![]() |
een pans gerecht
Wat is jouw favo gerecht dat in een pan te maken is?
|
Paella denk ik :)
|
chili con carne
o.a. |
Andijviestamppot
(maar dan bak ik er stiekem wel spekjes bij in een apart pannetje, en doe ik een rookworst in de magnetron ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Rissotto, en andijviestamppot :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mmm, éénpansgerechten. Ik denk dan aan, mmm, chili con carne en een zelfgemaakt witloofgerechtje (spekblokjes, witlof gestoofd, ui gestoofd, aardappeltjes erbij gebakken).
|
Citaat:
Dat is net zoiets als een pizza zonder tomaat en kaas... dat zijn gewoon ingredienten die er op moeten zitten, anders is het geen pizza maar gewoon een plak deeg met wat dingetjes erop. |
Zuurkool met spekjes! :)
|
nasi goreng of bami .. of paella ;)
|
Citaat:
Pizza bianco is een pizza zonder tomaat en dat is echt een klassieker. En over paella, er was toch zo'n reclame van Lassie dat paella ook met kip kan? :D |
Ja, ik eet het altijd met kip.
|
thaise roerbakgerechten
|
Goulash (dan moet je nog wel rijst er bij maken)
Verder maak ik eigenlijk nooit iets dat in een pan wordt klaargemaakt. Stamppotten vind ik ook erg lekker en roerbakgerechten. Citaat:
|
Citaat:
|
Waarbij ik echt maar één pan gebruik? Dat zijn er niet veel... Lasagne, maar dat gaat eerst in de pan en daarna in de ovenschaal, telt dat ook?
|
telt de frituurpan ook als 1 pan? :o
|
Ik gebruik meestal maar 1 pan :D
Stukjes (vega.) vlees samen met soepgroenten/bamigroenten/kleine stukjes groenten zoals paprika/prei e.d. en dan wat brood erbij :cool: Erg makkelijk en snel klaar, I love it:o |
ik maak alles in de pan, avondeten dan
|
zelf gemaakte nasi, met tofu blokjes :).
|
Citaat:
Maar de vraag is pannen die op een kookplaatje passen. Tussen haakjes, paella is hier wel erg populair zeg! Als ik vis zou eten zou ik het zo maken. |
Pannenkoek :cool:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16. |