![]() |
Welke (minder bekende) instrumenten zou jij nog eens willen leren
Ok, topicnaam zegt het al. Ben jij de true drummer die geen snaar zou aanslaan als zijn leven er nog vanafhangt of de stoere lead gitarist die stiekem eigenlijk wel eens een banjo wilt hebben?
Misschien leuk om te vertellen wat je ook daadwerkelijk speelt trouwens. Ik probeer alles uit wat ik onder mijn pooten krijg, maar ik zou (later als ik groot ben) eigenlijk wel een drumstel/percussieset willen om me op uit te leven. En doedelzak wil ik eigenlijk nog wel eens uitproberen. :D Ik speel nu voornamelijk Electrische gitaar en de Bazzzzzz. |
minder bekend misschien niet, maar trombone lijkt me echt geweldig :d misschien ooit nog es..
heb nu een basgitaar en ram wekelijks op het drumstel bij mn neefje (y) |
Didgeridoo. Of hoe schrijf je dat :p
|
Ik zou beter piano willen spelen, echter heb ik daar geen tijd voor. Sax lijkt me geweldig, contrabas ook.
|
ik zou graag mijn saz beter leren bespelen
en ik ga binnenkort viool les nemen |
Ik wil graag cello leren spelen ooit. En verder elk instrument dat ik tegenkom. Trompet lijkt me ook wat.
Oh en ik speel voornamelijk gitaar, maar ook piano en bas en beetje drums. |
piano lijkt me gaaf.
|
cello lijkt me wel wat
|
Citaat:
|
Mondharmonica
Ik speel nu gitaar |
piano, tabla
|
mijn pogingen tot drummen mislukken nog steevast.
gitaarspelen lukt telkens beter, maar gaat ook nog alles behalve goed. andere instrumenten heb ik eigenlijk geen behoefte aan om te leren. |
Ik wil ontzettend graag viool en piano en cello kunnen spelen.
Voorlopig hou ik het op gitaar en bas. |
Ik heb een tijd geleden een orgel gekocht, lijkt me leuk om daarin te ontwikkelen. Ik speel van mezelf gitaar bas en drums, en het is een leuke toevoeging.
|
Citaat:
Ik zou ook graag eens een Hammond aanschaffen. |
Ik zou graag kunnen pwnen met een Moog.
|
Ik speel nu vooral sax, maar ook gitaar en drums.
Ook ben ik steeds meer bezig met piano. Maar ik zou het ook heel heel cool vinden om trompet te kunnen spelen, cello, maar vooralsnog zijn dit de instrumenten die ik beter wil beheersen. Vooral piano goed kunnen lijkt me erg leuk. |
Ben sinds kort een beetje aan t bassen en stap soms achter de kit. Kan wel wat basic dingetjes, maar wil me er toch eens in verdiepen. Bassen met m'n vingers ipv plectrum gaat me beter af dan ik dacht.
Verder: Sitar lijkt me koning. |
ja of dobro
|
Contrabas of saxofoon. Maar die zijn niet echt minder bekend.
|
Mondharmonica. :)
|
Citaat:
|
Mondharmonica.
En dan met zo'n stok voor je bakkes zodat je tegelijk kan bassen en mondharmonica-en. (y) |
Citaat:
|
panfluit :bloos:
|
Citaat:
|
Piano/Keyboard
|
speel nu 9 jaar viool, ik wil ook wel eens slagwerk in een orkest doen (pauken, snare, enz.)
|
Doedelzak. :confused:
|
ik wil nog steeds iets van piano of orgel leren, en dwarsfluit. ach, wat eigenlijk niet? :p
zoals eerder genoemd: didgeridoo. heb ik weleens bespeeld, maar vind 't beetje zinloos. en je moet er een doekje onder leggen anders krijg je een natte vloer. :| |
na gisteravond (CocoRosie): Harp
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daar begin ik mee zodra ik in m'n India/Goeroe fase zit. Elke zichzelf respecterende muzikant beland daar ooit ;)
|
Viool en/of cello wil ik nog wel eens leren, en misschien dat ik ook nog nooit wil leren drummen.
edit: speel nu keyboard/piano en een klein beetje gitaar |
ik speel 11 jaar gitaar oid, maar ben sinds kort uit nood ook drummer geworden.. dus ik heb mn handen voorlopig wel ff vol.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
piano, trompet, viool.
|
een stick , zonder twijfel :)
|
melodica
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Een drumstel.
met mijn totaal gebrek aan onafhankelijk bewegingen in mijn ledematen moet dat vrij hilarische tafrelen opleveren :D |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30. |