![]() |
Fitness
Ik moet een opdracht maken, alleen ik weet geen antwoord op de volgende vragen:
1. Wat kun je met fitness bereiken? Noem minimaal 3 doelen en leg ook uit hoe je dit kunt bereiken. 2.Geef 4 beweegredenen waarom mensen aan fitness zouden doen. 3.Geef 5 tips om veilig aan de apparaten te werken. 4.Wat betekent de afkorting B.A.R.B? En geef voor elke groep een oefening. Weet iemand deze antwoorden?? |
2. In ieder gevallen afvallen en voor hun plezier lijkt me :o
|
Bij 2: Uiterlijk! En gezondheid!
|
1. Wat kun je met fitness bereiken? Noem minimaal 3 doelen en leg ook uit hoe je dit kunt bereiken.
- Afvallen - Spieren kweken - Uithoudingsvermogen verbeteren. Hoe kan je zelf nog wel bedenken hoop ik. 2.Geef 4 beweegredenen waarom mensen aan fitness zouden doen. 1) Ze vinden hun conditie ruk 2) Ze wilen gespierder worden 3) Ze willen afvallen 4) Ze vinden het leuk 3.Geef 5 tips om veilig aan de apparaten te werken. 1) Let op je houding 2) Vraag om hulp zo nodig 3) Doe niet meteen te fanatiek met de gewichten 4) ? 5) ? 4.Wat betekent de afkorting B.A.R.B? En geef voor elke groep een oefening. Geen idee. Benen, Armen, Rug en Buik ofzo? Gebruik anders Google. |
bedankt!
ja die barb ja, die is moeilijk! kom ik zelf ook niet achter |
3. Goede begeleiding!
|
1. Wat kun je met fitness bereiken? Noem minimaal 3 doelen en leg ook uit hoe je dit kunt bereiken.
- afvallen, krachttraining+cardio, 9 keer per dag eten, eiwitinname hoog - aankomen, krachttraining met cardio optioneel, veel keer per dag eten, veel koolhydraten, eiwitten, goede vetten. - conditie krijgen, mede door goede voeding: hoog in koolhydraten, denk aan pasta's, rijst etc. Mensen die wat aan hun conditie willen doen vergeten vaak voeding. 2.Geef 4 beweegredenen waarom mensen aan fitness zouden doen. - de toenemende vetzucht in Nederland, echt te erg is dit gewoon. Zit je weer krap in de bus omdat er zo'n vetklep naast je komt zitten. Ze zouden sport moeten verplichten voor iedereen. - Je voelt je lekkerder als je sport. - Sporten is gezond :rolleyes: - Sporten is lekka. 3.Geef 5 tips om veilig aan de apparaten te werken. - niet met apparaten werken, die dwingen je teveel in een bepaalde bewegingsbaan. 4.Wat betekent de afkorting B.A.R.B? En geef voor elke groep een oefening. nooit van gehoort. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat soort simpele vragen weet je zelf toch ook wel of je googled er op, je bent gewoon lui Maikellemans.
1. Wat kun je met fitness bereiken? Noem minimaal 3 doelen en leg ook uit hoe je dit kunt bereiken. - massa - droogheid - kracht 2.Geef 4 beweegredenen waarom mensen aan fitness zouden doen. - Omdat je een huge freak wilt worden. - Omdat je schriel bent. - Omdat je een dikke papzak bent. - Omdat je een dikzak bent en verder nog schriel bent. 3.Geef 5 tips om veilig aan de apparaten te werken. - Niet met apparaten werken want die zijn ruk x 5 4.Wat betekent de afkorting B.A.R.B? En geef voor elke groep een oefening. Benen armen rug borst, wat is dat voor klote uitdrukking trouwens daar heb ik nog nooit van gehoord. Is dat zo'n commercieel popiejopie neuzel termpje? |
Citaat:
|
Citaat:
En wat is dat met die BARB? Waar is bijvoorbeeld je buik? |
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien was de rest van de normale antwoorden al gegeven. Sómmige apparaten kúnnen een toevoeging zijn, maar het is nooit een vervanging voor los gewicht. Encrypted haalt al aan waarom. BARB ken ik niet, is idd onvolledig want er zijn 3 "B's". 4 zelfs als je billen er ook nog bij haalt. En dat soort commercieele termen staan me sowieso tegen en doen me denken aan iele instructeurs die je opdragen vooral niet te hard te trainen en je vertellen dat je van veel fruit eten spierballen krijgt. |
Ik mis bijv. bij je eerste antwoord toch echt conditie. Dus in mijn ogen kloppen je antwoorden gewoon niet helemaal. Ook al gebruikte je een parodie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, TS moet een opdracht maken. Die wil hij, lijkt mij, zo volledig mogelijk doen. Ik mag dus best zeggen als ik een antwoord niet goed of onvolledig vind. Daar gaat dit topic toch over? Dus wat zeik je nou met je offtopic gelul? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21. |