![]() |
waar zijn jouw zuurverdiente centen heen ?
ik heb gister teveel gedronken en daar veel geld aan uit gegeven
|
Wow, je sig past echt goed bij het thema :cool:
|
ohja, ik heb ook nog 2 chocomel gekocht bij een shoarmazaak om kwart over 3 s'nachts
|
ik heb gisteren veel halve liters en sigaretten gekocht.
|
Citaat:
|
was je gisteren uit job ? ik heb je niet gezieeen
ot: bierr |
ik heb gisteren een soort dennending gekocht met nepsneeuw erop :confused:
|
Citaat:
|
je kreeg van iedereen bier :nono:
|
Citaat:
en rond 1 uur ofzo in de musicology en toen hoorde ik dat je net weg was |
3 pakjes peuken :o.
En dat was meteen mn laatste geldje.. gelukkig krijg ik de 28e mn salaris <3. |
Citaat:
|
ik heb geen zuurverdiende centen meer
-geen baantje meer- |
Drank, peuken, brommeronderdelen, verzekeringen, telefoon abonnement, kleding, etc. :)
|
Citaat:
en dat snap ik niet, want ik was alleen maar aangeschoten toen ik rtichting huis vertrok :| . |
drank, eten en sinterklaaskadotjes.
|
Drank, sigaretten, wiet, 2 blikes fristi, frietje speciaal, bamihap, gevulde koek
reconstrueer mijn zaterdagavond :) |
entree
bier voor mijn partypartner jusdorange spa blauw |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb niet heel veel uitgegeven omdat in het zaaltje waar de shows waren a. de drank kkgoedkoop was en b. darboven was een afgesloten zaal waar ik stiekem :) :) bier en wijn en smirnoff ice ging drinken met vrienden dus dat was relaxt. |
Citaat:
|
ohja?
nee leuk toch (y) |
ik hoor jou niet klagen :nono: .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ohja KOEN hehe Job kent Koen ook helaas :( :)
|
mijn telefoonrekening, 106,70
kenkie :eek: |
Aan een koptelefoon, adapter en pedaaltje.
En de trein. |
Citaat:
|
Aan 4 truitjes voor de winter, 2 kettingen en oorbellen. En 3 cadeautjes voor mn vriend omdat ie donderdag jarig is.
Daar ging weer 200 euro :eek: :nono: |
Aan autorijdlessen (n) :(
|
Kadoo voor m'n moeder..
|
School, trein en een joggingbroek.
|
Ik heb nog niks uitgegeven vandaag, gister wel. Een kaartlezer voor mn laptop en nieuw ondergoed. En ik had bijna 20 euro in de pinautomaat op hoog catherijne laten zitten! maar gelukkig was er een lieve vrouw die mn geld had gevonden.
|
- starbucks
- lage nep allstars van zwarte corduroy (10 pond) - Bill Bailey - Cosmic Jam/Bewilderness (DVD) - Peep Show Series 2 (DVD) - Whoosh + Sweetie Pie showerjelly (lush) - Imperialis face cream (lush) - Vanilla salt tandpasta (lush) - Whip stick lip balm (chocola + sinaasappel! ook lush) - abnormaal veel cadbury chocola - lelijke stretch spijkerbroek (sainsbury's) - meer starbucks - bustickets Cadeautjes van dude: - nightmare before christmas Jack + Sally knuffelpopjes. - New York sleutelhanger met fotootje <3 |
aan een volle benzine tank + antivries (y)
|
Citaat:
|
drank :)
drank :) platters drank :) shows drank :) en sigaretten |
Veel te veel feestjes de laatste tijd, maar probeer vandeweek ook wat uit te gaan geven aan kleding.
|
Telefoon rekening, 600 euro (n)
uitgaan 200 euro :D |
|
zaterdag:
-biertjes, cocktails, luckies en colaatjes op rockabilly feest. -proces verbaal omdat ik 1 meter op de stoep reed bij centraal om naar het fietsenhok te gaan. 25 euro, jaja.... (y) vandaag: boodschappen luckies |
Ik heb nog negen euro :D :D :D :( :( :( :o :o :cool: :cool: :cool: :cool: (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) Of eigenlijk -991 euro :D :D :D :cool: :cool: :cool: (y) (y) (y) (n) (n) (n) (n) (n) :eek: Ik denk dat ik van mijn laatste geldje maar iets te eten koop :) :) :)
|
€1,80 verloren met poker. :(
|
Naar die hufters van de NS !!!!!!!! grrrrr :mad:
|
Aan mijn zaterdag aangeschafte auto.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik overmorgen, 1250 euro omdat ik nieste zonder m'n hand voor m'n mond te houden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49. |