![]() |
Snap niks van vriendin
Volgens mij is mijn vriendin knettergek. De afgelopen dagen is ze helemaal depressief enzo. Dan gaat ze zonder reden huilen en dan weet ik echt compleet niet meer wat ik moet doen. Dan vraag ik haar wat er is en dan zegt ze 'niets' of 'ik wil niet met je praten'
Ik snap er echt niks van dus ik wordt daar echt pissig van en ik ben het huis uitgelopen, nu zit ik in een internetcafé dit te typen. Iemand een idee? Ze zegt ook dat ze niks wil zeggen omdat ze dan geen rusie wil ofzo, dat is toch echt belachelijk? Dan moet je toch praten? |
Mh, als ik me kut voel om niks, wil ik er ook niet over praten. Gewoon omdat ik er toch niks over weet te zeggen.
|
Het kan zijn dat er iets is en dat ze gewoon aan het aandachttrekken is, maar het kan ook heel goed zo zijn dat er echt niets is. Ik heb ook wel periodes dat ik zo in huilen uit kan barsten om alles wat niets voorstelt.
Dat jij weggelopen bent zal het er iig niet heel veel beter op maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Denk dat je binnenkort een vriendin meer hebt. ik ken dat, ben toen ook weggelopen alleen ik kreeg een bierfles naar mn hoofd.
|
Ik snap niet dat je kunt huilen om niets. Zal wel iets voor meisjes zijn dus. Ik moet zeggen dat het me niet bekend voorkomt als ik kijk naar vriendinnen die ik heb gehad.
Aanstellers. :P |
Generalisatie de gekste :cool:
|
Citaat:
|
depressie :)
|
Citaat:
|
Slecht cijfer gehaald o.i.d.?
|
Gewoon ongesteld ofzo? Heb ik ook wel eens last van hoor.
|
Dat hebben vrouwen gewoon soms ;)
|
Correctie, dat hebben sómmige vrouwen gewoon soms. ;)
|
Ja, vrouwen zijn vaag.
|
Correctie, sómmige vrouwen zijn vaag.
|
Citaat:
Elke vrouw heeft wel iets wat een man niet snapt. :) |
Citaat:
|
Ga nou maar snel naar huis en wees een beetje lief voor haar, maar dan zonder te zeuren dat ze moet vertellen wat er is.
Een van de kenmerken van een goede relatie is dat je af en toe even een beetje sip mag wezen, en dat best mag laten merken zonder er verantwoording over af te moeten leggen waarom, en of dat wel een goede reden is. Zij is er sip onder, en dan is het voor haar een goede reden. Als het met jou te maken zou hebben, had ze dat echt allang gezegd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als zij zegt dat er niets is dan zal dat wel zo zijn (of ze wilt het natuurlijk niet vertellen :p). Hmjah veel mensen hebben dat weleens, gewoon een baaldag. Bovendien is het nu ook de tijd van het jaar dat veel mensen last van een winterdip krijgen. Of het zijn gewoon de hormonen :p.
|
leer vrouwen kennen... :rolleyes:
|
Wees lief voor dr en ga dus absoluut niet gewoon van dr weglopen :nono: Natuurlijk is het lastig, maar ze zal wel moeilijk een reden kunnen geven. Ik voel me ook wel eens zwaar depri terwijl ik niet eens weet waarom. Dan zeg ik ook niks tegen mn vriend omdat die t dan toch niet begrijpt. Logisch. Probeer dr dus op te vrolijken en maak dr duidelijk dat ze alles kan zeggen. Ook als het heel iets onboeiends is in haar ogen.
|
Citaat:
En nee, nu kan ik zelf ook niet meer tegenspreken dat vrouwen soms wat vreemd en raadselachtig kunnen zijn :o |
[QUOTE]Thee Muts schreef op 20-11-2005 @ 21:31 :
[B]Begrijplijk verhaal, complete herkenning |
Gozer laat der lekker huilen zeg, als ze der niet over wilt praten, boeie.
|
Citaat:
En anders komt dat er vanzelf wel uit :) |
Meiden hebben soms een enorme baaldag waarbij ze zowat kunnen ontploffen van het janken. Gewoon beetje geruststellen en vrolijk blijven. Zo komt zij er ook sneller vanaf.
|
ze is depressief (zeg je zelf al) dat is een individueel iets, en is door jou
ze zal wel in de knoop met zichzelf zitten ofzo t enige wat zou kunnen helepen is positieve aandacht geven, maar niet te veel, laat t een beetje op haar aankomen of ze je wil zien, ze zal wel rust willen en dat heeft ze nu waarschijnlijk ook wel ff nodig |
ima dosta druge picke ;)
|
en zeg vooral niet dat je vriendin knettergek is..
|
Je hebt een snijslet, dump d'r.
|
Je hoeft niet per se een oplossing te bieden en zij hoeft niet per se iets te zeggen. Vraag of ze het fijn vindt als je haar vasthoudt als ze weer eens moet huilen. En dan gewoon laten huilen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Nee, ze vindt het leuk om toneel te spelen en aandacht te trekken? :D :s |
Waarom kunnen mannen niet vatten dat een vrouw ook wel eens zomaar wil/moet huilen (ook als het niets met hun dan wel hormonen te maken heeft)?
@thegoodlife: ik ben een vrouw, ik zou toch zeker wel weten wat ik van mijn vriend wil in zo'n situatie. Dat jij er op dat moment niet zoveel aan hebt, zou niet belangrijk moeten zijn. Als er echt iets is, gaat ze vanzelf wel praten. En daarnaast is haar bui eerder over omdat je je begripvol hebt opgesteld enzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vrouwen... :rolleyes:
Dat ken ik, dat lijkt me verdacht veel op aandachttrekkerij.... Ieder zijn eigen hobby. |
Citaat:
Toevoeging bij de laatste zin: of ze gaat het nog wel zeggen.. maar de kans dat ze het gaat zeggen als jij er druk achter zet is erg klein. |
Echt een heerlijk topic dit, btw. Alle vrouwen vinden herkenning en kunnen het zich compleet indenken, en alle mannen snappen er nog steeds geen hout van :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik houd wel van vrouwen. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:10. |