![]() |
Wie is het?
|
Persoon J
Persoon L Persoon A. |
Geen flauw idee.
|
Is het de bedoeling dat we dat gaan raden omdat je dat zelf ook wil weten? Of moet dit een of ander spel voorstellen?
|
Je doet aan een quiz mee en wilt winnen, zo kan ik het ook. :)
http://www.neale-wade.cambs.sch.uk/n...eopleQuiz.html |
:D (n)
|
Citaat:
Zelfs mijn ouders wisten het niet! :eek: Maargoed, het gaat niet om die quiz winnen, dat kan me geen moer schelen maar dat een Brit wel weet wie die mensen zijn, en wij, een gezonde, hollandse famillie niet! Dat vind ik zoo irritant! :mad: |
Haha, oké, ik zóú het natuurlijk kunnen vertellen, ik weet er twee maar ben niet zeker óf het wel klopt.
|
Citaat:
|
Hmm, ik geloof dat ik niet weet wie ze zijn.
De onderste is geloof ik dokter en uitvinder van het een of het andere maar verder kan ik je niet helpen. |
die middelste willem van oranje?
|
http://www.ru.nl/ahc/vg/html/images/im000250_1.jpg
Nee, dit is willem van oranje. Ze lijken wel op elkaar, maar ze zijn niet dezelfde... |
Die onderste ken ik maar ik heb geen flauw idee wie het is :o
|
Citaat:
|
Ik zou het niet weten. :o
|
Tatjana, De hertog van Alva en een oom van mij?
|
Anastacia
hertog van alfa robert van den brugge |
Citaat:
|
hmm, wat voor oude nederlanders ken ik nog meer? Die ene man die in een boekenkist uit de gevangenis ontsnapte misschien?
|
zou zeggen
Slivie Meis Alvarez de Toledo (hertog van alva) al gezegd ?? |
Citaat:
En volgens de vent die die quiz heeft opgesteld zijn het allemaal nederlanders... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm die Maurits lijkt ja!
|
die onderste ziet er een beetje uit als een kruising van donald sutherland en herr adolf, maar die zijn allebei niet nederlands :o
middelste is zeker niet de hertog van alva en dat is ook geen nederlander volgens mij |
de eerste is volgens mij sylvie meis, de rest weet ik niet
|
Keine Ahnung.
|
Ik sta er niet tussen, dus weet ik het niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23. |