![]() |
Uit.
Het is uit en ik heb me nog nooit zó belazerd gevoeld. Sorry als die een lange - onboeiende - post wordt maar ik moet het kwijt.
Misschien weten jullie nog dat mijn vriend erg close was/is met een vakantievriendin. Ze hadden gezoend, ik heb het hem vergeven en ze hebben contact verbroken. Dacht ik. Hij is gewoon smoorverliefd op haar. :( Mijn vriend is dit jaar begonnen op de universiteit en zij zit op dezelfde uni (andere faculteit, andere kant van de stad). Afgelopen donderdag was er een feestje van paar studentenverenigingen ofzo en ze zagen elkaar. Ik voel me ZO ellendig. :( :'( Toen heeft hij besloten het met me uit te maken. Hij zit nu lekker bij dat wijf en ik zit hier alleen thuis. Zij kunnen elkaar lekker elke dag zien, mij mooi vergeten.. Ik hou gewoon van die jongen. :( Hoe moet ik nou verder.. :( |
Lullig voor je! Je was er al bang voor, en nu is het ook nog gebeurd!
Liefdesverdriet kun je eigenlijk weinig aan doen. Maar zoek gewoon afleiding! Ga dingen doen met je vrienden, school, hobbies etc. Dan denk je er niet zoveel aan. Je moet het natuurlijk ook weer niet wegdrukken! Maar succes! Liefdesverdriet is echt.. kut! |
Vergeet hem, leid jezelf af.
|
Pfff, wat een eikel. Sorry! :o Gewoon veel leuke dingen met vrienden doen, dat helpt al echt heel veel! :)
|
Lullig van hem, maar ook een wijze les voor jou: dump mensen zodra ze met iemand anders zoenen, hoeveel berouw ze ook tonen.
|
Citaat:
|
Citaat:
en drank helpt (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen aandacht meer aan schenken dus! |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Drank drugs seks alles wat jullie god verboden heeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ookal ken ik je niet, je verhaal kan ik me nog wel herinneren (ben niet zo actief hier). Dit is echt grandioos kut, maar weet je.
Mijn beste vriend is ook gedumpt, en hij heeft toen gezegd; Look expensive and get over it! En kort daarop ging het ook uit met mijn toenmalige vriend, en volgde ik zijn motto op. Trek je leukste kleren uit ookal voel je je alsof je een nacht in de goot hebt geslapen. Zie er sexy uit, en flirt. Ga uit, doe leuke dingen, meet new people. En vooral, block hem, verbreek het contact, als je hem nog spreken blijft regelmatig, kun je het nooit een plekje geven. Nogmaals: WAT EEN LUL! :eek: |
Citaat:
|
dankje voor jullie raad. :)
Ik voel me ongeloofelijk verdrietig en het ergste is nog wel dat iedereen om me heen gewoon doorgaat. Okee, dat is logisch, maar ik doe dat niet en dat is hard. Ik had nooit gedacht dat ik OVERAL met hem geconfronteerd zou worden. Overal waar ik kom is hij nog in mijn herinneringen. Ik heb op dit moment TOTAAL geen behoefte om sjans te hebben van andere jongens. Ik moet er niet aan denken iemand anders' handen op mijn huid te voelen. Het liefst zou ik onzichtbaar zijn, maar dat gaat niet echt lukken geloof ik... :( |
Op dit moment misschien moeilijk te geloven, maar over een tijdje ben je blij dat je van hem af bent. Iemand die op vakantie zn poten niet thuis kan houden is niet te vertrouwen lijkt me. En wat al eerder is gezegd; als hij echt van je had gehouden had hij het nooit gedaan.
Zoek afleiding, ga uit, feesten met vrienden, flirten, enzovoort. Momenteel heb je daar het meest aan denk ik. De kans bestaat ook dat zijn geromantiseerde vakantievriendinnetje helemaal niet zo leuk blijkt in het dagelijks leven. Dan ben jij straks weer een leuke jongen tegen gekomen en heeft hij niks.;) Succes ermee! |
Citaat:
|
- Stop alles wat je van hem hebt (gekregen) in een doos. Je kunt het ook verbranden, maar misschien vind je het later toch leuk om het weer terug te zien.
- Gooi hem uit je telefoon/adres/msnlijst. - Ga leuke dingen doen met je vrienden. Afleiding is altijd goed. - Verdrink je zelf niet in medelijden. - Vermijd even de plekken die speciaal voor jullie waren. - Ga sporten, dan kun je je lekker ontspannen en dan voel je je na afloop ook lekker in je vel. - Je hoeft niet meteen een andere jongen te gaan zoeken, daar ben je ook nog niet klaar voor, dus niet doen. |
Gewoon doorleven! Dus alles doen wat je hiervoor ook deed. In ieder geval niet zielig in je eentje op je kamer gaan zitten huilen! Hoe rot je je ook voelt, ga toch lekker uit&leuke dingen doen! En zoals al gezegt, géén contact met hem houden! Ook al wil je dat misschien wel.
En verder: Stort je op je schoolwerk! ;) Dat klinkt misschien een beetje stom, maar dat is het enige wat mij heeft geholpen toen ik liefdesverdriet had. Hoeveel leuke dingen ik ook deed , ik bleef aan hem denken. Maar van huiswerk maken ging ik me beter voelen. En ik heb in die periode ook fantastische cijfers gehaald dus dat is mooi meegenomen |
Herkenbaar!
Probeer het van je af te zetten... Vooral niet denken aan hoe leuk hij het heeft met dat andere meisje, want dan maak je jezelf helemaal gek! Veel leuke dingen doen kan helpen, maar eigenlijk is het enige wat echt helpt: tijd erover heen laten gaan. Je zult echt zien dat het na een paar weken/maanden beter gaat, al zie je dat op dit moment vast nog niet gebeuren! |
Citaat:
|
wat kut voor je :(
veel sterkte meid! |
Citaat:
|
Neuk zijn beste vriend.
|
Citaat:
En als het nou alleen zoenen was, maar het was zelfs een vakantievriendinnetje? :S... Das al helemaal fout... In zo'n geval denk ik niet dat je de mogelijkheid hebt om nog lang van hem te houden, nadat ie je zoiets aandoet. |
Ik heb ff de andere topic over deze relatie opgezocht.
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1255600 |
Het is natuurlijk niet cool. Maar ik denk dat als we zijn verhaal zouden horen heel veel mensen zouden zeggen dat je voor de liefde moet kiezen en niet bij iemand moet blijven als je verliefd bent op iemand anders. Echte liefde is niet te stoppen, zouden ze hier zeggen.
Wat hem natuurlijk de klootzak maakt is om jou na die vakantie en die zoen te blijven houden: hij wist duidelijk dat hij meer voor haar voelde en jij voelde dat ook al. Wat ik wél waardeer is zijn verdere eerlijkheid: hij zegt toch mooi dat hij met een meisje heeft gezoend. Kut voor je, meisje, maar je komt er wel over heen, uiteindelijk. Dat wil je nu niet horen. Laat je maar lekker vertroetelen door je vrienden en je familie! Nu mag het! |
Nou echt eerlijk daarover was hij ook niet.
|
arm meisje! *knuf*
het enige wat ik kan bedenken is wat al gezegd is.. Vermaak jezelf en ga veelmet vrienden weg.. xxxx sterkte |
Citaat:
|
Lieverd, je bent TE goed voor hem. Kom op, borst vooruit, kin omhoog, schouders naar achter... be cool :cool:
|
iedereen zegt wel
"je zelf afleiden" maar weet iedereen wel hoe moeilijk dat is? ik zou zeggen gun jezelf de tijd om erover heen te komen. tuurlijk moet je leuke dingen gaan doen maar verwerk het wel in een rustig tempo want een terugval is niet prettig kan ik je vertellen! |
Citaat:
|
Het is natuurlijk heel erg kut voor je. Maar als je het van zijn kant bekijkt: hij voelde meer voor dat meisje en heeft het blijkbaar nog wel geprobeerd met jou. Maar als dat niet lukt dan is het niet meer dan logisch en eerlijk om het dan toch uit te maken met jou.
Ik vind het niet eerlijk om hem dan helemaal af te zeiken. Had het dan al uitgemaakt toen hij vertelde dat hij met iemand anders gezoend had. Maarja, daar wordt het niet leuker van voor jou, dus sterkte. |
Geef jezelf de tijd om het te verwerken en gooi die lul alsjeblieft heel snel uit je msn en telefoon zodat je daar in ieder geval niet mee geconfronteerd wordt. Zie je het al voor je als hij wat met dat meisje heeft? Staat er dadelijk een of andere zwijmelnaam in zijn msn waar jij telkens naar kijkt.. niet leuk.
En ga dan op zoek naar dingen die je leuk vindt, ga lekker met vrienden weg, sporten, leuke uitstapjes maken, zoek een leuke hobbie... Nu wil je dat nog niet geloven maar over een paar weken/maanden zul je je al een stuk beter voelen;) Ik heb liefdesverdriet gehad en altijd gedacht dat ik er nooit meer uit zou komen, maar juist je aandacht geven aan al die andere dingen die je leven zinvol maken zal je goed doen:) |
dumpen
en iemand zoals jij vindt azzkere nog wel ene kerel die jouw recht aandoet en goed voor je is. en als het uit is kan ff pijn doen maar dat gaat over, maar zoal de meeste psycjhische pijn, geowon verdergaan met je leven etc geen aandacht aan besteden net doen of je gek bent het gaat vanzelf over sterkte iig |
Wat een naaistreek zeg. Maar je kon het aan zien komen. Zo snel een vriend/vriendin begint over een ander, ruik je dan geen onraad?
Maar waarom heeft hij het dan uitgemaakt?: - Zagen jullie elkaar te weinig? (zou kunnen als je elkaar héél weinig ziet) - Was zij knapper? (echt domme reden natuurlijk) - Hadden jullie vaak ruzie ofzo. Veel sterkte ermee, je vindt vast wel iemand die wél trouw is. Wat amma zegt is waar. Verbreek alle contact, en zeg dat hij kan emailen als ie nog wat wil zeggen. Misschien wilt ie je terug en mailt hij dát wel, dan is het voor jou snel en makkelijk terug te mailen dat hij pech heeft en dat je hem niet meer moet. Want de kans is groot dat zijn vakantievriendinnetje helemaal niets wordt... Je zou haar eens op kunnen zoeken en dan onder vier ogen kunnen vertellen hoe hij is. Géén leugens, maar wel dingen die haar aan het twijfelen zetten. Pak hem gewoon terug. Net had hij er 2, zometeen 0 :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30. |