![]() |
Wijn
waar kan je de goedkoopste wijn halen? :D hehe voor me feest voor de vrouwen, en trouwens welke drank je het beste halen voor de dames ?
|
Hier spreekt een dame. Niks geen wijn. Whiskey of wodka plz (y)
Maar Lambrusco is wel goedkope wijn, 1,80 ofzo bij de AH. |
van die pakken bij de aldi, zijn denk ik wel cheap.
|
Super de boer, heb je goeie wijn en goedkoop. 2, 3 euro ofzo.
|
Liebfraumilch, is zoete witte wijn bij de c1000 in pakken, voor 1.55 euro per pak (Y), wel maar 9.5%.
De pakken wijn van de Aldi en Lidl zijn ook wel te drinken. |
Citaat:
maar geen pakken :nono: |
bij de lidl heb je ook erg veel cheapass wijn.
Citaat:
|
Canei. Huismerken. Lambrusco. Dat zijn de goedkoopsten, niks uit pak, want dat smaakt voor geen kut.
Ik vind trouwens dat wijn sowieso niet erg duur is, als je het gaat vergelijken met die literflessen breezer/smirnoff etc.. Voor 3/4 liter, geen huismerk, maar middelmatig gesprijsd, betaal je 3-4 euro.. Ja.. wat je het beste voor haar kan halen.. Wat zij lekker vindt ofzo? De meeste meisjes waarderen een zoete witte wijn meer dan een droge. |
Citaat:
Het maakte geen kut uit of het uit een pak kwam of uit een fles, of er een kurk op zat of een draaidop etc. Het gaat gewoon om het idee :) Dus, oplossing: Je gaat naar de glasbak, haal daar wat lege wijnflessen, daarna naar de aldi. Daar koop je pakken wijn, die giet je over in die lege flessen en voila :cool: :p |
Als je dan wijn wil drinken, ga langs de Dirk of ALidi of zo, daar hebben ze het in pakken. Heb je de volgende dag gegarandeerd hoofdpijn.
Dus kies liever iets wat echt lekker is. |
de rosé van de aldi is goed te drinken.
|
Lambrusco zorgt gegarandeerd voor een enorme koppijn. Neem dan JP Chenet.
Ook heb je de wat betere pakken, 3 liter ofzo, maar die haal ik in Belgische winkels. Meestal vinden bepaalde vrouwen de zoete dranken lekker. Malibu, safari, pisang, passoa, Stassen ciders zijn ook erg ok, appeljenever, ... |
Meestal vinden ze Canei en Lambrusco wel te pruimen. Beide zijn cheap (y)
|
Wil je die dames ook nog in bed krijgen? Zo ja, dan kun je beter wijn halen waar je geen hoofdpijn van krijgt.
Vermijd in elk geval goedkope Franse wijn (die is doorgaans erg smerig), Duitse wijn (en dan bedoel ik vooral die Moeselcrap of hoe het heet) en die shit als Canei enzo, want daar wil je ook niet dood mee gevonden worden. Als je op de centen wilt letten, kun je beter een Chileense, Zuid-Afrikaanse of Australische wijn kopen. Rode, natuurlijk. |
C1000 heeft - naar mijn mening - goed te drinken zuid-afrikaanse witte en rode wijn van iets van 2 tot 2,50 per fles. Heet gewoon kaapse vreugd of zo. De duurdere versie is 5 euro per fles en is lekker. Daarnaast staan flessen wijn ook beter dan die pakken aldi shit. Stijl punten, daar gaat het natuurlijk om.
|
Citaat:
Waar weet ik niet meer, maar het was 2 flessen voor 4 euries :o |
Canei <3
|
Citaat:
|
Bij Colruyt kan je heerlijke Chileense, Australische en Zuid-Afrikaanse wijnen kopen in dozen van 3 of 5 liter. Een echte aanrader!
|
Citaat:
|
Ga naar de dichtstbijzijndste supermarkt, kijk op de onderste plank, hoppa. :)
En pakken zijn camp. :( |
Ik houd van blydskap wijn. 5 euro per fles, heeeerlijk (y) Bij de aldi heb je kaapse pracht, de witte variant is wel aardig drinkbaar.. Verder heb je bij de aldi petit bistro rode wijn, literfles. Ook wel aardig (y) (En bovenal goedkoop)
|
wordt het een hoofdpijn kater kots feestje?
moet je vooral die flessen van 1,5 euro halen. als je rond de 3/3,5 gaat zitten is het de volgende morgen veel prettiger. |
Niet alleen maar zoete wijn halen.
Ik weet niet wat voor meisjes er komen maar ik en mijn vriendinnen drinken juist alleen maar (fruitige) droge wijn. Op een feestje waar alleen Canei of Liebfraumilch is, ben ik snel weg. |
Citaat:
redelijk zoet maar wel lekker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zuip dat spul weg als water... amper smaak... :o |
Pampas (rood, argentijns) is een zeer goede wijn voor zijn prijs. Ergens tussen de twee en drie euro.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoete Witte Wijn... :D
|
Huismerk witte wijn AH :)
|
Godver, word ik nog serieus genomen ook. :)
|
Citaat:
|
:rolleyes:
Ga jij dan lekker aan de rooie port ouwe lul :p |
Citaat:
|
liebe fraumilch van de aldi (y) serieus!
|
Vrouwen; zoete, witte wijn.
Denk aan Lieb Fraumilch (1 á 2 euro) of Estrella (3 á 4 euro). Erg vlak en ongewoon zoet. Afijn, vrouwen aanbidden je ;) Konmar en AH hebben beide meen ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is de beste rode wijn van de aldi? Een andere supermarkt vind ik ook prima, maar aldi is het dichtste bij :). Tot ongeveer 3 euro per fles en uiteraard geen pakken :nono:
|
Citaat:
En hadden wij niet ruzie? |
Citaat:
|
je probeert vrouwen te versieren met zo'n goedkoop mogelijke wijn (n)
|
Citaat:
Ga maar weer met je lego spelen |
Citaat:
Tjilko moet met zijn lego gaan spelen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:32. |