![]() |
Ip veranderen?
Hoe kan ik mij IP-adres veranderen?
ik las ergens over een TCP/IP bij netwerk ofzo... maar kan dat zelf niet op m'n pc vinden... kan iemand mij hiermee helpen? alvast bedankt. |
'Start' > 'Bedieningspaneel of control panel of whatever' > 'Netwerk verbindingen of network connections of whatever'
Dubbel klik op het betreffende netwerk 'Properties of Eigenschappen' [ Internet Protocol (TCP/IP) ] selecteren en dan op 'Properties of Eigenschappen' drukken En voila; daar kan je je IP instellen en eventuele andere dingen doen om je verbinding om zeep te helpen. |
extern IP kun je niet zomaar veranderen, maar waarom zou je 't sowieso willen doen?
(Als 't om een intern (netwerk) IP gaat, dan kun je dat regelen via de DHCP server in je router/server, of via "Control Panel -> Network Connections" je verbinding kiezen, 'propeties' opvragen en bij 'TCP/IP' dubbellkikken en IP invoeren) |
Ik kan niet verde dan Netwerk- en Internet Verbindingen...
http://img353.imageshack.us/img353/2165/ip5yi.png Hoe moet ik verder vanaf hier? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik weet heeeeel weinig van computers af :P |
WAN-IP kun je bij de overgrote meerderheid van de providers niet veranderen. Je kunt achter een anonieme proxy gaan zitten maar als je weet hoeveel gezeik moderators hebben met die proxy-grapjassen, dan begrijp je ook waarom ik dit topic op slot doe.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:44. |