![]() |
Een spel forum
over gezelschapspellen
gokspellen toernooitjes van bepaalde spelvarianten een idee? |
Dat kan gewoon op games toch?
|
kan...maar daar hebben ze het over computerspellen
ik heb het over bordspellen,kaartspellen,denkspellen..etc :) |
Waarom staat games trouwens onder wetenschap & technologie en niet onder ontspanning, waar het hoort?
|
Citaat:
|
Citaat:
Spelletjes mogen gewoon op Games hoor. :) Het gebeurt nooit, maar daar kun je verandering in brengen. |
Citaat:
|
Moet de beschrijving dan niet ook aangepast worden (of in ieder geval als er veel over gewone spelletjes gepost gaat worden)?
Nu gaat het daarin alleen over computerspellen geloof ik.. |
Mij lijkt het geen slecht plan (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor ontspanning is ook wat te zeggen, maar omdat voor beide wel wat te zeggen is staat het wat mij betreft prima waar het staat. |
Citaat:
|
Citaat:
dat staat in de forumindex.. |
Citaat:
|
Citaat:
andersom niet altijd, maar wel vaak, dus je opmerking is half waar ;) |
Citaat:
|
Ik blijf erbij dat het allebei kan. Dit is zo gekomen omdat het ooit een groep was die met name over computerdingen ging en ook zo heette. Bij de herindeling is de naam van de groep veranderd en is er toch voor gekozen computer uit de naam van de groep te halen. Maar we wilden wel dat het bij elkaar bleef staan. Het kan verplaatst worden, maar eerlijk gezegt vind ik het niet nodig. Ik kan zoveel forums bedenken die ook wel bij ontspanning zouden kunnen, maar dat is ook vrij onzinnig.
Kunnen we ons niet druk maken om zaken die er meer toe doen dan de plaats van een subforum? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het kan ook wel op sport net zoals het hattrick topic.
|
Citaat:
|
lol @ sig. :D (n) :nono:
|
Het wordt wel enigszins onduidelijk als je gezelschappspellen laat vallen onder een categorie die over "computerdingen" gaat. Dit topic lijkt me dus voldoende aanleiding voor een discussie over de positie van het games-forum danwel het aangeven van een ander forumonderdeel voor discussies over gezelschapsspellen.
|
Zelf heb ik een keertje aangegeven dat ik games ook meer onder ontspanning vind vallen maar de meerderheid beslist en daar sluit ik me bij aan ;)
Maar inderdaad, alle soorten spellen die je maar kunt bedenken kun je bij games kwijt. Het is echter zo dat er nog maar barweinig mensen mens-erger-je-niet spelen of ganzenbord en daarom zie je voornamelijk computergames, meer van deze tijd he. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03. |