![]() |
Breakcore en aanverwante stijlen topic
even opnieuw dan maar. nu serieus graag
http://wood.widerstand.org/skullchina.jpg at alejandro soa: ga maar lekker ergens anders interessant doen en ruzie maken met dat gezever van je. blijf vooral weg uit dit topic, ga maar naar onzin ofzo. at topicstarter van het gabbertopc: ik heb wat mp3tjes online gezet, om je te laten zien dat er meer is dan alleen gabber.;) ik denk dat je het wel cool vindt. wel even unzippen #link Code:
#core: fb's, mocht er weer mensen beginnen te miepen, kunnen die posts dan gedelete worden? |
Citaat:
|
expanium - breakc [breakcore]
expanium - breakc2 [breakcore] Ik dig dit zeker wel :) Hoewel ik meer zie in het soort breakcore dat SabrePulse en Saskrotch maken. (of valt dit niet onder breakcore?) |
Expanium (y) , klinkt wel goed hoor, wie mag die user zijn?
Venetian Snares - Live in Hamburg klinkt lekker. Ik zou die lui eigenlijk live eens moeten zien. @]{ing: :cool: |
Toecutter.
Het snoeiende spul van kid606. Doormouse Sickmode Robad Pills aSQ Sommige dingen van Heretik System Chimera Aperitief voor den breakbourgondiërs. |
Een topic naar mij hart. Ik knal FFF maar even door de boxen.
|
Citaat:
|
Vooral de drummer pwnt :)
|
Citaat:
kheb hier zon 20 mappen met albums en live versies, ooit gevonden op soulseek (y) , vorig jaar waren ze nog in de Atak in Enschede, maar toen was ik me er niet van bewust :( |
rrrrun for cover soundboy <3
|
Citaat:
|
die ragga breakcore shite is echt helemaal de shit. (y)
(eh, bijv. killababylonkutz van shitmat of de fff+lfodemon split clash of the titans.) |
Dank voor de muziek. ;)
sickboy - hotmail is for girls (Y)(Y)(Y) |
|
lfo demon - mokum riddim \m/
bunny general; ragga over dikke stampmeuk. <3 |
Citaat:
|
Citaat:
8-bit blitter breakcore:cool: cha0s heeft daar geloof ik het meeste verstand van, van die 8bit shite en expanium is coen, en heet gewoon expanium op dit forum. infolepsy ep door een 150 watt versterker blazen, heerlijk<3 alleen vinden mijn ouders en buren het minder leuk |
400 watt ter beschikking hier voor het blaaswerk en het hooghouden van de buurtsfeer (y)
|
Citaat:
|
:D mijn ouders zijn sowieso niet thuis dusch
en er zit nog een badkamer tussen mijn kamer en het appartement van de buren ik heb al 5 minuten xanopticon hard opstaan en mijn zusje zit naast me met marco borsato en ze heeft nog niks gezegd. dat heb ik serieus nog nooit meegemaakt:D |
Woont Marco Borsato ook in Maastricht, :eek:?
|
Shut, Viccie.
|
Citaat:
hij komt hier geregeld over de vloer, best een sympathieke gast.:) |
Citaat:
|
electric kettle - heidi in berlin (y)
voor de rest is breakcore gives me wood2 een beetje saai. er zou trouwens een nieuwe compilatie onderweg zijn, maar die is er nog steeds niet. :'( |
goed tipoc
ik ben nog een beetje n00b in Breekkoor. zijn er nog must haves? |
Vergeet Xanopticon niet. Beste 'breakcore'-artiest on da block.
|
venetian snares aepie
en nog wel een hele hoop dingen je hebt mijn soulseek toch? ik heb een breakcore mapje, er staat op dit moment niet zo heel veel in. ik heb wel alles van venetian snares, op een paar ep's na. en wat livesets verder weet tsasil veel van breakcore whaxx en matt track0r geloof ik ook wel |
Citaat:
liminal spaces, FUKK-ING briljant.<3 |
ik heb ven snares wel,wat meuk
maar das ook veel IDM |
Citaat:
expanium daarentegen |
Wat ik me afvroeg, valt Donna Summer/Jason Forrester nu in te delen bij Breakcore Light?
|
Dieetcore :(
|
oh als we t over donna summer gaan hebben, ik vond m tegenvallen toen ik m een paar weken geleden zag/hoorde :(
|
Citaat:
|
Citaat:
cockrockacid.:) |
Citaat:
|
cockrockdisco(L)
|
Johnny Tsunami; Uw gids naar de wereld van de moderne electronica. Episode 4 - Me, Myself and IDM is onderweg.
Johnny Tsunami's Guide to the Genres - Episode 1 - Breakcore Bonanza Johnny Tsunami's Guide to the Genres - Episode 2 - Hardcore Hoedown Johnny Tsunami's Guide to the Genres - Episode 3 - Everything Beautiful Starts with a Noise [EDIT] Geen idee waarom, maar de link naar de Noise is fucked up. Copy Shortcut -> Spatie voor "Everything" weghalen en "<br%20/>" weghalen |
Citaat:
|
Capslock
|
duran duran duran
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
was toch ook breakcore of zit ik nu helemaal verkeerd:( |
euh wacht ik zie nu drie keer duran staan en ik denk dat ik iets anders bedoel (de band die ook nummers als wild boys en reflex hadden)
Ik gok dus dat ik ernaast zit |
ja nou weet ik t ook niet meer :confused: george michael bedoel jij toch? ik dus ook :confused:
|
|
duran duran is 80's
duran duran duran is breakcore what about knifehandchop |
Citaat:
|
ohja en een nuttige bijdrage
duranduranduran ben trouwens vergeten hoe ikookalweer aan deze link kwam :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30. |