![]() |
Wie Is Het?
Wie is je favoriete personage van het spelletje Wie is het? En waarom?
Die van mij was altijd Bill, omdat ie zo schattig lacht met dat ei-hoofd :p |
Ik heb ergens en t-shirt met Bill er op gezien. Hij is wel een held. http://www.kloeken.nl/images/venlog/venlog139
|
:D (y)
|
Ja inderdaad Bill. :D
Ook Sam is wel grappig, die met dat balonnenhoofd. ;) |
:rolleyes:
|
wat een geweldig topic :cool:
|
Citaat:
Maar als we met dit soort topics beginnen is het hek van de dam. :( -Favoriete straat bij monopolie -Het Waar Zet Jij Je Bommen Neer Met Stratego Topic -Welke opdracht wil jij met Risk? -Wat is je geluks-kleur pion met ganzenbord? -... |
_o-
|
|
Citaat:
|
Waarom is A-kerkhof je favoriete straat? Die van mij is toch wel de Biltstraat. En ben nog steeds benieuwd naar de Wie is het-favorieten :p
|
Annie met die bril.
Waar vind je die plaatjes? :D |
claire natuurlijk
|
ik vond het altijd zo oneerlijk als je een vrouw trok, die waren er veel minder dan mannen:(
|
Citaat:
Ik weet niet meer wie mijn favoriet was. Wel dat hij linksbeneden zat... Tom? |
Citaat:
Ik denk dat ik het weer eens uit de kast ga pakken. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Ze beschuldigden mij er wel van dat ik ' eigen regeltjes bedacht' en daardoor vals speelde. :( |
Dat mens met die fruitmand op haar hoofd :D
|
Citaat:
|
Zo'n man met kort zwart haar...kan écht niet op z'n naam komen. Maar die vond ik altijd het knapst :o
|
:cool:
|
prrrf
|
het is: prrrf
|
OMG dat is zo'n geweldig spel! Mijn broer en ik doen dat nog steeds wel 's (Ik 16, hij 19) :o
Maar het is zo leuk! Eh favoriet is.. die zeeman zeg maar, met dat gele haar. |
Ik vind het een bagger spel
|
Omg ik nam altijd die jongen met dat lange haar. Ik dacht dan namelijk dat ik heel slim was, want als ze zouden vragen of ie lang haar had en ik zei "ja" dachten ze dat het een meisje was. (achja kinderlogica :D )
Ohja hij heet Alfred geloof ik. Dat spel rockt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43. |