![]() |
30 dec. goudvishal oudjaars show
30 december
R n R (usa) Rise and Fall (belgium) Abusive Action SPECIAL GUEST Cheap Thrills (germany) + 1 tba Goudvishal Vijfzinnenstraat 103 Arnhem |
Waarschijnlijk wel aanwezig.
|
Citaat:
|
Leuke afsluiter van het jaar.
|
zag het al op asice ja, ben er denk ik wel..
|
Ik bleek dus al een topic te hebben geopend, vandaar nu met flyer en toevoeging.
http://myspace-925.vo.llnwd.net/0033...33924925_l.gif |
Owja, waarschijnlijk hier wel aanwezig!
|
hoe gaaf.
ik zal stagediven. |
hoe gaaf.
Arjan gaat stagediven. |
present
|
Coole afsluiting van 2005.
|
up.
|
haha die flyer laat wel heel veel te raden over wat betreft de special guests :D
|
Present, was vorig jaar ook een mooi feestje.
|
Citaat:
|
was dat vorig jaar met turmoil?
|
yup.
|
Vorig jaar was rise and fall al briljant, dit jaar wordt nog erger.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vond enkel rise & fall leuk.
en daar kwam ik aan het eind pas binnen. naar arnhem voor een leeway cover. ach ja :) |
Ik ben toen na RAF ook weggegaan, 2 nummers Malkovich gezien en toen had ik het echt gehad.
|
up
|
Sheer Terror?
|
nee...
justice! |
Aight, naar nog meer waarschijnlijkheid aanwezig.
Wat 'moet' ik horen van RnR ? |
Citaat:
"Uw friet is klaar meneer". |
Super.
Deze keer ga je trouwens niet naast me wakker worden. |
Waarschijnlijk wel aanwezig
|
Citaat:
|
Ook aanwezig.
Eens zien of het leuk wordt. |
tot morgen luitjes
|
Citaat:
|
Showhoertje?
|
Gevat hoor.
|
Citaat:
Misschien aan Enema Abortion, je zou bijna denken dat hij zo gefrustreerd is vanwege een gebrek aan vitamine b. |
We zetten 'm op Ebay, noemen 'm Ian, trekken het een crucial shirtje aan en hoppa.
Kunnen we goed geld mee verdienen ook nog. |
:d
|
Ik vond 'Sjoehoertje' gewoon een beetje beledigend er uit zien.
Ik vreet dat kind wel op, save an animal be a cannibal he. |
Citaat:
|
Hmmm tis nog maar de vraag of ik echt kom. Nog geen idee f ik echt weer wasted wil zijn. :o
|
heel misschien aanwezig, want ik heb geen 8 euro
|
18:20 nmgn cs?
|
Citaat:
Gewoon komen dus. |
Morgen sneeuw en ijzel verwacht
DE BILT Het KNMI verwacht dat het in de loop van morgenmiddag gaat sneeuwen en ijzelen. Het winterweer kan voor grote problemen zorgen bij het weg-, trein- en vliegverkeer. zie 703,730 Rijkswaterstaat adviseert weggebruikers om weerberichten en verkeersinformatie goed in de gaten te houden. Ijzel is met zout moeilijk te bestrijden, en nagenoeg onzichtbaar. Via de borden boven de weg kan de maximumsnelheid worden verlaagd. oh ooow |
Hmmm,
Ik wil wel maar sn00daard wil alleen even komen kijken, opmerken dat het geluid te hard staat en er weer vandoor gaan. :( |
Er bestaat niet zoiets als te hard bij een Rise & Fall show.
|
Dat probeer ik hem ook te vertellen. Maar als Mijnheer Sn00daard iets in zijn hoofd heeft is het moeilijk om het eruit te krijgen.
|
|
het gezicht van die gitarist bij elke show waar de geluidsman vraagt of zijn shit wat zachter kan.
priceless! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24. |