![]() |
Met vriend/vriendin op vakantie??
Wie gaan er allemaal op vakantie met hun vriend/vriendin en waar gaat de vakantie heen? :)
|
Ik ben vorige zomer voor het eerst met mijn vriend op vakantie geweest; dat was naar de Ardennen (kamperen) en Brussel (jeugdherberg).
We waren ook al op wintersport geweest, maar dat was met andere familie. In februari gaan we naar zijn zus, die tegelijk mijn beste vriendin is, want die zit nu een jaar als au pair in Londen. En volgende zomer gaan we waarschijnlijk interrailen :) |
Citaat:
Oja, ben dit jaar met mijn vriend naar Turkije geweest.. Was fantastisch!!! Verder een paar keer naar Engeland, daar wonen zijn ouders. En volgende maand met mijn ouders mee naar Amerika samen. |
Als het goed gaat, binnekort 4 dagen new york met me vriendje.
|
vorig jaar ben ik 2 weken met mijn vriend naar argeles sur mer geweest, met gogo tours.
dit jaar ben ik met mijn vriend eerst een week naar parijs geweest en daarna naar Vaudevant (ardeche), met de auto. Volgend jaar weten we nog niet waar we heen gaan, niet te ver weg, misschien duitsland ofzo. |
Ik ga in februari met mijn ouders, broertje, zus en vriend naar Oostenrijk. We gaan met zen 2jen snowboarden leren, omdat ik nu al 10 jaar skien doe.
Na mijn examens, in Juli, gaan we met zen 2jes op vakantie naar Noord-Holland, een camping.. :) Allebei maar een weekje... :o |
Ik zou met mijn ex naar de ardennen gaan weekendje maarja net vantevoren ging het uit dus toen gingen we niet meer en toen as het nog steeds mijn ex en nu ga ik met hem en zn ouders en op wintersport is 2 maanden terug afgesproken ofzo maarja nou kloten we weer wat aan en ik neem aan dat het tegen kerst wel weer wat is dus dan op wintersport :p
|
Vrijgezel dus ik ga niet :o
|
Citaat:
|
Citaat:
maar nja heel cliche: ik zou anders weekendje parijs/londen oid willen doen.. Kamperen in de Ardennen lijkt me ook super! |
Citaat:
|
Blijf dit jaar lekker thuis. Ga wel lekker dagjes Amsterdam enzo doen. Mijn vriend is namelijk nog nooit op vakantie geweest en heeft last van heimwee. En ik heb hem de laastste keer zo erg gemist! Dat wil ik niet nog eens. :(
|
we zijn 2 keer 'echt' op vakantie geweest. 1 keer naar Turkije (Kusadasi) en 1 keer naar Spanje (Madrid en Sevilla).
Ook zijn we twee keer een weekendje weg geweest, naar Antwerpen en naar Londen. In januari gaan we samen naar Praag! |
Ik ben twee keer met mijn vriend op vakantie geweest: Vorig jaar naar Cadzand, een weekje op een camping. Afgelopen zomer zijn we gaan zomertoeren door Nederland en zijn we in Schin op Geul, Lauwersoog en Otterlo geweest, in een trekkershut :)
|
Volgens mij doe ik komend jaar alleen festivals, dus dan is de kans wel aanwezig :o
|
We zijn afgelopen zomer een weekje met zn twee weggeweest, gewoon in Nederland en dan maar rondrijden.
Lowlands en Pinkpop zijn we ook nog geweest, maar niet met z'n tweeën. In februari gaat hij met mijn familie mee op wintersport en we gaan binnenkort is een weekendje antwerpen o.i.d. regelen :) |
Afgelopen zomer naar Mallorca, last minute, was echt lekker!
Volgende zomer weet ik nog niet :) |
We zijn twee keer met zn tweetjes naar Lowlands geweest (maar toen hadden we nog niks)
en ook naar andere festivals met andere mensen, ook een keer toen we wel al samen waren :) En toen we 4 of 5 maanden samen waren naar Praag, met ongeveer een jaar naar Parijs, en over twee weekjes naar Berlijn :) |
We willen wel samen op vakantie, maar dat zien we dan wel :)
|
ik wil iemand om samen mee op vakantie te gaan :p
|
Citaat:
|
Ik ben in de zomervakantie met moeder, broertjes en zusje en de vriendin naar Blanes geweest. Dit jaar gaan wij met zn 2 naar Portugal waar mn oma woont (y) (Prive zwembad etc... misschien int grote huis als die vrij is en anders in een 3 persoonstentje.. ook erg knus achter bij de sinaasappelbomen :p)
€ 160,- per persoon.. retourtje vanaf Brussel :) http://www.dennahz.nl/images/fotoalb...ortugal013.jpg :) http://www.dennahz.nl/images/fotoalb...ortugal016.jpg |
Ik!
Oostenrijk krokus, ik heb er in in. |
Ik ben intussen al een aantal keer met mijn vriend op vakantie geweest, maar weet nog niet of ik dit jaar uberhaupt wel tijd heb om op vakantie te gaan (i.v.m. afstuderen). Dus als we gaan, wordt het een last minute. Ik ben de afgelopen jaren met hem naar Portugal, Tsjechie en Egmond aan Zee (:p) geweest; met vrienden zijn we naar Disneyland Parijs geweest, met zijn ouders naar Istanbul en met mijn ouders naar Centerparcs.
|
Ik ben met mijn ex 1 week naar Berlijn geweest in de zomervakantie. In de herfstvakantie zijn we 10 dagen wezen zeilen met nog 2 andere vrienden en afgelopen kerst waren we een week naar Texel. Tussendoor ook nog weekendjes weg geweest.
Is heel erg leuk, maar ook een beetje link omdat je best veel op elkaars lip gaat zitten en dan is de kans groter dat er ruzie's ontstaan! |
We zijn van plan dit jaar samen te gaan, waarheen weten we nog niet.
Denk dat het een camping wordt o.i.d. :o |
Hm, in de lente met het gezin van m'n ouders naar Istanbul, dan gaat hij ook mee. Tussendoor als ik een half jaartje weg ben komt hij waarschijnlijk wel een keertje langs en in de zomer denk ik ook wel, maar waarheen weet ik nog niet.
In ieder geval ga ik in de zomer alleen naar IJsland. |
We zijn al vaak op vakantie geweest, mmm, de eerste keer was met de mama mee naar Spanje. Daarna eens een weekendje naar Amsterdam, een weekendje aan zee, een weekje Turkije en een weekje Kroatië. Gespreid op drie jaar hé :p
Dit jaar gaan we een weekendje naar Brugge, een lang weekend naar Sevilla en waarschijnlijk nog een zeilweekend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben samen met mijn vriend op vakantie geweest naar Londen, ik was toen 15 geloof ik.
En mijn vriend gaat dit jaar voor het 2e jaar mee op wintersport met ons :) |
In het voorjaar misschien naar London, mijn ouders en broer gaan ook mee :o
|
edit
|
Annuleringsverzekering? Bij onze tickets naar Portugal ist 20 euro.
Citaat:
Kan je altijd annuleren als het uitgeraakt. P.S. Als je ruzies gelijk uitpraat en dus niet opkropt zal het wel niet zo'n vaart lopen. Anders heb je op't laatst 1 grote ruzie met allerlei kleine dingen erin. |
Citaat:
|
Citaat:
Mmm het duurt nog lang voor de zomer, je hoeft nu toch nog niet te beslissen? Als het straks juni is en het gaat nog steeds goed tussen jullie kun je altijd nog een last minute nemen :) |
ik ben nu 17, bijna 18, en heb een 2 jaar jonger vriendinnetje.
heb nog nooit een reis geregeld zelf. is dat regelen gewoon makkelijk gegaan? |
Citaat:
Citaat:
|
Ik ga lekker met mijn vriend 2 weekjes weg.
Waarschijnlijk eerst paar dagen naar Zwitserland in de buurt van Zurich. Daarna door naar Italie, waarschijnlijk Toscane of daar in de buurt :) |
Citaat:
|
mja ik denk wel dat het gaat lukken...t zal dan denk ik deze mei- of zomervakantie worden. (y)
|
ik wil wel alleen met mn vriendin weg, maja ben ff werkloos dus dat zal krap worden, maar mag wel met haar en haar ouders mee, dus das vet gaaf :)
|
Citaat:
Ik ben twee keer met mn lief op vakantie geweest. Allebei de keren naar Zwitserland, primitief huisje in de bergen. Een paar dagen naar Zurich gaan is echt een aanrader :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben er nu 2 keer geweest en ga er over 3 weken weer naartoe :cool: |
Citaat:
oeh, gaaf, veel plezier! weer in een huisje? Wij wilden op een camping gaan staan, zijn die een beetje goed daar? |
Citaat:
Dat hokje maakt erg mooie foto's (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41. |