![]() |
Verkeerd gedaan of niet
(y)
|
Leer Nederlands.
Nu dat gezegd is kan de rest ook wel wat zinnigs er op proberen te zeggen. |
Met je zus?! Heb jij nu geen ruzie met je zus? Ik zou zoiets nooit van haar pikken, bah (n) En die vriend had ik ook gedumpt. Zo'n jongen is absoluut niet te vertrouwen.
|
Sorry voor mijn Taal
maar kom uit Brabant.. :bloos: Maar heb geen ruzie Met mijn zus GOd ver Heb gewoon alles gepikt.. :o |
Wat heb jij een kut zus zeg (n) Ik snap niet dat je het gepikt hebt.
|
Leer denken snol.
|
Eve bdw
Maar zij wou dit niet.. Ze zei alleen geen NEE (n) |
Goed. Zeg dan het volgende tegen je zus:
"Leer denken snol" |
Citaat:
OT: Ik vind het stom dat je hem een tweede kans hebt gegeven. Vreemdgaan is sowieso fout, met je zus al helemaal. Maar dat is mijn mening. Oja, ik had ook mijn zus iets aangedaan. Gelukkig doet mijn zus zo iets niet. En als ik een vriend had, zou hij zoiets ook niet doen, en mocht hij er zelfs ooit maar over denken, zou ik hem dat heel snel afleren! |
Zal ut zegge :p
|
Citaat:
|
lozen die handel dus
aparte manier van schrijven in brabant ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar die gozer is een sucka, fuck hem. En je zus is ook een bitch als ze met jou vriendje gaat zoenen, zoiets doe je niet als je family bent. |
Citaat:
maar mijn oprechte medeleven, ik wens je heel veel succes met die gozer dumpen/ zus aanpakken groet |
Citaat:
Je vindhem nog heel erg leuk |
god-oh-god.
|
Citaat:
on topic: Raar dat je dat van je zus gewoon pikt, en haar vriend dan? Wat vindt hij daarvan? En jou vriend... daar zou ik eens goed mee praten (al weet ik niet of hij dat nog waard is) |
Nou, dat is anders geen Brabant's hoor. :|
Maar dump die gast toch. Het is wel erg triest om met je zus vreemd te gaan. En wat een gigantische sloeber is je zus dan. |
hoe hij in t verleden scheen te zijn, is hij gewoon (nogsteeds ) in het heden
mss moet je dat s n keer laten meespelen in Hoeveel je VaN hem hOudt ;) (is dit Brabands????) dumpen die handel en als ik ff mijn mening mag dumpen, laat je de komde jaren niet in met jongens, want je hebt er..... nog niet echt gevoel van wat goed voor je is... (geldt ook voor je zus...) |
Groei op.
|
Je kan 2 dingen doen.:
1. Met hem verder gaan en accepteren dat de kans groot is dat hij weer vreemd gaat. 2. je dumpt die gast. Aan jou de keuze. |
eerwraak. dus maak je zus dood
|
je bent 13, ga met je barby's spelen (en dat meen ik serieus)
|
Gewoon dumpen die handel! Als je al zegt dat hij een player was/is en vreemd gaat met je eigen dus dan schopt hij 't wel ver. Je had hem geen second kans moeten geven.
|
Zoek een andere zus.
|
tering :|
|
Geef Brabant niet de schuld dat jij niet met hoofdletters om kan gaan.
Toch nog maar ontopic reageren :) Wat denk je zelf? Dumpen die handel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hou meestal ook al heeeeeel veel van m'n vriendin na 2 dagen. |
Ik heeft lachstuip! :D
Buiten wat iedereen al gezegd heeft heb ik geen wijze raad meer voor je. En volgens mij is van 'houden van' bij jou niet echt sprake, toch? |
Sorry, maar is knuffelen vreemdgaan bij jou?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hihi, ja de gozer én de zus! en onterfd :p
|
Citaat:
|
Citaat:
sorry kon het niet laten :bloos: |
Citaat:
Ach dumpen die handel en lekker verder kijken. |
Citaat:
Feit blijft dat hij in mijn ogen nog niks heeft gedaan dat mijn grens zou overschreiden behalve misschien wat er in dat smsje staat. |
Maar misschien was het toch echte liefde. :p
|
Aantal posts: 4 (4 posts per dag)
Toeval? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lijkt me duidelijk dat hier een slotje op gaat.
Nogmaals wil ik ook nog even zeggen: als er één of twee keer wat gezegd is over het taalgebruik, dan wel interpunctie, hoofdlettergebruik etc van de TS, lijkt me de hint wel duidelijk. Het gaat tenslotte om datgene waar de topic over gaat, reageer dan dan ook op en laat het andere achterwege! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19. |