![]() |
Porsche Cayman
Degene die de autoweek leest wist het al, degene die Top Gear kijkt heeft 'm zelfs gehoord.
Porsche introduceert de Cayman, deze auto word ook wel gezien als de Boxter Coupe. http://www.totallythebestthingever.c...oad/cayman.jpg http://www.motordesktop.com/wallpape...201024x768.jpg Maar hij schijnt toch meer tegen de 911 aan te liggen dan tegen de Boxster, met name kwa topsnelheid. Ik vind het best een interesant concept, alhoewel het toch een beetje wannebee is. Een echte autoliefhebber zou natuurlijk voor de 911 gaan. |
Mjah, niks gaat boven de GT2, hoe dan ook dit is echt wel een monstertje. En die kont, serieus ik heb sinds de Zonda F niet meer zoiets lekkers gezien (y) . Hebben we al geile specs?
|
Offtopic: pssst... tis 'boxster', niet 'boxter'
|
De specs liggen zo ongeveer tussen de Boxter en de 911 ;)
Cayman S: 3.4 liter 291 PK 275 km/h |
Citaat:
|
Citaat:
En daarom kan ik ook altijd zo hard lachen om mensen die de Boxster een vrouwenauto noemen. Dat vind ik echt de grootste onzin. Goed, de eerste Boxster had te weinig PK (204pk) om serieus genomen te worden, maar de S heeft 252pk en schiet in 5,9 seconden naar de 100. Dat, plus dat het een middenmotor-concept is, maakt het voor mij een erg leuke sportieve auto. Even los van het imago (vinden nogal wat mensen belangrijk helaas). Jammer dat zo weinig mensen zien dat de Boxster al een gave auto is. Citaat:
|
Bijna elke cabrio vind ik een wijvenauto. Het spijt me, beste Tom :)
Ik ben een Porsche fan, een heel grote zelfs, maar ik ken eigenlijk geen cabrio's waar ik graag in gezien zou worden (liever dan het coupé model, that is). Maar een 911 cabrio model vind ik minder verwijfd dan een boxster :) Zeker de wat oudere modellen. En eventueel ben ik misschien zelfs wel om te praten om een 356 cabrio model te kopen in plaats van het coupé model, maar dat zou je toch wat moeite kosten :) |
Citaat:
Ik vond er vroeger ook niet veel aan, maar het geeft wel heel wat meer rijbeleving... meer snelheidsgevoel, geluid (motor, en wat je auto doet) hoor je beter, de wind. Stijfheid van het chassis is vaak wel een punt, maar het ligt er meestal aan of de auto echt als cabrio is ontworpen (dan is er in veel gevallen al rekening mee gehouden). Zo hoef je bij de 997 cabrio slechts 2,5% (of iets in die richting) stijfheid inleveren tov de coupé. |
Boeiend wat voor specs, kan hem toch niet betalen.
Hijs wel super sexy. |
Porsche Boxter vind ik zo vet. En die plaatjes zien er erg bruut uit, ik denk dat ik hier eens even wat meer in ga duiken. Niet dat ik er ooit in zal rijden *baal baal* :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar de Porsche 911 Turbo uit 1979 is een van de mooiste modellen en de prijs begint bij 12.000,- |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2,5 % is vet veel man!
dat merk je echt wel als je hem ff goed door de bocht gooit! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00. |