![]() |
meer mooie vrouwen dan mooie mannen
Het valt mij altij op, tijdens het uitgaan, op school, op het werk, in de stad tijdens het winkelen: er zijn veel meer mooie vrouwen dan mooie mannen!
Misschien komt het omdat vrouwen zich beter verzorgen, of omdat ik misschien meer naar vrouwen kijk. maar ik heb echt sterk het vermoeden dat de poel met mooie mannen een beetje aan het uitdrogen is. De wereld lijkt uit meer sloebers dan gentleman te bestaan. Terwijl er relatief meer mooie verzorgde meisjes rondlopen. arg.. |
en je punt is?
|
Citaat:
mannen hebben veel meer keuze uit mooie vrouwen |
Ik vind juist dat er zowel onder de mannen als onder de vrouwen weinig leuke, mooie, goedgeklede exemplaren zijn. Beide geslachten kleden zich even slecht.
|
Hm... Geen idee eigenlijk. Ik vind wel dat vrouwen mooier zijn dan mannen. Maar weet niet of ik vaker mooie vrouwen tegenkom.
|
Ben ik even blij dat ik homo ben. :p
|
Wat nare zegt.
|
Beide geslachten moeten niet zo zeuren... :P
|
[vrouwonviendelijk]
Meer vrouwen spelen voor hoer dan mannen :) [/vrouwonvriendelijk] |
Citaat:
|
Citaat:
Heel vaak zie je lelijke gozers met bloedmooie meisjes inderdaad. :) |
Citaat:
|
Nou, ik weet niet waar jij woont, maar er zijn nog zat mooie mannen hoor.
|
Er zijn idd veel mooie vrouwen maar ook een heleboek lelijke. En ik vind een man al snel leuk/mooi als ie een verzorgd is.
Volgens mij is het gewoon gelijk. |
ja, daar had ik het net nog over. Feit is gewoon dat weinig vrouwen écht lelijk zijn, terwijl dat bij veel meer mannen het geval is.
Maar de mannen die er dan wel goed uitzien zijn dan meteen wel weer extreem lekker. |
Ik zie juist meer vieze sloeries dan echte vrouwen. en om daarvoor nu nieuwe kleren te kopen, neuh ;)
|
Lelijke mannen hebben vaak een vriendin (y)
|
Zit geen verschil in, zal per dag verschillen..
|
Citaat:
Ik denk persoonlijk dat er ongeveer eveneveel mooie mannen als vrouwen rondlopen. Tis maar waar jij op valt natuurlijk! ;) |
Alle mooie mannen die ik ken, zijn allemaal homo :D
|
Genoeg mooie mannen hier.
|
Citaat:
|
Ik denk ook altijd dat vrouwen mooi zijn in de kroeg, tot het TL aan gaat. Daarom ga ik altijd iets voor tijd weg, dan lijkt het nog of ik iets lekkers gescoord heb. Helaas wordt tegenwoordig alles op de foto gezet.
|
mooi is relatief. ik hou dan weer van quasi-slons-shabby-maar wel goed verzorgde mannen en die zie ik hier in rotterdam genoeg (y)
|
TS is gewoon fckng pot, ze moet niet zeiken.
|
Citaat:
Als ik zie hoe sommige meisjes van een jaar of 16 zich kleden en gedragen...:nono: |
Owja, trouwens. Ik vind mannen over het algemeen niet zo snel mooi. Ze zijn knap, aantrekkelijk, leuk, lekker, etc. Maar écht mooi, nah.
Misschien is het het beeld waar je mee opgroeit, die anti-homo-dingen. Het beeld dat mannen gewoon niet mooi kúnnen zijn. Misschien is het wel gewoon een feit. Ik kan het niet uitleggen, helaas. |
Citaat:
Oh, dus een hoer spelen = mooi zijn? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij is het gewoon een FEIT dat er meer mooie vrouwen dan mannen zijn, maar waar ik dat vandaan heb weet ik niet meer. Zelf weet ik het zo net nog niet, het is maar waar je op let. Als je verzorgd gelijk stelt aan mooi krijg je een andere verhouding dan wanneer je ''autenthiek'' (om maar iets vaags te noemen) gelijk stelt aan mooi.
|
Citaat:
|
meer mooie vrouwen dan mannen.... ik zie geen probleem...houden zo joh
|
Vrouwen besteden ook meer zorg aan hun uiterlijk. Daardoor lijkt het misschien ook dat er minder lelijke vrouwen zijn, want zij camoufleren het vaak ook een beetje met dure 'hippe' kleding, haren leuk in model laten knippen, make-up enz.
Het valt me op dat de meeste Nederlandse mannen 'gemiddeld' zijn, terwijl als een man die er een beetje goed uitziet, zich goed verzorgt, inderdaad extreem lekker is dan. Ik denk dat doordat vrouwen zich zo op kunnen tutten, zij er ook vaker verzorgd uitzien.. |
Citaat:
|
haha ja daar heb je wel gelijk in, dat je inderdaad in een groepje dezelfde typetjes hebt, allemaal spijkerbroek in de laarzen en bepaald truitje erop ofzo :)
Dan zie ik inderdaad ook het verschil niet meer zo, vind het ook niet echt leuk, iedereen moet zichzelf zijn, in plaats van dat iemand een groepje is en het groepje diegene is (volg je het nog :p) |
helemaal :D
|
Dat noemen ze identiteitscrisis, de tegenhanger van het gothic-zijn en een net zo harde reden om ze uit te lachen, geschminkte kutkoppen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou ik fiets regelmatig langs de hoeren en die zien er toch anders uit hoor!
|
Tis volgens mij maar net waar je op valt. Trouwens, mooie mannen zie ik sowieso maar zelden, omdat ik een man niet snel mooi noem. En echt mooie vrouwen zie ik ook niet veel, ik heb het idee dat het gelijk opgaat.
Ik zie trouwens wel veel leuke mannen/jongens... :) Tja. |
Wat de TS zegt klopt gewoon en dat is ook heel logisch. Mannen willen namelijk een mooie vrouw terwijl vrouwen vooral een mannelijke man willen. Jullie zetten mooi niet op de eerste plaats en wij wel. Bovendien is jezelf mooi maken ook geen mannelijk gedrag dus moeten jullie het hebben van de natuurlijke schoonheid terwijl dat andersom veel minder geldt.
|
En welke objectieve maatstaven heeft de TS om die stelling te onderbouwen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben het eigenlijk wel een beetje met de TS eens. Als ik uitga zie ik altijd wel heel veel mooie meisjes! Er lopen ook wel mooie jongens maar die zijn er wel minder.
Teveel concurrentie :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:52. |