![]() |
Dans muziek
Ik geef les aan n dansgroepje met kindren van 9-11 jaar. Weten jullie nog n leuk liedje om op te dansen? Ze houden niet meer van die k3 muziek enzo maar we zoeken nu een leuk hip liedje om op te dansen?
|
er zit genoeg hippe leuke dansmuziek in de top40 toch? :confused:
Ik noem een Armand van Helden - Into Your Eyes. |
De smurfen house?
|
gooi er wat electro tegenaan.
|
joes, ik ga je kaak breken
|
die vreselijke dansplaat van brainpowerrrr mani4k
|
SunnO))).
Die grap is dan ook weer gemaakt. |
gang green - alcohol
i rather drink than fuck! |
Muziek van Mkids (bv. Funky Monkey, Indianendans) en Chipz kan je daarvoor goed gebruiken, lekker vrolijk en dansbaar. Succes ermee!
|
loes, ik ga je kaak breken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ga op een doorde weekse dag een hele dag lang voor de TV liggen kijkend naar zenders als FOX kids, nicolodeon, etc etc |
Citaat:
|
jackson & his computer band
|
Cha Cha Slide - DJ Casper
De originele In Zaïre (en niet de Indianendans) Als ze ook leren breakdancen (die bij ons deden dat wel), dan is Bomfunk MC's met Freesytler en Run DMC met It's like that ook wel leuk (of the versie van Snap, de remix van Rythm is a dancer). Saturday Night sloeg na al die jaren opnieuw aan (ik kan me alleen niet meer bedenken van wie het was). En dan vanalles van Britney en Christina. Daar leerden ze hier allerlei dansjes op. |
Madonna - Hang Up
Liedjes van Chips The Pussycat Dolls - Don't Cha |
Citaat:
"and in the back of my mind i know you should be fucking with me" ja goed idee (y) |
Gooi er Ska tegenaan. Vinden ze vast leuk :)
|
Citaat:
Mja volgens mij blijft Michael Jackson altijd wel goed, of Anastacia, Madonna, Pink, Shakira misschien? Wat ook wel een goed nummer is Sax-A-Go-Go van Candy Dulfer. Maar mss dat ze daar net ff te jong voor zijn...? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Felix Kubin.
joe's |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39. |