![]() |
Zon aanbidster
Facetten van de zon
ademen mijn warme lichaam spelen met de littekens op mijn huid Zweetdruppeltjes parelend eenzaam Tranend over heuvellandschap Traag kleed ik me uit Zuchtend, likkend, zwevend boven een hemels tapijt van groen zaligmakend staren naar de wolken Verblindend licht weerkaatsend in mijn gelaat vol tranen van zacht zilt vocht voel ik het kolken in mijn hoofd |
'k vind mooi...vooral de eerste twee strofes...die lopen...
|
Wauw, mooi hoor!!!.....Een gedicht met een vrolijke en een droevige kant.....erg goed beeldend geschreven!, inhoudelijk goed weergegeven, jah 't spreekt mij erg aan!!
Liefsx Mariamne |
ik zou wel wat hulp willen bij de laatste twee strofes. daar ben ik niet helemaal zeker van. weet iemand iets? tips/argumenten/ whatever?
|
Citaat:
see u 23 june! |
Mja vnd het ook erg mooi, mis alleen een clue...het voelt alsof je iets hebt overgeslagen en kan niet thuisbrengen wat..
|
Citaat:
|
mooi... ik schrijf niet zoals jij, geen idee voor tips
|
wel, PRACHTIG, en kzeg da ni graag, omdat mijn stijl die van jou evenaart. Spijtig is wel dat je het mysterie verraadt met die 2 laatste strofes, geen suggesties, tis van jou, jij moet het naar eigen goeddunken verbeteren, maar...denk eraan...iets veranderen aan een voorgesteld/legd gedicht, doet je een stukje dichter vermoorden in jezelf...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga hem niet veranderen
hij blijft zo het was mijn eerste intuitie, dus dat moet zo blijven |
idd niks toe te voegen aan die laatste twee strofes... tis echt de taal van aanbidding, verheven en verzaligd, beeldend ook... je wordt er warm van :)
Zon is minnaar en moordenaar, ver weg en dichtbij |
Ik vind het wel mooi. Een beetje vaag wel, moest het een paar keer opnieuw lezen, maar nu begrijp ik het. :)
Tot zondag! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05. |