ik ook op dvd :p (ik heb ze tegelijk gekocht, zat ook tussen deze 2 te twijfelen). Deze vond ik ook wat tegenvallen, maar op zich wel aardig.
|
ruige film
|
Ik vond het echt een hele mooie, goede film.
Tenminste een beetje inhoud, maar dan niet op een moeilijke manier :) (Hoewel dat natuurlijk ook leuk kan zijn, maar heb je niet altijd zin in :p) En ik vond het einde wel origineel. Ik had t niet verwacht iig. En Kate Winslet <3:o |
Mooi en Kevin Spacey was goed. Einde had ik ook niet verwacht overigens.
|
kevin spacey had voor de zoveelste keer een "geheimpje"
|
Sterke film ja, ik heb hem hier ergens op DVD liggen. Eigenlijk kent het verhaal twee wendingen, zeer boeiend :)
|
Citaat:
Heb volgens mij al eens eerder uitgebreid uitgelegd waarom, misschien dat de zoek-optie mijn betoog opbrengt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21. |