![]() |
Dagen van gras, Dagen van Stro
|
die nieuwe single is erg goed
|
Citaat:
|
*luistert*
|
Citaat:
|
ben enorm benieuwd , ga meteen checken
|
shared iemand hem?
|
Citaat:
de rest moet ik nog even checken |
ja ik vind t wel oke
|
die wil ik wel hebben.(y)
|
14 december live in bergen op zoom bitches :cool:
ik zal eens kijken wat ik er van vind. dat eerste album was een goed album, live was het ook wel ok, maar daarna ben ik het een beetje verloren. |
Staan weer mooie nummers op.
|
Ja, toch wel weer mooi.
|
Nope niet mijn ding
|
Citaat:
|
Muzikaal vind ik 'm altijd erg sterk maar ik kan toch niet zo goed tegen de gezongen nederlandse taal. :(
Ik waag nog een poging. |
guus meeuwis kan er wat van leren hoor.
|
Citaat:
|
nee het doet me toch niet zoveel. die stem gaat me toch te snel irriteren, en het nieuwe is er ook wel vanaf. de eerste drie liedjes vind ik wel leuk though
|
aan de oever van de tijd vind ik het mooist
|
Citaat:
|
Prachtig album.
Lotus Europa is echt geweldig, misschien wel 'zwaar' om te luisteren maar zeker de moeite waard. |
Tekst (Y)
Muziek (N) |
Citaat:
|
Laatst heb ik de promo van t nieuwe album geluisterd, klonk lekker.
|
hm, zal es luisteren
|
Citaat:
|
ik trek zn stem niet, hij 'zingt' echt verschrikkelijk ongeinteresseerd en off-key.
|
Ik krijg altijd zo'n jeuk van spinvis.
|
Citaat:
|
Wel weer mooi, maar ik heb voorlopig nog een voorkeur voor zijn eerste album.
|
Mega :cool:
Voordeel van Video kende ik al, net als een aantal andere nummers, van de concerten, maar de plaat is erg goed geworden. 16 december in Zwolle, en aanstaande zondag speelt ie in de Plato, acoustisch geloof ik.... kun je meteen de plaat kopen :D |
Heerlijk (y)
|
Citaat:
|
Woensdag 30 november om 1600 gratis in de velvet in delft (Y).
|
(Y)
wel meer band georienteerd , terwijl ik die vage zolderkamerbeats juist zo cool vond.. maar toch :cool: |
ik vind de nieuwe cd ook niet zo leuk als ik het oude werk vond.. al ga ik 13 december wel kijken in de waterput
|
Ja dit is een geldige up.
Ik was zaterdag in Oss bij concert van Spinvis en het was echt super! Hoogtepunten waren Het voordeel van video, voor ik vergeet, smalfilm.. eigenlijk was alles goed! Nog meer mensen die er ook waren of die nog van plan naar een concert te gaan? |
Heb hem in december in 013 gezien was echt super!
|
de zevende nacht
|
Als ik dit wil horen zet ik mijn stofzuiger wel aan.
|
Rutger bek houden.
ben benieuwd, moet die eerste ook nog origineel hebben, dus dan maar beide tegelijk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |